van XTC bijna niks voelen???

Moon

Bewuste gebruiker
Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriend weer eens wat pilletjes gehaald. Ik had er helemaal zin in, weer eens lekker spacen op een schijfje. We hadden allebei al 2 jaar geen XTC meer gehad. Ja, tussendoor een half jaartje geleden hebben we één pilletje gehad waar we niks van voelden.
We hebben om 18.00 uur gegeten (gewoon avondeten) en rond 22.00 uur hebben we één pil genomen. Na ongeveer 3 kwartier voelde ik me een heel klein beetje anders en dat was het dan, niks spacen of zo. Mijn vriend voelde al helemaal niks. We hebben toen een uur na die eerste pil nog één gepakt en na een half uurtje begon ik wel eventjes goed te spacen, mijn vriend een klein beetje. Na een klein kwartiertje was het lekkere gevoel weer voorbij en voelde ik me weer zo goed als nuchter. We hebben uiteindelijk niks meer erbij genomen omdat we bang waren dat die misschien verkeerd kon vallen omdat we al zolang niks gehad hadden.

Nu vraag ik me af waarom we allebei niks merkten van die pillen? We hebben er allebei 2 gehad en behalve dat ik een kwartiertje een beetje gespaced hebt voelden we er zo goed als niks van. Heel jammer want ik had me er wel op verheugd! Van de XTC pil die we een half jaar geleden hebben gehad voelden we ook helemaal niks. Hoe kan dit nou? Het waren niet dezelfde pillen en ze waren zeker niet oud.
Een paar jaar geleden nam ik regelmatig XTC met mijn vriend en dat voelde ik toch echt wel! Ik zou dat zo graag nog eens willen voelen maar ik snap niet dat het niet gebeurt??

Iemand die dit ook heeft of weet hoe dit komt??

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heel simpel hé, troep :rolleyes: :rolleyes: Kan ook dat je als je de dag ervoor pep hebt gebruikt je het minder voeld, maar in mijn ogen was het gewoon een slechte pil. :wink: Ga terg naar je dealer of naar diegene waar je hem vandaan had.

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb in de tijd dat ik geen XTC gebruikte redelijk wat pep en sos gebruikt. Zou het ook daardoor kunnen komen. Ik heb een week voor de XTC nog speed gebruik maar lijkt me toch onwaarschijnlijk dat ik daardoor bijna niks van die pillen voel?

MissParanoid

Belezen gebruiker
zou het ni gewoon kunnen dat de pillen van slechte kwaliteit zijn ik zou geen andere reden kunnen bedenken die zou kunne verklare waarom je niks voelt of amper iets

Moon

Bewuste gebruiker
zou kunnen ja dat ze van slechte kwaliteit zijn maar de pillen die we een half jaar geleden hadden dat waren andere en daar voelden we ook niks van.
we hebben de pillen overgekocht van een vriend en die gebruikt zeer regelmatig XTC, hij zegt dat hij ze heel goed voelt altijd dus ik snap er niks van :confused:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik had laatst hetzelfde. Achteraf was dat gevoel weg omdat ik een tijdje een anti-depressiva geslikt heb. Die doen iets met je serotine toestand waardoor je van xtc niks meer voelt.

Pas als je een week of 4 gestopt bent, komt het dan weer terug. Misschien dat dat bij andere medicijnen ook kan voorkomen?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
die pillen die je een half jaar geleden hebt geslikt was ook gewoon troep, zoek betere!!!!! zo simpel is het, het zou wel heel raar zijn als precies jij en je vriend het opeens niet meer voelen, ligt gewoon aan je dope, klaar.

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
precies als je na 2 pillen niks voelt dan is t rotzooi..
of je knalt er 2 of 3 tegelijk na binnen zoals ik meestal doe :mrgreen:

TeQ

Bewuste gebruiker
Als je van 2 pillen niets voelt is het idd rotzooi. Denk niet dat dat aan jezelf kan liggen.

Van 1tje hoor je gewoon goed hard te gaan. Hoelang je ook al gebruikt. Soms kan kwaliteit wat minder zijn en als je er 2 nodig hebt om goed hard te gaan is dat ook niet erg.
Maar lukt dat niet dan is het in mijn ogen toch al snel rommel.

fun

Bewuste gebruiker
Moeten wel slechte pillen zijn.

Hoe goed ken je die vriend?
Hij zal misschien iets hebben gehad "ach die pillen zijn wat slechter, maar zij doen het toch niet vaak dus die voelen ze wel en ben ik er mooi vanaf"
Ik roep maar wat, zou kunnen toch?

Gewoon laten testen anders, dan weet je het zeker.
Ik zou dan meteen hier en daar eens verschillende kopen en die allemaal laten testen.
Koop liever 2 pillen met 70mg mdma en bindmiddel dan 1tje van 140mg met PDA ofzo en bindmiddel.
Vooral als je het niet vaak doet zou ik er helemaal zeker van willen zijn dat ik goed spul in huis had, niks is zo k*t als een tegenvaller op dat moment.

Moon

Bewuste gebruiker
Dat van het medicijngebruik zou wel kunnen, ik heb een paar maanden medicijnen gebruikt, maar dat verklaart niet waarom mijn vriend er ook niks van voelt.

Het zal dan toch beide keren wel troep zijn geweest. Baal er goed van want een nachtje spacen is zo lekker!

Ik ga in ieder geval die vriend waar we de pillen van hadden er eens op aan spreken en vragen of hij er echt wel zoveel van spaced als hij beweert. Daar geloof ik echt helemaal niks van.

Volgende keer laten we ze effe testen dan weten we tenminste zeker wat we in huis hebben! :)

caatje

Badass junkie
Mijn vriendin gebruikt ook anti-depresiva en haalt ook wel eens een nachtje door op xtc. Niks aan de hand met haar. Ze voelt het ook net als ik. Ik denk echt dat het gewoon broddelpillen waren. Zonde

Bovenaan