uitzweten

Skippy

Wijs gebruiker
ik hoorde dat heroine uit je lichaam gaat door te zweten.
Is dat waar?
En na hoeveel tijd merk je aan je lichaam dat die er naar gaat
vragen?

jaja

Bewuste gebruiker
Door te zweten ontdoet je lichaam zich oa idd van afvalstoffen, maar het lijkt me dat t grootste gedeelte wordt afgebroken door je lever.

Meestal duurt 't zo'n 16 tot 24 uur totdat je lichaam vraagt om een nieuwe dosis, ook afhankelijk van hoeveel je de laatste keer gebruikt hebt.
En wanneer je die vraag niet beantwoord kunnen de consequenties erg heftig zijn.

boy

Bewuste gebruiker
Zweten verwijdert oa. ook afvalstoffen, maar je urine verwijdert de meeste afvalstoffen.

Jeller

Badass junkie
heb je van heroïne ook zo een afkik de dag nadat je gebruikt hebt (zoals bij speed) ook als je niet verslaafd bent?

BacingsPen

Badass junkie
hahaha ehhhh, ff denken waarom ik dat ookal weer had gepost...

mmm, owja, ik wou zegen, nee zo'n afkik krijg je niet. (ik zou zeggen dat je je gewoon goed voelt) Maar, ik heb beiden nooit geprobeerd dus kan het eigenlijk niet weten.

Dus m'n oordeel was hooguit gebaseerd op een sterk vermoeden :)

Zo'n emoticon zegt niet zoveel, dus kan het achteraf (als het antwoord wordt gegeven) nog vanalles betekenen :)

haha, dat zat erachter :wink: Ben er zelf nu ook nog beter op de hoogte van hoe het zit/zat :tearsofjoy:

jaja

Bewuste gebruiker
Dit topic heeft bij mij echter een vraag doen rijzen.

Wat doet je lever, en wat doen je nieren als het gaat om de afbraak van allerlei lichaamsvreemde stoffen enzo.

Gr.

Bovenaan