vaker pissen?

Colaiuta

Bewuste gebruiker
hee

het valt me op dat wanneer ik speed gebruik, ik best vaak moet pissen..
Zijn er mensen die dit herkennen?

Icequeen

Bewuste gebruiker
ja man! zodra ik ook maar een slok drinken neem moet ik alweer heen. ik meende dat dit gebeurd als je nieren overbelast zijn. dus wat je inneemt valt direct door je lichaam en er wordt niets verwerkt en dus ook geen goede dingen uitgehaald...maar ik kan het ook wel weer eens verkeerd gehoord hebben...
en je hebt meer dorst (tenminste ik wel) en dus drink je meer en dus pis/plas je meer...

Icequeen

Bewuste gebruiker
oh daar kan ik juist weer niet van naar de plee...dan moet ik echt heel hard concentreren om al mijn spieren te ontspannen en duurt het echt een eeuwigheid voor het komt...

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik zit nu heel hard na te denken over mijn plasgedrag op andere drugs, maar zie er niet echt een patroon in momenteel! ja drank natuurlijk...

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
als ik speed opheb loop ik ook om het kwartier naar de wc, heel irritant vink da. vooral als je ergens buiten staat en er geen wc's in de buurt zijn :P

Icequeen

Bewuste gebruiker
maar dat ik dan zo vaak moet is wel aan het eind van een sessie, wanneer ik helemaal gaar ben. ik ben nu volgens mij al uren niet naar de plee geweest...dus ik heb het niet altijd...ik ga voor de zekerheid toch maar even!!
:wave:

buzzy

Badass junkie
Ik pis ook om het leven met snelle in me lijf :P En je wil niet weten hoe klein het gereedschappie dan word :tearsofjoy:

Icequeen

Bewuste gebruiker
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma

ik heb dat met paddo's :confused:
met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissen :)

dan mag je dus blij zijn dat je met een droge broek wakker wordt?! er zijn mensen die het zo vergeten, dat het er in hun slaap maar uit komt...

en valt mij trouwens ook op dat met speed op ik nogal veel reageer op berichten op dit forum. heb je dat ook?

flash kieke

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
hee

Ik moet ook altijd heel dringend naar wc,maar ik hou het altijd in omdat ik druk bezig ben met domme dingen die normaal in 1 2 3 klaar zijn,maar onder de pep moet alles goed gedaan worden,en dan 4uur later heb ik effe tijd en zit ik onmenselijk lang te pissen.Niet normaal meer.

:)

flash kieke

Wijs gebruiker
Icequeens zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma

met paddestoelen ben ik daar echt TOTAAAAaaaaal niet mee bezig, vaak de volgende morgen word ik dan wakker van: shit ik moet dringend pissen :)

dan mag je dus blij zijn dat je met een droge broek wakker wordt?! er zijn mensen die het zo vergeten, dat het er in hun slaap maar uit komt...

en valt mij trouwens ook op dat met speed op ik nogal veel reageer op berichten op dit forum. heb je dat ook?

In het begin was dat wel effe wennen ,dat type onder de pep en zodra ik het door had onder de pep heb ik ook veel zitte posten.
En dan maak je zoon heel lange uitleg dat je normaal in een paar zinnen kunt uitleggen.En als je dan op het einde je lang verhaal leest dan zitten er fouten en kun je er niet meer aan uit,en zo zit je te klunsen.Maar na een tijd gaat het makkelijker en makkelijker.

caatje

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma

Ik ook, ik blijf lopen. In het begin moest ik me erg concentreren om uberhaupt er wat uit te krijgen maar tegenwoordig heb ik daar geen moeite meer mee.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook met speed en mdma.. Het vreemde is dat ik 3x meer naar de wc moet maar dat er dan ook 3x meer uit komt lijkt het :confused: :grin:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Als het goed is drink je ook veel meer als normaal als je speed of mdma neemt,dus dat verklaart het vele naar het toilet gaan.

Soms is plassen echt lastig haha

caatje

Badass junkie
Ik drink juist heel weinig, ik weet dat t niet goed is maar ik krijg het haast niet weg en als ik t weg krijg neem ik kleine nipjes omdat ik t erg vervelend vindt om steeds naar de wc te moeten gaan.

Jeller

Badass junkie
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
ik heb dit met mdma

nee, ik ga tijdens het trippen echt minstens 12keer naar de wc ofzo... :confused:
ik ook

Ik heb het met xtc, paddo's en vooral alcohol (logisch)

op rhakti dei ben ik zeker meer dan 20 keer gaan pissen pff.. vooral toen die xtc werkte moest ik telkens gaan nadat ik ne slok water dronk

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja op rhaktidei moest ik ook 20x gaan pissen, de eerste 5x lukte het echt langs geen kanten en stond ik gewoon een beetje te staan :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Jeller zei:
:grin:

voor de meisjes moest het ook afzien zijn met die vuile toiletten :kots:

Inderdaad ja, te ranzig voor woorden.
Maar ik ben zo´n gelukkige die gerust een hele dag niet plast, of ik nou zuip snuif blow of wat anders.
Dus als ik ergens ben, sla ik het toiletbezoek meestal over.
Of ik moet er voor andere doeleinden ff zijn. :P

Ellesdee

Badass junkie
Jeller zei:
:grin:

voor de meisjes moest het ook afzien zijn met die vuile toiletten :kots:

jaaa... dat kan ik me nog herinnere van vorig jaar die vieze toiletten..
normaal is t al geen pretje... maar met lsd al helemaal niet... :confused:

Jeller

Badass junkie
een donker bos zoeken is de opgave dan!

dit jaar stond er zelfs gewoon iemand achter het toilet te plassen (een meisje hé) :)

Frisko

Badass junkie
heb ik niet zo een last van eigenlijk
bij mn meisje schommelt het nogalk...
ofwel moet ze veel pissen onder speed,ofwel helemaal niet!!

Acra

Newbie
toen ik speed had gesnoven,

mijn blaas stond op springen, maar op de moment dat ik aan de toilet stond, kreeg ik er geen druppel uit :smoke: maar terwijl stond mijn blaas op springen.

vond ik wel heel raar
iemand ook deze ervaring mee gemaakt ?

boels

Belezen gebruiker
Colaiuta zei:
hee

jep juist hetzelfde, maar als kik pep pak drink kik om het kwartier een 2L fles water leeg, en bij het minste dak drink moetk drekt pisse

wiet busje

Belezen gebruiker
elke avond als space scientist en een kameraad bij me komen sos snuiven (is sos maargoed ik zeg het toch :grin:) trekken we sirieus de WC maar 1x per uur door want anders zit eer constant geen water in :rolleyes:

Imke

Badass junkie
wiet busje zei:
elke avond als space scientist en een kameraad bij me komen sos snuiven (is sos maargoed ik zeg het toch :grin:) trekken we sirieus de WC maar 1x per uur door want anders zit eer constant geen water in :rolleyes:

Dat moet dan ook een lekker geurtje hebben daar :smoke:

flash kieke

Wijs gebruiker
Acra zei:
toen ik speed had gesnoven,

mijn blaas stond op springen, maar op de moment dat ik aan de toilet stond, kreeg ik er geen druppel uit :smoke: maar terwijl stond mijn blaas op springen.

vond ik wel heel raar
iemand ook deze ervaring mee gemaakt ?

Dan moet je gewoon op de wc gaan zitten in plaats van rechtstaand te pissen. :)

Bovenaan