• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Update lsd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yoo ffe een update, ben uiteindelijk toch voor lsd gegaan ik had 2 tabs gehaald van 150ug (uiteraard getest), ik had de eerste ingenomen en kort daarna toch besloten de 2e ook in te nemen de come up was ffe raar omdat ik langzaam de dingen zag veranderen, maar toen ik eenmaal echt aan t trippen was heb ik echt een geweldige trip gehad de visuals waren echt bizar mooi en als ik mn ogen dicht deed zag ik het hele universum en t klopte allemaal, ik merkte wel dat mijn geheugen niet zo heel goed meer was en in t begin vond ik dat wel raar maar heb daar uiteindelijk geen last meer van gehad, t was echt een geweldige ervaring en ik ben van plan binnekort weer te trippen

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Dit topic is een duplicaat van hetzelfde topic in het 2-CB subforum. Ik gooi hier even een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan