unieke 70's trips

takala

Bewuste gebruiker
van een vriend en heel betrouwbare drugsbron heb ik heel speciale trips gekregen, ze schenen volgens hem nog van de jaren 70 te zijn (wat volgens mij wel kan, een kennis heeft er nog een 7-tal van eind jaren 60 liggen, maar die mag ik niet hebben :P ). Ze waren enorm goed verpakt en waren niet eens vloeipapier maar een flexibel kunststofje. Er staat een print op maar niet goed zijn wat omdat het deel uitmaakt van een grote tekening. Een cm² zou volgens hem ong 800µg LSD bevatten. Ik heb een stukje van 5mm op 6mm dus ongeveer 480µg dan.
Niet dat ik heb niet geloof maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er zoveel op kan zitten.
Ik ben best wel ervaren met lsd, heb ondertussen een goeie 40 trips op m'n buik staan. Ik denk dat ik ooit eens zover ben gegaan als 250µg (en dit was in de slechts denkbare omgeving en buurt, bah! maar ik heb me kostelijk geamuseerd).
Nu plan ik dus een iets hogere dosis, mss 3/4 van het tripje dat ik heb (360µg ofzo), maar ik zou het dan ook wel heel rustig aan doen. Playlistje maken van psychill en (new)oldschool (pleiadians, dimension 5, filteria, een dikke set van DJ Anoebis, khoop da iemand m kent) goatrance en mij zo door diepe lange verhalen in vervoeren laten brengen tijdens het plafondstaren (misschien nog wel wat Dark voor een dikke mindfuck :mrgreen: ). Ik zou dan ook wel een wandeling gaan maken met een i-pod in een afgelegen en weinig bezocht park.
Ik vraag me echter af of iemand al een vergelijkbare dosis naar binnen heeft gewerkt en hoe dit voor hem/haar was...
Ik plan het nemen deze zaterdag. (vrijdag vroeg gaan slapen, zaterdag vroeg opstaan, lekker ontbijt, rond 10u zegel nemen -het ZOU mooi weer worden !! - ,...)
Graag wat advies :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo je denkt dat je ooit 250 mics heb gehad als record maar dat was een niet getest getal of niet ?
Reken er dan maar op dat je niet weet wat echte mics zijn 250 is een boel.

Gemiddelt zijn trips onder 100 mics.

Je verhaal is al de 2de deze maand met supertrips, die Prof Xavier is gewoon een oplichter met nepkarton. Er zou 400 mics op zitten.

Jij bedoelt dus gellypads oftwel lsd in jellycaps.

Fotootje ?

Hoe dan ook je vraagt advies omtrent de dosering en die kan niemand je geven want de kans dat je getallen niet kloppen is 99,9999% sorry lijkt beterweterig maar ik test al 4 jaar lsd op officiele wijze.

Alleen een officiele test kan je uitslag geven, anders moet je er gewoon eentje droppen. Dat zegt niet over de sterkte, alleen iemand die weet hoe een geteste zegel van 100 mics aanvoelt kan ook in de toekomst zijn ervaring erbij halen om iets in te schatten.

Stonie

takala

Bewuste gebruiker
das het kutte aan België he, waar blijven de f*king testpunten?!
En ik zou graag willen overleggen met iemand die iets van een exact geteste dosis weet.
Ik ben wel goed bekend met sterke trips, de grijze hartjes van 2 jaar geleden, de Maya's van nu en de recentste hofmann's (vind ik de sterkste tot nu toe) en van die laatste heb ik er 2 genomen en heb fantastische trip gehad in een ongure buurt.
Nu plan ik dus mss wat harder te gaan in een veel meer controleerbare omgeving.
Ik zal, STEL maar dat ze daadwerkelijk zo sterk zijn, maar beginnen met de helft. Ik weet het jullie zondag wel te zeggen (of zaterdag tijdens het trippen)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je hebt ervaring genoeg dus je kan zelf goed genoeg inschatten of je dood gaat of niet....

Een stevige trip kan geen kwaad maar wel voor een beginner die niets vermoedend denkt lekker op reis te gaan.

Stonie

takala

Bewuste gebruiker
Stonie, denk je echt dat ik zou dood zou kunnen gaan van zo'n hoeveelheid en is het mogelijk me daarop voor te bereiden?

In navolging van het candyflip topic. Lijkt het aangewezen dat, zou ik het te moeilijk krijgen, ik dan mdma kunnen nemen. Ben best wel ervaren met mdma op zich en de combinatie van beiden, maar niet in die hoeveelheid lsd (ik zou dan ook maar +-75mg mdma nemen).

graag raad van de expert :grin: :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee maar van antropine schijn je nogal leip van te worden en de gevolgen zijn niet gering. De bron zou wel is wat meer duidelijk heid mogen geven, is dat een puber met een grote mond of een serieuze lsd hippie van 40 jaar oud ? Dat verschilt nogal, op afstand is het onmogleijk zoiets in te schatten.

Dit is een forum, je komt met iets onduidelijks we kunnen hiervan leren.
Zou je de moeite willen nemen de 'pillen' duidelijk te fotografen ?

Voor onze DF database, want alles is mogelijk.

Stonie

takala

Bewuste gebruiker
Antropine?

M'n bron is 34 jaar oud en diens schoonvader is Shamaan (niet dat ie rondloopt met een dooie vogel op z'n hoofd, ma heeft jarenlang in een amazonewoud geleefd en heeft me al veel weten te vertellen over de wondere wereld van DMT)
Enigszins geloof ik m'n bron dus wel hoewel het onwaarschijnlijk lijkt...

takala

Bewuste gebruiker
ik zal er straks proberen een mooie duidelijk foto van te maken. Het is een bruin/beige flexibel plakje van pakweg een goeie mm dik.
Besloten van voor de zekerheid toch ook maar een hofmann in huis te halen voor het geval voorgenoemde zegel z'n werk niet doet.

takala

Bewuste gebruiker
trouwens Stonie, die avatar van je. Zijn dat DE hartjes, de beruchte hartjes..niet dat slap aftreksel van nu?
Die mis ik wel, dat waren nu 'ns trips... :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ja klopt getest op 400 mics tevens ook de Hartjes die toendertijd (2005) vergiftigd waren met antropine.

Dat jij grijze hartjes hebt gezien vind ik al heel bijzonder, het Hartje wat je daar ziet komt van mijn vel. De laatste Hartjes (enkele tientallen) heb ik gesealed en vacuum gezogen in een strijkzak.
Ik neem ze niet meer want ik word deprissief als ik eraan denk dat ze opzijn.

Als vervangers neem ik overloads liquid, maya en shivas ....

:hearteyes:

takala

Bewuste gebruiker
jeuj, net foto's getrokken (wel niet zo duidelijk, weet er iemand een goeie stand voor van zo dichtbij te trekken? Hoe heb jij je foto genomen Stonie?) maar euh, de batterij is plat nu en'k heb geen batterijen meer liggen :cry:

Wat ik me nog herinnerde was dat m'n bron zei dat toen hij ze verkocht op een feesje, bij sommigen het wel 2-3u duurde voor het opkwam en ik me zou moeten voorbereiden op een trip van mogelijk 24-36uur.
Klinkt dit voor iemand niet ongelooflijk als DOB?
Pls let me know!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Klinkt inderdaad als DOB ... je hebt het ook niet over een papertrip ook niet over een pil maar meer over een gellycap lijkt mij.

Fotos maken:

Volle batterijen
TL licht of daglicht
Camera vastzetten niet bewegen.
Super zoomstand tulpje teken ?
Iedere shot controleren op scherpte als je beweegt dan is het klote.
Maak daarom 10 fotos van 1 trip., pik de beste uit bewerk deze.
High Res of low res maakt niet uit voor het uploaden is low res vereist.

En dan uitsnijden in picassa ...

succes ben super benieuwd.

Stonie

Pikachu

Wijs gebruiker
Denk je niet dat die trips na zoveel jaren achteruit zijn gegaan? Zelf al heeft jouw bron ze heel netjes bewaard? Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er zoveel mics op zitten.

Het zou inderdaad DOB kunnen zijn, neem er zaterdag één en als je dan nog twijfelt moet je maar gewoon even naar Nederland gaan en er eentje afgeven bij een testcentrum :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik had altijd aardbeitjes en banaantjes, maar die zijn ook niet meer te vinden (wel zegeltjes, maar die plaatjes erop bedoelde ik)

waren volgens de meneer, 144 mics.

vreemd getal maar ze werkte wel lekker

azgaza

Badass junkie
Geen garantie dat het in die oude zegels zit nee, ik wist sowieso niet dat er zegels waren geweest met atropine ooit, maar het is wel logisch, zowel atropine als scopolamine zijn werkzaam in minder dan een milligram, en daarmee dus technisch gesproken op een blotter te zetten. Nou zal een zegeltje daarvan je niet dood maken denk ik, maar een delerium zit niemand op te wachten.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dat gif op de lsd is mijn primaire reden om te testen, ik zou blij zijn als er DOB op zat !!
Maar atropine zorgt voor ellende, DOB niet.
Beide duren ook langer dan lsd.

Stonie

takala

Bewuste gebruiker
ondanks het feit dat ik niet via een foto om jullie raad heb kunnen vragen en tegen beter weten in, heb ik daarnet (10.30) de helft van het stukje genomen. Ik keek net op erowid en de fofo's vn gelltabs lijken wel op wat ik genomen heb alleen stond er bij mij een print op...
http://www.erowid.org/chemicals/show_image.php?i=lsd/lsd_geltab4.jpg

Heb goed en lekker ontbeten, alles is opgeruimd en het f*king mooi weer vandaag. I'll keep in touch. Kga ondertussen proberen te beginnen aan een tripverslag. Met 2C-B ook geprobeerd en er is achteraf niets van in huis gekomen.
I'll keep u posted.

PS: Stonie, als ik ze goed vind kan ik er nog krijgen en zal ik nog wel een foto maken. Ik ben er helaas niet toe gekomen dit tegen vandaag te doen

:stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fijne trip dan maar takala!

Geniet van het lekkere weertje.
Slaat het al in?
Laat maar weten of het echte LSD is wat je daar hebt :wave:

takala

Bewuste gebruiker
hoi, en nopes, we zijn een uur verder en merk er nog niets van. Maakt ook niet uit, heb alle tijd en zal me ook niet laten vangen, stel dat het DOB is en idd 2-3u nodig heeft om op te komen zal ik niet zo snel bijnemen.
EN ik heb nog altijd een Hofmann zegel als reserve, en daarvan weet ik zeker dat ze heerlijk zijn, mjammie :hearteyes:

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
laten we hopen dat het DOB .... dan ben je een geprezen man.
is het lsd dan ben je 1 uit de 10.000 helaas.
DOB duurt iets langer, gelukkig ben je geen prutser maar ee diehard.
Dus !!!! heel veel pleizer het is ontiechelijk super trip weer.

Stonie

takala

Bewuste gebruiker
oooh das leuk om dat van een doorgewinterde tripper als jezelf te horen :mrgreen: :wave:
Kga nog tot 13u wachten, dan heeft het 2,5uur geduurd en ga ik gwn die hofmann zegel nemen.
Ik begin echter stillaan iets gewaar te worden in m'n hoofd. Kan niet goed beschrijven wat, maar placebo effect ligt op de loer, dus ff wachten maar

takala

Bewuste gebruiker
Ik zou eventueel wel aan DOB kunnen geraken, Kennissen van me houden zich bezig met het maken en onderzoeken van research chemicals (phenethylamines en tryptamines, om Sacha Shulgin's werk verder te zetten zeg maar :mrgreen: ) en tot hier toe ben ik al aan 4-HO-MIpT, 2C-B, MDA en DMT via hen geraakt.

takala

Bewuste gebruiker
weet ik wel, en ik meen mezelf een verantwoord gebruiken te zijn, daarom heb ik ook 3uur gewacht om bij te nemen. Ik was wel een klein beetje gewaar van enige effecten, maar niet genoeg om het niet te wagen bij te nemen. Tot straks!!

Soma

Bewuste gebruiker
takala zei:
Ik zou eventueel wel aan DOB kunnen geraken, Kennissen van me houden zich bezig met het maken en onderzoeken van research chemicals (phenethylamines en tryptamines, om Sacha Shulgin's werk verder te zetten zeg maar :mrgreen: ) en tot hier toe ben ik al aan 4-HO-MIpT, 2C-B, MDA en DMT via hen geraakt.

Damn, je maakt me jaloers :)

takala

Bewuste gebruiker
je moet niet jaloers zijn, drugs zijn slecht, en zeker dat soort drugs! :mrgreen: :mrgreen: Leve Hero, (meth)speed en coke. Dat zijn goede dingen voor de mensen :P

Trouwens, Die special trips hebben hun ding dus niet gedaan. Kheb gwn die hofmann genomen en daarna de rest van die 'speciale' erbij gepleurd. Ben een wandeling langs de Schelde gaan maken en heb me ergens weg van de mensen op het gras gezet en heb urenlang de dag, letterlijk, zien voorbijgaan. Prachtige dingen gezien op de schelde tot uiteindelijk de zonsondergang.
I.c.m "Maï Maï" Jaïa was dat het mooiste dat ik ooit heb gezien. Ik heb letterlijk gejuichd en geapplaudiseerd voor al het moois dat de natuur weet te brengen (kleurenspel, overvliegende vliegtuigen met fel oranje spoor, de golven tegen de kaai: het was fenomaal, het speelde zo met m'n zintuigen dat ik er opgewonden van werd. Ik moet mensen enorm bang hebben gemaakt
Zonsondergang op een rivier met een dikke trip zal je nooit vergeten.
Zo euforisch was ik.
Daarna ging ik naar huis, belde een vriend me en heb ik nog een beetje MD genomen net na de piek wat perfect uitkwam.

Nadien zijn we naar een verjaardsfeesje van een vriend gegaan en heb ik me daar voor geen geld nog schijtezat gedronken ook. Op de oldschool!!

1 van de meest volmaakte dagen in m'n leven, totaal onverwacht.

Leve het leven en de trips!!

Jullie aller,

Jan de tripper :mrgreen:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
weet niet of het er oude zijn, maar wil wel eens meer over de soort weten. kent iemand de batman zegels ? ben namelijk een goede fan van batman.

Jeller

Badass junkie
lysergine25 zei:
ja klopt getest op 400 mics tevens ook de Hartjes die toendertijd (2005) vergiftigd waren met antropine.

Dat jij grijze hartjes hebt gezien vind ik al heel bijzonder, het Hartje wat je daar ziet komt van mijn vel. De laatste Hartjes (enkele tientallen) heb ik gesealed en vacuum gezogen in een strijkzak.
Ik neem ze niet meer want ik word deprissief als ik eraan denk dat ze opzijn.

Als vervangers neem ik overloads liquid, maya en shivas ....

:hearteyes:
hartjes waren toch vergiftigd met fenatyl?

Bovenaan