Vage shit

Welkins

Newbie
Yoo luitjes ik heb gisteren lekker een dikke (zelf gedraaide, ik kan het pas) jointje gerookt.. Ik had 1 gr hash.. Nugga 11 euro black sea enschede is nieuw.. maar kerel ik ging helemaal fucked up van een joint fucking goeie hasj damn!

maar wtf ik werd wakker en ik ben geestelijk wel weer normaal maar nie lichamelijk.

heb nog steeds allemaal trillingen en lijkt wel of ik elke 1 seconden wat ik doe vergeet WTF xD hoort dit wel lol ik space hem nog denk ik lol

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat je hem spaced, want je verhaal is erg lastig te lezen.

Als je 1 gram hasj van 11 euro/g in 1 jointje stopt mag je ook wel verwachten dat je helemaal fucked up ging van een fucking goeie hasj damn.

Als je elke seconde vergeet wat je doet, ben je dan geestelijk weer nuchter? :confused:
En nee, trillen de ochtend na gebruik hoort niet.

Welkins

Newbie
Neee klopt ik ben nog steeds fucked up.. ik het is alsof me zenuwen zijn aangetast of zo lol.. echt raar hoop dat het snel weg gaat lol beter doe ik er nie zoveel meer in lol

Welkins

Newbie
Lang geleden dat ik dit heb gepost maar wou even zeggen hoe ik me voel

ik ben net uit een paniekaanval gekomen en ben nog steeds fucked upp hoe komt dit
ik heb ook vermoedes dat het door de salvia komt want soms word ik wakker met een branden strot.. en als ik de paniekaanvallen heb heb ik last met realiteit onrealiteit en het gevoel dat ik mezelf aan het verliezen ben ik ben nu ook bezig met stoppen en ben erg bang voor drugs geworden ik word gek van mezelf

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Welkins zei:
Lang geleden dat ik dit heb gepost maar wou even zeggen hoe ik me voel

ik ben net uit een paniekaanval gekomen en ben nog steeds fucked upp hoe komt dit
ik heb ook vermoedes dat het door de salvia komt want soms word ik wakker met een branden strot.. en als ik de paniekaanvallen heb heb ik last met realiteit onrealiteit en het gevoel dat ik mezelf aan het verliezen ben ik ben nu ook bezig met stoppen en ben erg bang voor drugs geworden ik word gek van mezelf

Stoppen met blowen jongen, niks voor jou. Kwam er zelf ook veel te laat achter, dus ik zeg het nu alvast: 'kappe ermee'. Zijn nog genoeg leuke dingen int leven, drugs of niet, maar blowen kan je in jou geval beter niet meer doen.

'Marijuana is a cold hard bitch to go cold turkey on'. <--- eigen ervaring

Bovenaan