Uitwerkende LSD

Mindless1985

Badass junkie
Als de LSD begint uit te werken na een feestje of gewoon veel muziek geluisterd tijdens je trip, dan transformeert elk geluidje dat ik dan hoor in muziek die ik tijdens mn trip heb gehoord. Dat is echt zo fucking cool, I love it! Wie heeft ditzelfde (weet niet of dit normaal is namelijk :P )

dingo

Belezen gebruiker
ja heb ik ook wel soms maar vooral visuele trips zijn heel intens bij het begin en daarna wordt meestal de omgeving(muziek,planten,etc...) heel intensief.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Als de LSD begint uit te werken na een feestje of gewoon veel muziek geluisterd tijdens je trip, dan transformeert elk geluidje dat ik dan hoor in muziek die ik tijdens mn trip heb gehoord. Dat is echt zo fucking cool, I love it! Wie heeft ditzelfde (weet niet of dit normaal is namelijk :P )

yup altijd en als ik in men bed lig ook nog voor mij wordt dan alles getransformeert tot D'nB, maar met mdma heb ik da evengoed, het kan misschien ook komen door hoelang ik harde muziek heb moeten ondergaan ,meestal ben ik een 7 a 8 tal uurtjes op een feestje en het kan zijn dat het daarom zoalng blijft door zinderen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Jaja, dat had ik vroeger ook, dat ik dacht dat ik een feestje nog vanop 30 km afstand hoorde, de muziek dan dus en toen dronk en pafte ik alleen maar :)

J0rrit

Badass junkie
heb je op de LSD ook dat de muziek zo super lekker klinkt als op de MDMA? op de paddos heb je dat ook een beetje, maar zeker niet zoveel als op de MDMA, hoe kan dat dan, want van paddos trip je toch harder eigenlijk....

J0rrit

Badass junkie
Dzy zei:
Op LSD klinkt muziek nog 10x beter dan MDMA.

ja? bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik moet t gauw eens proberen dan!! alleen op de paddos klinkt het niet zo goed als op mdma bijvoorbeeld, terwijl je van paddos harder tript, je zou dus zeggen dat het op paddos beter zou klinken, maar komt op mdma dan wss door die geweldige euforie

Jeller

Badass junkie
Dzy zei:
ja maar tis anders hé.. iets wat je niet goed vind klinkt dan even slecht of mss zelfs slechter, maar iets dat je supergoed vind klinkt echt 100x zo goed

Mindless1985

Badass junkie
Dat is waar.

Zoals onze wijze Matthijs ooit zei: Als je veel MDMA op hebt kun je zelfs op Britney Spears uit je dak gaan.

Overigens is de muziek die je hoort bij het uitwerken van LSD heel anders dan met MDMA. Bij MDMA hoor je gewoon de muziek van de avond op de achtergrond verder gaan, bij LSD hoor je niks als het helemaal stil is, maar zachte korte geluiden vervormen in de muziek die je hebt gehoord tijdens je trip. Zoals toen ik in een harmonica bus zat en elke keer als hij door de bocht ging dan ging het tussenstuk bewegen en maakte dat een piepend geluid en dan vervormde dat geluid naar de goa die ik een paar uur daarvoor had gehoord. Geweldig.

Jeller

Badass junkie
ah zo bedoel je :)
ja dat is idd wel herkenbaar.. als ik in mijn bed lig hoor ik dan ook nog oz van die dingen

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Dat is waar.

Zoals onze wijze Matthijs ooit zei: Als je veel MDMA op hebt kun je zelfs op Britney Spears uit je dak gaan.

Overigens is de muziek die je hoort bij het uitwerken van LSD heel anders dan met MDMA. Bij MDMA hoor je gewoon de muziek van de avond op de achtergrond verder gaan, bij LSD hoor je niks als het helemaal stil is, maar zachte korte geluiden vervormen in de muziek die je hebt gehoord tijdens je trip. Zoals toen ik in een harmonica bus zat en elke keer als hij door de bocht ging dan ging het tussenstuk bewegen en maakte dat een piepend geluid en dan vervormde dat geluid naar de goa die ik een paar uur daarvoor had gehoord. Geweldig.

dit bedoelde ik ook :grin: is echt super cool he , maar als ge echt echt wilt slape is het wel klote

drop out

Newbie
ik heb het zelfs als ik alleen maar wat gedronken en geblowt heb
ik denk dat ik het zelfs zou hebben na compleet nuchter te zijn geweest!

El Retro

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik heb dat ook na een nachtje feesten met speed of mdma.

Ja heel herkenbaar. Ik kan dan soms bijna wenen. Ken je dat, je hebt een ongeloofelijk goed lied gehoord en dt blijft zich in je hoofd afspelen. Dan kan ik echt bijna wenen omdat ik dat moment mis. Heel raar is dat.

Imke

Badass junkie
Ik hoor soms gewoon muziek in alles, zelfs in het geluid van de tram of trein, ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik nog wat stond te huppelen na een feestje, gewoon omdat ik muziek hoorde die er eigenlijk niet was. :)

El Retro

Wijs gebruiker
Je meot het me niet vertellen hoor, groove city bijvoorbeeld. Het regende toen, en we gingen naar de bus, ik een sjaal rond men kop gebonden, à la regenmutsje voor bomma's. En blijven huppelen omdat Adam Beyer nog in men kop zat. Was een zicht toen hoor.

El Retro

Wijs gebruiker
Ja het was wel een zicht, ik kan over die avond een boek schrijven. Om over de trugreis in de bus nog maar et zwijgen :rolleyes:

Osi`

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Ik hoorde na de bewuste GOA gewoon de hele tijd keiharde GOA in mijn hoofd afspelen. Echt non-stop.
Damn en ik maar denken dat ik de enige was, ik tegen mijn vrienden zeggen en die mij gewoon uitlachen dak ben blijven hangen :tongueout: en ze begrijpen me dan ook niet voor geen moer. Khad dat ook bij Happy6, heel de tijd keiharde GOA en DNB gehoord en toen we terug naar huis wouden, gingen we naar't station met de bus, en de geluiden die de bus maakte vervormde gewoon in GOA muziek met een likje DnB en dan in station ook weeral, muziek, met de trein naar hasselt ook weeral muziek enzo ^^ Toen ik thuiskwam was't gelukkig wel voorbij lol, maar toen ik terug sliep kwam het weer op.

Best wel vet.

Osi`

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Ik hoor soms gewoon muziek in alles, zelfs in het geluid van de tram of trein, ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik nog wat stond te huppelen na een feestje, gewoon omdat ik muziek hoorde die er eigenlijk niet was. :)
Woeha :grin: Da had ik ook al in't treinstation, verder rondhuppele op de muziek :tongueout: Moet een raar zicht zijn voor de buitenstaander, die ziet dan een persoon dansen op trein geluidjes.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Lsd werkt op alle zintuigen,zicht,geur,smaak,gevoel,en vooral ook gehoor.

Goa is er echt voor gemaakt,je hoort achtergrond geluidjes zoals diepe ver weg lijkende tonen als water druppels vallen in een half volle regenton.

De producers van sommige muziek zoals infected mushroom weten met bepaalde nummers precies wat het gaat doen onder invloed van acid.

Ik trip meestal met mp3 speler op thuis..aanrader is deze voor gehoorhallucinaties en gevoels trip op acid.

Goa-Mix ProjectTalamasca Live @ 3dVision Mexique

Soms hoor je een climax in een nummer die na je trip wil opzoeken en niet meer kan vinden omdat je hem simpel weg niet meer kan horen op zo'n manier.

Met lsd kan juist sommige muziek ook echt als bagger klinken te langzaam super zeikerig echt afgrijselijk,ik vind eigenlijk alleen goa en afentoe als het uitwerkt Dub mooi op acid.

pygar

Newbie
Dzy zei:

Op Lsd kruipt het geluid door heel je lijf, heel je lichaam is als een vloeibaar absorberend oor. Soms raakt het gekoppeld met andere zintuigen en wordt geluid tastbaar of zet het zich om in visuele dingen.
Het is heerlijk om te dansen op trip, je lischaam wordt één met de muziek
en alles rond je. je wordt langs alle kanten geprikkeld, zalig.
Moeilijk om uit te leggen, je zintuigen staan op scherp over gans je lijf en communiceren met hersenverbindingen die normaal non actief zijn.
We gebruiken tenslotte maar een miniem gedeelte van ons brein.

psilocybine

Bewuste gebruiker

Bovenaan