van bloem tot heroîne

cokejunky

Newbie
hallo,
goed e wel dat er opium in papaver zit. maar hoe kom je tot een zo zuiver mogelijke vorm van opium uit zo een plantje? het recept van partey flok heb ik al gezien maar dat ziet er toch niet zuiver uit? of wel?
wat doe je er dan mee? (spuitn snuiven drinkn, roken...)
hoe kom je dan tot de echte heroine?
mvg tomas

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
je kan codeine converteren in morfine niet dat het in codeine zit :)

i see i see...

MAAR je hebt wel de morfine nodig om heroïne te creëeren, een beetje dom dus om t om te zetten in codeïne niet?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
nee codeine omzetten in morfine :P

Codeïne kan van morfine worden gemaakt. Dit verklaart dat de farmacologische effecten bij gebruik van codeïne min of meer vergelijkbaar zijn aan die van morfine. De lever zet codeïne voor een gedeelte om in morfine

neenee, tis duswel degelijk codeïne dat kan gemaakt worden van morfine, dus morfine omzetten in codeïne

:smoke:

MindTraveler

Belezen gebruiker
ben je daadwerkelijk van plan om heroine zelf te maken d.m.v .papavers?
ik hoop voor je dat je een grote tuin hebt... en veel tijd.
als je alleen van plan bent het te chinezen raad ik je aan om voor gewone opium te gaan, is al genoeg moeite als je het zelf gaat kweken en het verschil is maar heel subtiel vind ik.

MindTraveler

Belezen gebruiker
afghanistan is een groot land...
in colombia, bolivië etc. wordt ook een groot deel van de cocaine uit de cocaplanten gehaald en verhandeld, en voor een grammetje sos heb je al veel plantmateriaal nodig, dit is bij heroïne ook zo.

Kim

Wijs gebruiker

You tube is ook een goeie

BoriZ

Newbie
Tellius zei:
Hoi,

Ik heb nu al zo dikwijls gelezen dat je erg véééél papavers nodig hebt om voor één persoon voor één keer opium te maken. Dit lijkt me toch wel straf. Er wordt bv. in Afghanistan heroïne gemaakt voor een enorm groot deel van de wereldbevolking (en bij de aanmaak van heroïne gaat het overgrote deel van de geoogst opium verloren, ik meen dat je bij de aanmaak van morfine al 90% van je oogst verliest), hoeveel miljoen vierkante kilometer oppervlakte hebben die daar dan wel niet voor nodig? Ik dacht juist dat de opiumteelt relatief veel opbracht, maar ja, what do I know?

T.

Dat valt toch wel mee? Ik had vrijdag in 5 bollen wat sneedjes gemaakt en dit sap laten opdrogen tot het zwart was. Vervolgens zaterdagmiddag gechineesd. Dit is dan rauwe opium (?), maar de efecten waren duidelijk voelbaar.

Bovenaan