van een vriend en heel betrouwbare drugsbron heb ik heel speciale trips gekregen, ze schenen volgens hem nog van de jaren 70 te zijn (wat volgens mij wel kan, een kennis heeft er nog een 7-tal van eind jaren 60 liggen, maar die mag ik niet hebben :P ). Ze waren enorm goed verpakt en waren niet eens vloeipapier maar een flexibel kunststofje. Er staat een print op maar niet goed zijn wat omdat het deel uitmaakt van een grote tekening. Een cm² zou volgens hem ong 800µg LSD bevatten. Ik heb een stukje van 5mm op 6mm dus ongeveer 480µg dan.
Niet dat ik heb niet geloof maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er zoveel op kan zitten.
Ik ben best wel ervaren met lsd, heb ondertussen een goeie 40 trips op m'n buik staan. Ik denk dat ik ooit eens zover ben gegaan als 250µg (en dit was in de slechts denkbare omgeving en buurt, bah! maar ik heb me kostelijk geamuseerd).
Nu plan ik dus een iets hogere dosis, mss 3/4 van het tripje dat ik heb (360µg ofzo), maar ik zou het dan ook wel heel rustig aan doen. Playlistje maken van psychill en (new)oldschool (pleiadians, dimension 5, filteria, een dikke set van DJ Anoebis, khoop da iemand m kent) goatrance en mij zo door diepe lange verhalen in vervoeren laten brengen tijdens het plafondstaren (misschien nog wel wat Dark voor een dikke mindfuck
). Ik zou dan ook wel een wandeling gaan maken met een i-pod in een afgelegen en weinig bezocht park.
Ik vraag me echter af of iemand al een vergelijkbare dosis naar binnen heeft gewerkt en hoe dit voor hem/haar was...
Ik plan het nemen deze zaterdag. (vrijdag vroeg gaan slapen, zaterdag vroeg opstaan, lekker ontbijt, rond 10u zegel nemen -het ZOU mooi weer worden !! - ,...)
Graag wat advies
Niet dat ik heb niet geloof maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er zoveel op kan zitten.
Ik ben best wel ervaren met lsd, heb ondertussen een goeie 40 trips op m'n buik staan. Ik denk dat ik ooit eens zover ben gegaan als 250µg (en dit was in de slechts denkbare omgeving en buurt, bah! maar ik heb me kostelijk geamuseerd).
Nu plan ik dus een iets hogere dosis, mss 3/4 van het tripje dat ik heb (360µg ofzo), maar ik zou het dan ook wel heel rustig aan doen. Playlistje maken van psychill en (new)oldschool (pleiadians, dimension 5, filteria, een dikke set van DJ Anoebis, khoop da iemand m kent) goatrance en mij zo door diepe lange verhalen in vervoeren laten brengen tijdens het plafondstaren (misschien nog wel wat Dark voor een dikke mindfuck
). Ik zou dan ook wel een wandeling gaan maken met een i-pod in een afgelegen en weinig bezocht park.Ik vraag me echter af of iemand al een vergelijkbare dosis naar binnen heeft gewerkt en hoe dit voor hem/haar was...
Ik plan het nemen deze zaterdag. (vrijdag vroeg gaan slapen, zaterdag vroeg opstaan, lekker ontbijt, rond 10u zegel nemen -het ZOU mooi weer worden !! - ,...)
Graag wat advies