Valhalla truffels en 3 mmc

Hey Allemaal!
Ik wou mijn ervaring met jullie delen over valhalla truffels in combinatie met een kleine capsule 3mmc. Ik heb dit alleen gedaan en met niemand erbij. Ik heb al aardig wat trips achter de rug en heb ook ervaring met 3 mmc.

Ik nam de valhalla truffels en begon ongeveer na 45 minuten mijzelf lekker te voelen en dingen begonnen ook lekker te bewegen. Ik voelde me zo vrij en zelfverzekerd. Ondertussen keek ik naar een random dino serie op netflix wat echt super interessant was voor 5 minuten en daarna weer even niet en daarna weer wel 😂 .Nadat ik een uurtje al lekker aan het trippen was dacht ik misschien is het leuk om een beetje 3mmc te nemen omdat je je daar nog energieker door voelt. Ik nam het en een half uur later kickte het al in! Het was echt een gevoel om nooit te vergeten. De trip duurde ongeveer 6 uurtjes en ik nam geen 3 mmc bij. Het leek me verstandig om als ik klaar was met trippen ook klaar te zijn met de 3 mmc. Het was in ieder geval echt een ontzettend mooie avond.

Ik vind het ontzettend leuk om mijn ervaringen met jullie te delen en ik hoop ook dat jullie het ook leuk vinden om te lezen! Dus als jullie willen dat ik meer van mijn ervaringen deel, laat dat dan zeker even weten 👍🏽.

Boyman

Bewuste gebruiker
Hey! Leuk om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Als je er graag meer over wilt vertellen zou ik misschien een uitgebreide post maken onder het Trip Reports kopje. Je verslag is erg beknopt, ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal gezien, gevoeld en gehoord hebt :)

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ondertussen keek ik naar een random dino serie op netflix wat echt super interessant was voor 5 minuten en daarna weer even niet en daarna weer wel 😂
Terra Nova heel misschien? Dat heb ik lang geleden op Netflix gezien en dat was even doorbijten maar achteraf zo jammer dat er nooit een seizoen 2 is gekomen!!

Ik ben ook benieuwd hoe veel je van beide had hoe het beviel 😁

Fyrckant

Bewuste gebruiker
rare combo maar ondanks dat ik nooit 3MMC heb gehad en het ook niet echt in de planning heb, kan ik me de voordelen van een energie boost op de soms toch wat lome truffel experience wel voorstellen

Bovenaan