Ultiem stoned?

Menno

Experimenterende gebruiker
Ik vraag me al een tijdje af hoe stoned je nou precies kan worden...:stoned:
En ik bedacht me net dus als ik nou cannatea, spacecake en n joint/Blunt tegelijk doe dat ik een totaal nieuw niveau van stonedheid kan bereiken.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Tips of redenen om het niet te doen?

Ik twijfel of je een nieuw lvl stoned zal bereiken dan wanneer je bijvoorbeeld alleen heel veel zal roken. Daarnaast is het moeilijk te plannen dat alles tegelijkertijd op de piek zal zitten omdat de tijd wanneer het gaat werken bij alle verschilt. Mijn ervaringen met spacecake en veel blowen zelf is dat het uiteindelijk te veel wordt en je in slaap valt. Wat je eventueel wel zou kunnen doen is je thee en cake tegelijk doen (PAS OP MET DOSERING) en zodra deze werken bij blowen om erger stoned te worden. Maar wacht goed af tot het werkt anders zit de kans van alles eruit gooien enz en dan in slaap vallen er ook in. Hoop dat je er iets aan hebt!

Bas

Wijs gebruiker
Als je echt maar 1x in het half jaar blow zoals ik, dan ben je echt na 1 trekje stoned. Dat is ook echt een zeer gekke manier van stoned worden en stoned zijn. Haha

Menno

Als je echt maar 1x in het half jaar blow zoals ik, dan ben je echt na 1 trekje stoned. Dat is ook echt een zeer gekke manier van stoned worden en stoned zijn. Haha

Ja hahah dat ken ik ook wel ik werk week op week af in de binnenvaart dus ben om de week een week van huis,
Elke keer als ik dan weer voor het eerst een jointje op steek word ik ook weer een stukje stoneder als voorheen!

Menno

Ik twijfel of je een nieuw lvl stoned zal bereiken dan wanneer je bijvoorbeeld alleen heel veel zal roken. Daarnaast is het moeilijk te plannen dat alles tegelijkertijd op de piek zal zitten omdat de tijd wanneer het gaat werken bij alle verschilt. Mijn ervaringen met spacecake en veel blowen zelf is dat het uiteindelijk te veel wordt en je in slaap valt. Wat je eventueel wel zou kunnen doen is je thee en cake tegelijk doen (PAS OP MET DOSERING) en zodra deze werken bij blowen om erger stoned te worden. Maar wacht goed af tot het werkt anders zit de kans van alles eruit gooien enz en dan in slaap vallen er ook in. Hoop dat je er iets aan hebt!

Bedankt voor de tips!!
Zoiets had ik ook in gedachten eerst een stukje cake en dat wegspoelen met een glas thee en een jointje,
Dan zodra het allemaal begint in te werken er weer een paar opsteken:stoned:
Heb zelf nog maar 1 keer cake gedaan(1/3 stukje van een brownie van de shop) maar daar voelde ik vrij weinig van waarschijnlijk ook omdat ik al knetter stoned was en misschien dus al niet stoneder kon worden.

Ik laat binnenkort wel weten wat het resultaat was!

Fool

Badass junkie
Je kan ook te stoned worden hé, dat is echt niet leuk meer.

Als je dit van plan bent, wees voorzichtig met bijdoseren. Vooral spacecake kan heel hard aankomen, en het duurt tot 2 uur na inname voordat je de effecten echt voelt.

T

ToetjesMonster

Gast
Te stoned worden (vaak na te veel spacecake) is alles behalve leuk. Je kunt dan zeer angstig en misselijk worden. Paniekaanvallen gaan hierbij ook gepaard. Op het moment dat je te stoned bent, ben je de realiteit even te heftig kwijt en dat is niet prettig. Ik hoop voor je dat je dit nooit gaat ervaren, want het voelt aan alsof je naar het ziekenhuis moet of dood gaat.

somshoog

Heb een keer plakje hasj cake gegeten waar 1 gram hasj in verwerkt zat. Was geen prettige ervaring.

Later nog een paar keer gedaan alleen dan een betere dosering (1/3 plak). Dit was een super mooie ervaring en zat echt op het randje voor mijn gevoel van lekker naar niet lekker. Was echt een geweldige ervaring.

Dus zoek hele sterke spacecake en probeer dat eens maar kijk uit met de dosering. Te veel is niet altijd beter met spacecake

Bovenaan