urinetest

hey,

ik heb van een maat gehoord dat er nogal wat dingen zijn die zo'n urinetset kunnen beïnvloeden (buiten drugs natuurlijk :wink: )
hij zei dat bv maanzaad je positief laat testen op opium. Ik vroeg me nu af, wat ik daar moet van geloven??
en als het waar is, test je dan al positief na een broodje met maanzaad op of gaat het om echt kilo's ervan eten?? dan weet ik alvast wat ik de dag ervoor zeker niet moet ete...

thx

dirtbag

Bewuste gebruiker
als je er genoeg van eet kom je er positief uit ja...
het schijnt ook zo te zijn dat als je een uurtje voor je een urinetest moet zoen een paar flinke slokken azijn neemt dat het je nieren en lever blokkeert en er geen afvalstoffen van drugs in je urine te vinden zijn

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, op Mythbusters hebben zie die maanzaad mythe getest en schijnbaar kan een broodje met dat spul erop de test al positief doen uitslaan omdat die testen veels te gevoelig reageren. Ze testen op een level waar er normaal gesproken geeneens sprake kan zijn van heroine of opium, zeg maar, zo laag.

dus maanzaadbroodjes best vermijden.. weet er iemand nog van die dingen waarvan je niet echt verwacht dat je dan plots voor een of andere drugs positief gaat testen??

shokora

Wijs gebruiker
een veel gebruikte 'truc' om dopingtests door te komen is gedurende de voorgaande dag enorme hoeveelheden water drinken. Doe dit ook op de dag zelf en slik wat vitamine B12 tabletten zodat de urine geel blijft.

Bovenaan