vaker xtc slikken?

als je eenmaal je eerste pilletje hebt gehad, doe je het dan nog vaker?

• nee, ik weet nu wat het is

Stemmen: 0 0,0%
  • ja, zal het ooit nog wel eens doen (jaar of meer)

• ja, ga het binnenkort nog eens doen (binnen halfjaar)

• ja, was super! serotine op niveau en dan weer! (binnen 1 maand tot 3 maanden)

Stemmen: 2 100,0%
  • ja, dit is het! pak het zsm weer en doe t over n tijdje rustiger (binnen 1 maand)

• Totaal aantal stemmers
    2

fun

Bewuste gebruiker
:wave:
het gaat er dus om of je na je eerste pilletje het vaker gaat doen en zo ja hoe vaak ( heb je het compleet in de hand of toch té lekker?)

Mac...

Badass junkie
In het begin toen ik net mijn eerste kennismaking had met X was ik meteen verkocht. Zo'n geweldige ervaring had ik nog nooit gehad. Ben toen ineens echt heel extreem gaan gebruiken. Maar gelukkig is dat ook wel weer vanzelf over gegaan. Ik slik tegenwoordig nog maar een paar keer per jaar, maar let niet op mijn serotoninegehalte.

cunt

Wijs gebruiker
ik deed het daarna gelijk 2 weken daarna ..
en zo is het verder gegaan .. doe het nu 1x in de 2 a 3 weken

Deranged

Badass junkie
Mac... zei:
In het begin toen ik net mijn eerste kennismaking had met X was ik meteen verkocht. Zo'n geweldige ervaring had ik nog nooit gehad. Ben toen ineens echt heel extreem gaan gebruiken. Maar gelukkig is dat ook wel weer vanzelf over gegaan. Ik slik tegenwoordig nog maar een paar keer per jaar, maar let niet op mijn serotoninegehalte.
Zelfde als bij mij. :wave:

matthijs

Badass junkie
Op speciale gelegenhede...dus niet bij gewoon uitgaan ofzo. Het probleem daarvan is sowieso dat ik dan teveel bekenden tegen het lijf loop van wie ik liever niet heb dat ze weten dat ik xtc gebruik :wink:

Mr. XTC

Belezen gebruiker
toen ik mijn eerste X-pil head gehad was ik verkocht ik heb toen elk weekend gebruikt en soms door de week maar nu doe ik het rustig aan.

cunt

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Op speciale gelegenhede...dus niet bij gewoon uitgaan ofzo. Het probleem daarvan is sowieso dat ik dan teveel bekenden tegen het lijf loop van wie ik liever niet heb dat ze weten dat ik xtc gebruik :wink:

same here :P
wil ook niet dat bekenden het weten dus hier thuis waar ik woon doe ik het ook niet met uitgaan, maar ben vaak weekenden weg en dan leef ik me uit :wink:

Bovenaan