Uitwerking LSD

ellington

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Gisterenavond heb ik een wel héél unieke oudejaarsavond/nacht meegemaakt, combi MDMA en LSD. Absurde, onbeschrijfelijke ervaring opzich, maar nu, een 16-tal uren later, voel ik het effect nog steeds. Manier van denken is veranderd, voelen, etc.

Mijn gevoel valt het beste te omschrijven onder volgende kernwoorden, denk ik: moe, verward, stil, geen eetlust,... Niet bepaald aangenaam dus.

Nu vroeg ik mij af, vanaf wanneer is LSD ongeveer uitgewerkt?

Alvast bedankt.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, je had goede LSD of je bent er erg gevoelig voor. Probeer ff een nachtje te slapen, dan is het zeker over.

azgaza

Badass junkie
Meestal blijven de naeffecten hangen tot je gaat slapen, dan wordt je vaak weer normaal wakker. Bij mij willen naeffecten ook wel tot 12-18 uur na inname merkbaar blijven; ik had laatst zelfs 20 uur na inname nog hele lichte visuals toen ik de nacht door had gehaald.
Maar maak je geen zorgen; na te slapen is ht bijna altijd helemaal weg.

ellington

Pikachu zei:
Hoeveel mg MDMA had je genomen, en hoeveel mics LSD?
Ik gok een 220 tal miligram MDMA, en een halve zegel. Hoeveel er net op die zegel zat weet ik niet. Er waren ook wel nog een pak joints en shots voorafgegaan, wat niet zo slim is achteraf bekeken.

Fractal

Belezen gebruiker
Ik had hetzelfde na een maya-tripje. Zo lang trippen is behoorlijk uitputtend, dus zorg dat je nu genoeg slaap krijgt en eet voedzaam en gezond.

Wacky

Badass junkie
De serieuzere effecten zijn idd na een goede nacht voorbij. Maar als je de komende week denkt nog wat te voelen moet je daar ook niet verbaasd om zijn. Na een heftige trip kunnen je gedachten nog wel eventjes een beetje verward zijn.

Verder wil ik je aanraden je niet te laten storen door dat gevoel. Gewoon een dagje relaxen, niet nadenken over morgen of over moeten slapen ofzo, beetje tv kijken, beetje df spammen, beetje jointjes erbij is lekker, wat licht en gezond eten (zacht fruit) en dan kun je als het meezit een heerlijk dagje after trip hebben.

sabe007

ik vermoed dat je voorral nog last hebt van de mdma.
want normaal zou de lsd wel al verdwenen moete zijn.
naar de hoeveelheid toch dat je hebt gepakt.

Bovenaan