Van joints naar vaporizer?

Hallo allemaal,

Ik blow nu ongeveer iets langer dan een jaar (13/14 maanden). Hoe ik het allemaal geweldig vind, zou ik toch graag naar een vaporizer willen switchen aangezien het dus gezonder en goedkoper is.
Nou gebruik ik mijn vape (flowermate aura) soms maar merk ik dat ik er aanzienlijk minder stoned van word.
Misschien ligt het gewoon aan dat de high veel anders is en dat ik er aan moet wennen.
Ook heb ik gelezen dat je moet wennen aan je vape, kijken wat voor jou het beste werkt en dat je lichaam de slechte stoffen moet verwerken voordat je er echt een optimaal gevoel van kan krijgen.

Iemand die hetzelfde had als ik en dit kan bevestigen?

bvd! :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf alleen ervaring met vaporizers die op een bong lijken of de volcano bijvoorbeeld, maar werd daar altijd wel goed high van.

Wel moet ik er bij zeggen dat ik ik van een vaporizer vaak wat meer high wordt ipv stoned. Het lome stoned gevoel slaat wat meer om in een wat energieker high gevoel. Ik vind het qua heftigheid vergelijkbaar, maar dus wel net wat anders.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik vape nu sinds ongeveer een half jaar en wil niets anders meer. Rookte eerst met een glazen pijpje. Hoewel ik wel het idee heb dat ik daar makkelijker high mee werd, is vapen zoveel fijner. Een cleanere high, koeler in de keel, gezonder, smaakt veel lekkerder.

Joints heb ik al lang niet meer gerookt. Vond dat sowieso al nooit zo fijn als pure wiet.

Bovenaan