vaage tijden

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ow man ik moet ff iets melden, gistere onlangs paddo's genomen (alles heel erg goed natuurlijk) wel een beetje chaotisch op sommige momenten omdat we met 7waren en iedereen aan het discusieren was over vanalle stomme dingen :openmouth: erg grappig wel achteraf :grin:
maar waar ik gek van werd is dat ik vanalle theorien zo helder in m'n hoofd zag maar dat ik het totaal niet kon verwoorden zal ff proberen uitleggen:
ik wist dus perfect hoe te tijd verloopt, dat die in vlagen komt en dat ie iemand iets laat zeggen of doen zodat er anderen op reageren en dan weer een ander onderwerp en dan sneller en trager en vooruit en naarachter..... Allemaal heel vaag natuurlijk marja m'n medemensen begrepen me ook al niet :rolleyes:

begrijpt er iemand wat ik bedoel? :confused: :wink: :mrgreen:

Bal0n

Badass junkie
Haha, inzichten en theoriën zijn altijd erg leuk op shrooms. Moeilijk om andere mensen het duidelijk te maken, maar ik begrijp je enigzins :).

oane

Experimenterende gebruiker
gebeurd ook bij bijna iedereen geloof ik, dat je in je trip niet helemaal kunt verwoorden wat voelt, terwijl het in je hoofd helemaal duidenlijk is wat je wilt zegen. kan vrij frustrerend zijn.

spacekonijn

Badass junkie
inderdaad ik vraag me eigenlijk nog steeds af of die inzichten echt zijn.. sowieso leer je wel dingen van paddos dat weet ik zeker maar ik zat dit weekend ook heel erg te spacen op dat ik zover in mn eigen gedachte kon komen en ik had echt inzichten waar ik trots op was :grin: geen idee meer waar ik over na aan het denken was :wink:

Bovenaan