Urinetest

Najih

Newbie
Hallo heb een vraagje over urinetesten ben gestopt met joints te roken de 10e januari, nu heb ik wel ergens in februari een trekje genomen van een joint en afgelopen vrijdag een beetje wiet gerookt, hoe lang is dit aantoonbaar heb morgen al een urinetest bij men huis arts

inner_search

Badass junkie
A single use of cannabis may be detected by a typical urine drug test for 1-6 days depending on amount smoked, individual body metabolism rates, and the cutoff level used by the test (15 ng/ml, 20 ng/ml, 50 ng/ml, 100 ng/ml). Chronic or daily use may be detected by a typical urine drug test for 7-30 days depending on the same factors listed above. Lower levels of Cannabinoids do remain in the body for longer than 30 days, but appear unlikely to result in a positive drug test due to cutoff levels.

Even searchen in niet zo moeilijk , toch ?
Welkom op het forum.

Edit.
Maw je hang er dus aan..

Laatst bewerkt door een moderator:

inner_search

Badass junkie
Hallo heb een vraagje over urinetesten ben gestopt met joints te roken de 10e januari, nu heb ik wel ergens in februari een trekje genomen van een joint en afgelopen vrijdag een beetje wiet gerookt, hoe lang is dit aantoonbaar heb morgen al een urinetest bij men huis arts
Dan ben je niet gestopt 10 januari eh , je hebt proberen stoppen en hervallen.
Hoe klein de herval was maakt hier niet uit.
Weet niet waarom je moet plassen maar bij de ah zou ik zeggen , voor je ouders?
Zeg Gwn eerlijk dat je een paar keer getrokken hebt en sinds 10 januari probeert te stoppen.
Maar maak jezelf niet wijs gestopt te zijn terwijl je nog pufft.

Najih

Newbie
Ben wel degelijk gestopt hoor heb idd een kleine herval gehad maar post geen bericht om gewezen te worden op mijn fouten weet da ik fout was mijn vraag was hoe lang het duurt voor het uit urine is en nee ni voor men ouders voor men rijbewijs terug te krijgen

inner_search

Badass junkie
Ben wel degelijk gestopt hoor heb idd een kleine herval gehad maar post geen bericht om gewezen te worden op mijn fouten weet da ik fout was mijn vraag was hoe lang het duurt voor het uit urine is en nee ni voor men ouders voor men rijbewijs terug te krijgen
Ik ben gestopt met ghb , vrijdag gewoon even 2.5ml gedronken.
Maar in ben gestopt hoor. (Snap je hoe dat klinkt? )
Maar terugval hoort bij het stoppen :wink:
Het is een vrij forum en mag je hierop wijzen als ik dit nodig vind , of je dit prettig vind of niet.
Ben hier zelf ook al genoeg met men neus op de feiten gedrukt.

W8 af tot morgen en dan zal de ah of de rechter wel beslissen of je gestopt bent of niet, hopelijk voor jouw beslist die van wel.

Ga uit van de 6 dagen , dan kom je er net niet..
Je kan vandaag nog wat furosemide op de kop proberen tikken vandaag en heel de dag wat er drinken en missen tot morgenochtend , helpt ook wel een om een test te passen.

Bovenaan