• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Unieke wiet ervaring

Intoxication

Bewuste gebruiker
Heej mensen lang geleden dat ik hier nog eens een reportje neerpleurde, maar ik vond het eigelijk best de moeite waard om dit met jullie te delen :grin: !!

Vrijdag 2april

Ik had die middag rapport en de school was al uit om 11uur ongeveer, maar aangezien niemand nog openstond voor enige feestje te bouwen op dat moment besloot ik zelf even naar Gent city te gaan!

Oorspronkelijk had ik niet het plan om te blowen die middag. Maar als het erop aankomt neem ik op zo'n momenten altijd wat mee en wat muziek ook, want als dat ene moment komt en je hebt niks bij dan ben je zelf de lul dus dat riskeer ik me gewoon niet meer dat ik voor het voldomen feit sta dat ik niet KAN blowen terwijl ik er zo n zin in heb:P

Ik had dikke miserie met m'n boxen en die moest ik die middag even binnensteken in een winkel voor mijn garantie in de winkelstraat in Gent. Zogezegd zo gedaan. Omdat ik eigelijk zo blij was dat ze m'n boxen wouden aannemen en terug wouden repareren dacht ik bij mezelf. Waarom niet meteen eentje blowen ad korenlei. (Ik had m'n boxen zelf naar maan geholpen en had dus niet gehoopt dat ze nog in garantie wouden herstellen:P. Maar gelukkige breide ik er zo een verhaal aan dat het leek alsof het een fabrieksfout was.)

Ok. Ik wou mezelf belonen door een jointje te blowen aan de korenlei. En toen dacht ik bij mezelf: "Tegenwoordig is de kleinste reden genoeg om één op te steken, maar op wat trekt dat nu eigelijk? Er valt niet eens iets te belonen". Die gedachte liet ik snel achterwege en ik ging me dan maar even zetten aan de korenlei. Het was mooi zonning en er zat toch al redelijk wat volk. (Ik ben nu eenmaal niet de persoon die altijd gezelschap moet hebben op wiet, ik vermaak me zo ook altijd). Dus daarvan trek ik me echt geen flikker aan, dat ik daar alleen zit :).

Ik had nog andere boxen zitten en die haalde ik direct uit en ik legde een rustig plaatje op voor hem te rollen ik denk een nummertje van Filteria. Oke even checkken of de kust wel veilig was want constant lopen daar mensen aan en af. Ziehier even een foto vanwaar ik zat dan kunnen jullie jullie het ook even voorstellen:

'K had m'n wiet nog maar net uitgepakt en ik zag toch wel 2 flikken afkomen van de ene kant kuuu!!! Waarom overkomt me dit toch altijd??! Oke alles snel wegstoppen even onschuldig doen en alsof een berichtje typen en dan alsof je ze niet gezien hebt.

Pjoew ze waren gepasseerd :). Er was vrij veel wind maar het werd een mooie toep!
Roken maar!! Ik was nog niet aan de helft van mijn jointje tot ik die 2 krotpolities zag lopen aan de overkant. Wat een sfeerbrekers!! Maar toch vond ik het ergens nog grappig: Ik zat aan de overkant van het water dus had ik er goed zicht op wat ze allemaal zaten te doen en bovendien zorgde het water voor mij als extra veiligheidsgevoel (Ze konde mij niet instant bereiken terwijl ze toch op 20rechtover het water van mij zich bevonde). Dus dat vond ik best safe:P.
Ik rookte en rookte op...
Ik hou er soms echt van als ik alleen blow om mensen te observeren toch in grote subtiliteit en dat deed ik dan ook. Kon m'n ogen geen 2seconden op hetzelfde gezicht houden. Of was dat door die politie die me zo paranoia maakte? Care...

Niet veel later kwam zo een vriendelijke man van +/- 30 jaar niet ver van mij zitten en hij keek naar mij toe (omdat de zon dan op z'n gezicht scheen). Hij had niet dezelfde huidskleur als mij maar hij was ook geen Turk of Marokkaan ik zou het gewoon niet weten .. Maar dat vroeg ik me eigelijk ook niet echt af. Hij was nice en dat zie ik vanop het eerste zicht aan mensen als ik blow. Het is alsof ik door hen dan kijk, door hun identiteit!!

De muziek die speelde wist hij wel te pruimen hij lachte naar mij. Ik vond hem echt supervriendelijk ook al zei hij echt geen woord tegen me. Hij genoot van de zonnestralen. WAAW het voelde super :hearteyes: Het was net alsof ik nog een jonge plant was die genoot van de allereerste fotosynthese reactie van het voorjaar!! die zon gaf me zo'n energiegevoel, ON-BE-SCHRIJFELIJK!!!

Ik zapte af en toe een plaatje en steeds wist hij zijn mondhoeken omhoog te doe. Het was alsof hij echt zorgeloos was en hij net om dezelfde reden daar zat. Gewoon om te genieten :hearteyes: !

Op een moment ging er iets raars door me heen. Ik twijfelde enorm of ik de rest van mijn joint aan hem ging geven omdat ik hem echt apprecieerde. Maar toch. Ik werd achterdochtig. Zou hij speciaal naast mij komen zitten omdat hij wist dat ik ging blowen? Misschien zit hij al heel tijd z'n identiteit te faken en draagt hij zo een masker??? Om gewoon te kunnen blowen? Ik weet het niet. Sommige mensen gaan echt ver. Je zou echt kunnen denken wie zou nu zoiets helemaal kunnen verzinnen. Maar zo'n mensen bestaan nu eenmaal...

Ik rookte de laatste leuren op. De politie was terug in hun combi gekropen. Die stond aan de overkant. Ze zaten er alang in en af en toe hield ik ze in de gaten. Het viel op dat ze heel tijd naar me staarden. Ze zaten daar al een kwartier gewoon ongerept in hun combi en elke keer ik keek, leek het alsof ze me ook zaten aan te kijken. Kon me echt niets! Maar ik voelde me wel bespot...

Voor mij schuin kwam een groep meisjes zitten, allemaal niet ouder dan 14jaar denk ik. Wat was dat een tijd even, 14jaar zijn. Ik walgde toen van mensen die zat tegen me deden of helemaal krom van stonedheid waar ik nog geen benul van wist. En toen kwam het in me op want ik had echt een verschrikkelijk droge bek man!!! Ik ga gewoon even vriendelijk vrage of iemand van heen een slokkie water kwijt kon voor mij :rock: . Ik riep: "HEUJ", ze keken me allemaal aan terug. Dat voelde raar, ineens zoveel ogen op mij gericht. Maar ik bleef kalm en ik zei al glimlachend: "Heeft er iemand van jullie soms iets voor te drinken, water ofzo is ook al goed!" Een meisje bevestigde dat ze water had. Ik dacht ja loop ik even tot aan daar. Maar nee toch dat meisje kwam zelfs het water voor me BRENGEN :hearteyes: :hearteyes: !! De ogen waren nog altijd op mij gericht het leek alsof ze zaten te roddelen over mij. Ik kon niet de gewenste inhoud water drinken omdat ze me gewoon niet lieten doen. Ik kon zelfs niet op m'n gemak drinken, kun je het geloven? Maar toch was mijn keel genoeg gesmeerd voor een fietstochtje dat ik nog in de mot had.

Ik wou het water terug brengen dan...
Toen ik naar hen toekwam keken ze al naar mij (omdat ik nu eenmaal geen casual/fashion kledij draag maar liever oosterse kleding. Ze keken naar mij van: Die ziet er raar uit, halve kerel, paar vijzen los... Net wat ik dacht dus het gedacht dat een 14-jarige heeft als hij iemand ziet die even in een andere wereld zit :P. Ik was zelfs vergeten van wie het flesje was en vroeg het dan nog eens. Uiteindelijk gaf ik het water terug aan het meisje en bedankte haar. Ik vond het eigelijk niet zo'n aangename kennismaking maar toch apprecieerde ik hun hulp voor het water enorm :)

De man die naast mij zat was ook al vertrokken, van hem kon ik ook nog een glimp opvangen alvorens hij vertrok. Ik vond het dan maar eens tijd om te vertrekken. Even nog door het stadscentrum met de fiets aan de hand!'K had m'n mp3 in en de goa die speelde was enorm vet!!

Ik reed naar huis. En in zo van die straten zie je het daar dan vollopen met marginale turken/marrokanen. Ik dacht: "Wat een kutmaatschappij hebben wij toch". Allemaal wat lopen zeiken racist dit racist dat. Gewoon zo gepermiteerd in alles. Tsss .. Moest er ooit een raket bestaan die naar de maan zou gaan met alle slechte Turken en Marokkanen dan zou ze nog beter zelf ontploffen dan te vertrekken, want anders zit de maan ermee opgescheept. Niemand van jullie Nederlanders kan dit begrijpen. Maar in Gent is het niet meer normaal de migratie is gewoon expotentieel aan het worden, Dit gaat ooit uit de hand lopen!!

Dan zat ik naar huis te rijden, 'k woon net buiten de stad op het platteland. Ik reed langs het kanaal naar huis. Elk nieuw nummer dat ik speelde had gelijk effect op wat er in m'n omgeving gebeurde! Bij elke climax kwam ik gelijk in een nieuwe dimentie dat was zalig :hearteyes: gewoon!

Toen reed ik in een smalle straat. Waar eigelek maar 1 auto kan passseren terwijl er toch 2-richtingsverkeer is. Een bus kwam van de andere kant en zou zowiezo moeten inhouden (remmen) om uit te wijken, moest ik op mijn deel van de baan blijven rijden. Maar ik deed hem een plezier en ik reed op de berm zodat hij met gemak kon doorrijden. Ik stak toen hij passeerde mn hand in de lucht met m'n duim omhoog en hij zwaaide terug alsof hij me enorm bedankt en hem zoveel moeite bespaarde dat hij niet moest uitwijken daarvoor. Dat was fantastisch :hearteyes: !! Ik begon spontaan terug te glimlachen.

Ik was bijna thuis, de brug heb ik gewoon te voet gedaan want 'k was wel redelijk kapot.

Het middageten was reeds gedaan en iedereen was terug gaan werken. Maar er stond nog lekker eten voor mij scampi's in zo'n lekkere saus met rijst :rock: :rock: !!
Alles direct op een bord gooien en ik morste zoveel op tafel, maar wie kan het wat schelen, IK WOU ETEN EN NU DIRECT!! :rock:

Toen ik alles opgevreten had besloot ik naar de diepvries te gaan voor een lekkere aardbeicornetto:P. Wat had ik zin in zo een ijsje zeg!! Maar toen ik het ijsje nam zag ik daarnaast nog. Dr Oetker Pizza Pollo :P. Lekkeur ik had echt nog trek en ik besloot die dan ook maar even te droppen in de oven :rock: !!
Dan heb ik het ijsje opgegeten het smaakte hemels lekker!! :hearteyes: Maar ik at de ijs meer op dan dat ik eraan likte want ik had nog altijd zo een enorme trek en het kon niet snel genoeg in m'n maag belanden:P.

Op dat moment keek ik naar tafel en toen zag ik dat m'n zus nog niet had gegeten haar bord was nog volledig clean. Shiiiiiiiiiit hahahahah ik had gewoon per ongeluk haar portie opgegeten ook, en ik had zelfs nog een pizza ingestoken daarbij :rock: BOEFKICK PARANORMAAL :rock: :rock: de pizza was klaar en ik heb hem ook helemaal opgevreten, en zelfs dan nog had ik het gevoel dat er nog n plek was in m'n maag. Ik ben opnieuw naar de diepvries gegaan en ik heb me NOGMAALS een aardbeicornetto genomen. Dan heb ik nog iets gegeten maar dat ben ik vergeten :P.

Zalige dag! Dan heb ik nog wat gechillt in op m'n kamer, in slaap gevallen op bed en dan 3uur daarna wakker geworden. Ik was best wasted maar het was echt fijn. Hopelijk vonde jullie het fijn te lezen. Remember: ik hou van jullie ALLEMAAL :hearteyes: :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Hehe, leuk reportje! Eens wat anders, maar die foto is wel van de Graslei niet de Korenlei (klein detail) :P. Ik ben het volledig eens met dat immigratie gedoe, het is echt niet meer normaal hier... :( Als je in de stad rondloopt waan je je gewoon in Marokko ofzo.

Edit: in je onderschrift staat er comi's ipv comBi's. :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Leuk reportje! Is toch wel leuk om af en toe ook eens iets over blowen te lezen. Vroeg me alleen af wat er zo uniek aan deze ervaring was?

Maddo17

Belezen gebruiker
Intoxication zei:
Hij had niet dezelfde huidskleur als mij maar hij was ook geen Turk of Marokkaan ik zou het gewoon niet weten .

Ehmm oke :rolleyes: Jij kent niet veel afkomsten blijkbaar.

Ik reed naar huis. En in zo van die straten zie je het daar dan vollopen met marginale turken/marrokanen. Ik dacht: "Wat een kutmaatschappij hebben wij toch". Allemaal wat lopen zeiken racist dit racist dat. Gewoon zo gepermiteerd in alles. Tsss .. Moest er ooit een raket bestaan die naar de maan zou gaan met alle slechte Turken en Marokkanen dan zou ze nog beter zelf ontploffen dan te vertrekken, want anders zit de maan ermee opgescheept.

Weer die Turken en Marokkanen :confused: Dude, heb je een obsessie ofzo? Dit moet toch gewoon een tripreport zijn, shit hee. Ik ga er maar geen woorden aan vuil maken :rolleyes:

Op die dingen na vond ik het verder wel leuk geschreven, alleen snap ik ook niet wat er nou zo uniek aan was. Klinkt doodgewoon. Maar misschien ben je niet zo veel gewend.

KoxBox

Badass junkie
Maddo17 zei:
Intoxication zei:
Hij had niet dezelfde huidskleur als mij maar hij was ook geen Turk of Marokkaan ik zou het gewoon niet weten .

Ik reed naar huis. En in zo van die straten zie je het daar dan vollopen met marginale turken/marrokanen. Ik dacht: "Wat een kutmaatschappij hebben wij toch". Allemaal wat lopen zeiken racist dit racist dat. Gewoon zo gepermiteerd in alles. Tsss .. Moest er ooit een raket bestaan die naar de maan zou gaan met alle slechte Turken en Marokkanen dan zou ze nog beter zelf ontploffen dan te vertrekken, want anders zit de maan ermee opgescheept.

Weer die Turken en Marokkanen :confused: Dude, heb je een obsessie ofzo? Dit moet toch gewoon een tripreport zijn, shit hee. Ik ga er maar geen woorden aan vuil maken :rolleyes:

Op die dingen na vond ik het verder wel leuk geschreven, alleen snap ik ook niet wat er nou zo uniek aan was. Klinkt doodgewoon. Maar misschien ben je niet zo veel gewend.

Hij zegt duidelijk SLECHTE turken & maroks... En het is gewoon een feit dat het hier in Gent te ver gaat, er zijn 67! nationaliteiten hier. Allemaal goed en wel, dit zorgt voor diversiteit op verscheidene vlakken. Moesten ze nu allemaal eens een beetje vriendelijker doen en minder agressief reageren, zou het al heel wat aangenamer worden.

En nee ik ben geen racist maar ik kan er gewoon niet tegen dat de meerderheid (en dan vooral de jeugd) zo moet opvallen, iedereen moet lastigvallen, weigeren Nederlands te spreken op school, enz..

Ik ben evengoed ook tegen marginale johnny's, jimmy's of hoe je zo ook wil noemen, die zo half mocro-achtig/gangsta praten en handelen.

Maddo17

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Maddo17 zei:
Intoxication zei:

Hij zegt duidelijk SLECHTE turken & maroks... En het is gewoon een feit dat het hier in Gent te ver gaat, er zijn 67! nationaliteiten hier. Allemaal goed en wel, dit zorgt voor diversiteit op verscheidene vlakken. Moesten ze nu allemaal eens een beetje vriendelijker doen en minder agressief reageren, zou het al heel wat aangenamer worden.

En nee ik ben geen racist maar ik kan er gewoon niet tegen dat de meerderheid (en dan vooral de jeugd) zo moet opvallen, iedereen moet lastigvallen, weigeren Nederlands te spreken op school, enz..

Ik ben evengoed ook tegen marginale johnny's, jimmy's of hoe je zo ook wil noemen, die zo half mocro-achtig/gangsta praten en handelen.

Hij mag heus wel zijn mening uiten, en ik mag erop reageren. Maar waarom in een tripreport? Daar zijn hier ook andere topics voor toch.

Ik ben nooit in Gent geweest, maar woon zelf in Amsterdam(177 nationaliteiten) dus dat is veel meer :wink:

Ik heb er ook zo mijn mening over dat zeker niet op elk vlak positief is, ik snap jouw punt. Maar ik zie er het nut niet van in om dat ff een paar keer in een tripreport te melden. Nog nooit eerder gelezen hier.

NO big deal verder.

KoxBox

Badass junkie
Ja, ik begrijp wat je bedoeld. Het hoort misschien inderdaad niet echt thuis in een trip report omdat het geen meerwaarde geeft aan de ervaring..

Daar heb je een punt! :)

Intoxication

Bewuste gebruiker
dacht ik het niet dat het hem hier weer over heel die alinea ging over die nationaliteiten had het idd over alleen voor die SLECHTE soort..

en trouwens dit is een deel van het tripreport (het ging toen in me om, ik was alleen??) dus waarom zou ik het niet mogen neerschrijven :) ?

vond het gewoon vrij uniek omdat ik alleen blowde normaal maak ik dan niet zoveel dingen mee en loop ik gewoon wat rond in m'n eigen wereld, daarom :wink:

kenneh

Experimenterende gebruiker
gent is idd wel een chille stad, maar 'k zou me er toch niet op mijn gemak voelen om in het centrum een jointje te roken!! :grin:

KoxBox

Badass junkie
kenneh zei:
gent is idd wel een chille stad, maar 'k zou me er toch niet op mijn gemak voelen om in het centrum een jointje te roken!! :grin:

Waarom niet? Hoe meer je het probeert te verstoppen hoe verdachter je lijkt.
Trouwens als je gewoon op je eentje een jointje loopt/zit te roken is er niets aan de hand.
Maar als je met meerdere bent of zelf met 2 en je geeft hem door... Dat valt veel meer op want wie geeft er nu een sigaret door? :wave:

kenneh

dat klopt wel Koxbox, maar weed kan je van ver al ruiken
en als de wind de geur nu net draagt tot bij die politie aan de overkant.. :grin:

KoxBox

Badass junkie
kenneh zei:
dat klopt wel Koxbox, maar weed kan je van ver al ruiken
en als de wind de geur nu net draagt tot bij die politie aan de overkant.. :grin:

Altijd dicht bij een groep allochtonen lopen dan zijn zij het... :P
Nee grapje natuurlijk, als je tussen de mensen loopt gaan ze je echt niet spotten tenzij je natuurlijk alleen loopt in een straat(je) waar niemand anders loopt.

Maar je moet een beetje weten waar je wat kan doen in Gent, eenmaal je dat weet is Gent your oyster! :hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Hehe, leuk reportje! Eens wat anders, maar die foto is wel van de Graslei niet de Korenlei (klein detail) :P. Ik ben het volledig eens met dat immigratie gedoe, het is echt niet meer normaal hier... :( Als je in de stad rondloopt waan je je gewoon in Marokko ofzo.

Edit: in je onderschrift staat er comi's ipv comBi's. :wave:

ik zou zohard van dit forum gekickt worden door marja als dit zou zegge :openmouth:

nice report even lekker zitten lezen :stoned:

electergie

Belezen gebruiker
nice, reportje

dit doe ik ook vaak, vooral als er niemand is die een uurtje vrij heeft om eentje te roken
dan doe ik em ma zelf op de korelei of graslei, en die flikken gaan NOOIT iets doen, trusts me...
lekker iedereen observeren en afvragen wie wat hoe waar waarom wanner????...

dat geval met die man die van je muziek genoot, dat heb ik ook soms, dan ik blijf bij mijn eerste gedachte, gewoon die joint doorgeven :stoned: en als die persoon te hard trekt (die joint uithaalt) dan pak ik hem gewoon terug en verplaats ik mij... zo simpel.
want alles wat je heeft krijg je zeker nog terug en misschien zelfs dubbel.

KoxBox

Badass junkie
electergie zei:
lekker iedereen observeren en afvragen wie wat hoe waar waarom wanner????...

Dat is inderdaad een leuke bezigheid! Echt grappig wat je dan allemaal ziet, en vooral wat voor mensen.
Ik heb dan echt vaak zo iets van: dit maak je echt alleen maar mee (of zie je alleen)als je stoned bent!

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Ik kreeg inderdaad ook zo'n gevoel dat er met de politie iets zou gaan gebeuren! En ook een soort 'lief dagboek'-gevoel. Het is lekker gedetailleerd! Ik vind t zelf ook altijd wel chill om een jointje te roken aan de galderse meren bijvoorbeeld bij Breda, lekker over t water uit kijken en zien hoe alle mensen erbij lopen/zwemmen/rennen/voetballen/etc. Kom eigenlijk nooit in Gent, maar die foto zag er wel uit als ergens waar ik graag mensen zou kijken. Chill report!

nicolai

Wijs gebruiker
Heerlijk he, mensen kijken...Mooi report, heb het met veel plezier gelezen.

Een ding; je hebt het over marrokanen etc.....je draagt zelf oosterse kleding. In principe hang jij net zo goed als die marrokanen en turken een andere cultuur aan dan de gangbare, mainstream westerse cultuur. Ja ja, kledij staat niet voor cultuur..doesnt matter. Uit je verslag is mij duidelijk geworden dat je een vredig persoon bent, iemand die open staat voor andere culturen....die marginale marrokanen zijn marginaal omdat niemand ze leert hoe ze uit kunnen blinken, hoe ze openminded kunnen zijn. Zij zijn openminded als jij hen openminded benadert...dat geldt voor elk mens.

Intoxication

Bewuste gebruiker
nicolai zei:

Een ding; je hebt het over marrokanen etc.....je draagt zelf oosterse kleding. In principe hang jij net zo goed als die marrokanen en turken een andere cultuur aan dan de gangbare, mainstream westerse cultuur. Ja ja, kledij staat niet voor cultuur..doesnt matter. Uit je verslag is mij duidelijk geworden dat je een vredig persoon bent, iemand die open staat voor andere culturen....die marginale marrokanen zijn marginaal omdat niemand ze leert hoe ze uit kunnen blinken, hoe ze openminded kunnen zijn. Zij zijn openminded als jij hen openminded benadert...dat geldt voor elk mens.

dankje maar euh ene met een hanekam vol frietvet naar achter en naar voor en met oorbellen in en schoenen die bijna pijn doen aan m'n ogen, just not my cup of tea:) heb al veel onvriendelijkheid gekent van die soort ken ze heus wel vanbinne:wink:

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
nicolai zei:

dankje maar euh ene met een hanekam vol frietvet naar achter en naar voor en met oorbellen in en schoenen die bijna pijn doen aan m'n ogen, just not my cup of tea:) heb al veel onvriendelijkheid gekent van die soort ken ze heus wel vanbinne:wink:

Daar zou ik niet van uit gaan. Hoe iemand eruit ziet bepaald niet hoe iemand van binnen is! Als je mij zou zien dan zou je ook niet denken dat ik drugs doe. En zo ken ik nog veel meer voorbeelden van mensen die er anders uitzien dan ze zijn. Als je ze nooit hebt gesproken dan weet je ook niets van ze..

mooi report, ik snap precies wat je bedoelt man :) vooral het observeren van mensen en kijken om je heen is zo chill

nice geschreven

Technofanaat

Intoxication zei:
nicolai zei:
Daar zou ik niet van uit gaan. Hoe iemand eruit ziet bepaald niet hoe iemand van binnen is! Als je mij zou zien dan zou je ook niet denken dat ik drugs doe. En zo ken ik nog veel meer voorbeelden van mensen die er anders uitzien dan ze zijn. Als je ze nooit hebt gesproken dan weet je ook niets van ze..

dat is toch onzin, als je iemand compleet in het zwart met een bivakmuts opziet dan mag je toch wel een vermoeden hebben hoe die persoon is. hetzelfde geldt voor gasten met een pet, daaroverheen een muts en een capuchon, ik vetrouw zulke gasten van geen ene meter... over het algemeen kan je echtwel zien als het om EVIL buitenlanders gaat. LET GOED OP MN WOORDEN, het gaat specifiek over de EVIL soort, weet dat daar snel om gehuild wordt namelijk!!

Dreuge

Badass junkie
pff ik loop zo vaak met capuchon op maar heb nog nooit ruzie gezocht of iemand bestolen of wat dan ook?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dreuge zei:
pff ik loop zo vaak met capuchon op maar heb nog nooit ruzie gezocht of iemand bestolen of wat dan ook?

Ja maar een capuchon ophebben is denk ik een soort stereotyp geworden, als ik met mijn capuchon oploop omdat het regent bekijken ze mij al alsof ik een crimineel ben... Dat blijf je houden. Het zijn domme mensen die er zo over denken, niet iedereen is hetzelfde...

Drugsmeisje

Haha heel leuk reportje :grin:
Lekker een bobje op zijn tijd :stoned: vooral lekker in de zon en in je eentje is het vaak het meest genieten

:wink:

Bovenaan