Uitwerking mdma

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Kan iemand mij vertellen waarom ik soms;

Mega (s)loom word en met mijn ogendicht midden op de dansvloer sta.

en soms;

Als een aap de hele club door vlieg, plafond including!

Ik vind 't vervelend dat ik dat niet van te voren weet!!

bvd

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat hangt van zoveel factoren af.. dat blijft gissen. :P

Ik word d'r tegenwoordig alleen maar lam en skeef van, echt hyper ben ik er nog nooit van geweest. (op belachelijke lulkick kapriolen na dan)

J0rrit

Badass junkie
Ik werd vroeger ook heel actief ervan, maar dat kan natuurlijk ook aan de pillen liggen ( speed ofzo erin ). Van kristallen ben ik wel eens en sloom en actief geweest, maar ligt ook aan zoveel factoren.

Supervlieg

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Dat hangt van zoveel factoren af.. dat blijft gissen. :P

Ik word d'r tegenwoordig alleen maar lam en skeef van, echt hyper ben ik er nog nooit van geweest. (op belachelijke lulkick kapriolen na dan)
Haha precies heb ik ook, als ik aan de x zit wil ik alleen maar liggen en dom doen :grin:

Maarjah jij was dan net zo debiel als mij op de meet :mrgreen: :hearteyes:

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Als ik dan loom word pak ik meestal een red bulletje of een klein puntje sos om dat weer recht te trekken, dat lome heb ik vaak als hij bij mij in begint te kicken en dan een uur lang ofzo maar daarna word ik vaak toch nog super energiek

J0rrit

Badass junkie
Mr. Decay zei:
Als ik dan loom word pak ik meestal een red bulletje of een klein puntje sos om dat weer recht te trekken, dat lome heb ik vaak als hij bij mij in begint te kicken en dan een uur lang ofzo maar daarna word ik vaak toch nog super energiek

idd, ik ook bij het inkicken, meestal 15 minuutjes, daarna is het weg.

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Heb dat eigenlijk nog nooit mee gemaakt, meestal wel dat ik half vaag was, en dat ik nog 1tje bij moest pakken :). en dat ik dn lekker actief werd.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
/\ Ik heb daar een redelijk standaard patroon in :d

Uurtje voor dat ik verwacht in de club te staan naar binnen werken (ca.150mg )... als ik binnen ben een uurtje laten 'indalen', daarna als 't hele heftige wat zakt elk half uur/uur halfjes (of 75mg) bijslikken... beetje naar gevoel.

Maar mdma (3,4-methyleendioxymethamphetamine) is toch stiekem per defenitie al oppeppend...Ik vind 't zo raar dat, dat effect zo vaak langs me heen gaat...

Me like aap-modus!

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik heb hetzelfde. Bij het inslaan moet je gewoon ff gaan zitten en om je heen kijken. Dan voel je je hartje wat sneller gaan en hopla, opeens kan je de marathon rennen in 23 minuten :wink:

Bovenaan