Tripreport v/d Maand [TvdM]LSD voor de 2de keer

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Report van deze maand!
Hallo allemaal,

Ben Carlo, 26 jaar, woon tegenwoordig in Zwitserland bij me vriendin. Ben vanaf me 19de tot me 22ste verslaafd geweest aan : coke en wiet, in iets mindere mate ook aan amfetamine en mdma. Hedendaags heb ik ook te kampen met een alcohol probleempje...

Sorry voor de mensen die al eerder iets van mij hebben gelezen hebben, maar ik heb altijd een drang mezelf te introduceren voordat ik iets schrijf :wink:

Mijn vriendin heeft me al meerdere keren voorgeslagen een keertje lsd te nemen, ik was altijd sceptisch en wou er eigenlijk niks van weten.
Maar nadat ik op dit forum een aantal berichten over lsd gelezen had, werd mijn interesse gewekt :P
Heb op mijn 18e al eens lsd gehad, maar daar kan ik mij eerlijk gezegd niet veel van herinneren.
Ik heb dus uiteindelijk besloten om het te gaan doen, en als ik iets wil, dan moet het zo snel als mogelijk!

We hebben het voor morgen gepland, om het thuis met ze drieën te doen. Me vriendin, haar broer en ik.
Er zal dus niemand nuchter zijn, dat is het enigste waarover ik me nog gedachten maak. Verder is dit NOG geen trip report maar morgen avond/nacht zal ik proberen, terwijl ik trip, een trip report te schrijven.
Vind het focking spannend om naar al die jaren weer eens iets te nemen.

zijn er nog dingen waarop ik moet letten?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Re: LSD voor de 2de keer

Hey Carlo,

Leuk dat je het gaat doen, maar neem wel je tijd voor een LSD trip vooraf. Daar bedoel ik mee dat je het nog pas een paar dagen van plan bent en er gelijk al in duikt als het ware. Ik heb zelf nooit LSD genomen dus kan er niet echt over oordelen maar heb wel het e.e.a. gelezen en ik denk dat je in ieder geval over een paar dingen goed moet nadenken.

Heeft de broer van je vriendin het wel eens eerder gedaan? En zo ja, zou je hem dan niet beter als tripsitter kunnen laten fungeren? En zo niet kun je misschien beter eerst een ervaren tripsitter zoeken. LSD is niet te vergelijken met XTC of speed/coke natuurlijk en het is toch ook wel anders dan paddo's gebruiken. En weet je wat voor dosis jullie gaan nemen?

Ik neem aan dat je de sticky's bij LSD hebt doorgenomen? En zoals gezegd heb ik er zelf geen ervaring mee, maar aangezien je het vanavond al gaat doen, wilde ik nog even deze kanttekeningen plaatsen. Misschien dat een ervaren gebruiker nog wat kan plaatsen hier?

En anders een hele goede trip gewenst!

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter

Svali zei:
Heeft de broer van je vriendin het wel eens eerder gedaan? En zo ja, zou je hem dan niet beter als tripsitter kunnen laten fungeren? En zo niet kun je misschien beter eerst een ervaren tripsitter zoeken. LSD is niet te vergelijken met XTC of speed/coke natuurlijk en het is toch ook wel anders dan paddo's gebruiken. En weet je wat voor dosis jullie gaan nemen?

En anders een hele goede trip gewenst!

200 µg, per zegeltje. Neem er tevens eentje, de broer heeft genoeg ervaring, het komt allemaal goed :wink:

20:00 zal ik dat ding droppen, word vervolgd

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter

Space hem nu te hard
Inloggen is echt een missie die paarr minuten duurt
Ik beschrijf morgen wel nu is het onmogelijk

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter

Wauw wat een avond!

Ik acht mij nu weer in staat om eindelijk het trip report te schrijven, dus laat ik maar beginnen.

20:00

Ik had heerlijk gegeten en het moment was aangebroken om de zegeltjes tot ons te nemen.
Het zegeltje zag er saai uit, het was wit van kleur, en de naam Albert was in groene letters er op gemarkeerd. Ik neem aan dat dit naar Albert Hoffman verwijst :P
Naar dat ik het zegeltje had genomen, voelde ik me op een of andere manier een beetje schuldig.

20:45

We zaten tv te kijken en te wachten op effect, ondertussen had mijn vriendin ons al 5x gevraagd of we wat voelden, maar nog geen effect.

21:00

Ik voelde me van het een naar het andere moment opeens heel raar, Stefan(broer) begint uit het niets keihard te lachen, opeens moest iedereen lachen terwijl we niet eens wisten waarom hij lachte, naar een strijd om niet te lachen, om hem te kunnen vragen waarom hij eigenlijk lacht, antwoorde hij dat hij het gevoel had dat hij kleiner was geworden.
Nu brak het helemaal los ik kon gewoon niet stoppen met lachen, alles was grappig maar dan ook echt alles!

21:30

Vanaf hier begon de trip pas echt, ik snapte nergens meer wat van.
Er kwamen allerlei gekleurde slierten uit de tv, de sterren buiten trokken echter al snel onze aandacht.
We gingen op het balkon naar de sterren kijken en het was echt prachtig!
We vonden ons verbonden met het universum, we dachten dat we het antwoord kregen op alle vragen die we ons ooit gesteld hadden, wat dit antwoord volgens ons was, konden we niet omschrijven
Eenmaal weer binnen was me vriendin opeens heel bang geworden, we vroegen wat er aan de hand was, ze zei : dat weten jullie best!
Ik vroeg : waar heb je het over?
Zei : al die enge dingen, kijk daar!
Ze wees naar een plant, voor mij was het een plant, wel een hele rare plant, maar voor haar waren het allemaal gezichten :tearsofjoy:
Het was dus duidelijk dat zei het hardst ons drie ging.

Vanaf dit moment was er geen tijdsgevoel meer aanwezig, zelf kreeg ik voor het eerst een compleet inzicht wie ik zelf was zowel de positieve als negatieve eigenschappen, heel apart.
Komt dit voor iemand bekend voor?
En zou iemand mij kunnen vertellen waarom je zulke inzichten over je zelf kunt krijgen met lsd?

Het zwaarste tripmoment van de avond was, zonder twijfel, toen we dit filmpje bekeken
http://www.youtube.com/watch?v=l-_NneB5fmY
full screen met geluid op het maximale :grin:

Als je lsd op hebt is dit een aanrader om te bekijken.
Je weet niet wat je over komt!

We hebben ergens tussen 3 en 5 uur 's nachts nog een lange wandeling gemaakt, wat wederom weer prachtig was.

Het gevoel van lsd vind ik moeilijk te beschrijven maar het was een geweldige ervaring, dat had ik niet verwacht!

Bedankt Albert Hoffman :wink:

Greetz Carlo

universal*flow

Belezen gebruiker

Mooi report! Goed om te horen dat LSD je nu wel goed bevallen is! Heb je vorige report ook gelezen :wink:
Dat gevoel dat je op een andere manier naar jezelf kan kijken, objectiever laat maar zeggen. Dit komt doordat als je vooroordelen tijdelijk zijn uitgeschakelt. Je ervaart alles soort van alsof het de eerste keer is.
Er is op youtube een docu van 10 minuten, dat dit goed kan uitleggen. Helaas lukt het me nu niet deze te vinden. Heb ruzie met mijn laptop en vooralsnog heb ik nog niet gewonnen :confused:
Ik herken dit gevoel zeer zeker. Voor mij is LSD ook geen drugs maar een medicijn om zelf te reflecteren. Leer bij elke trip weer heel wat bij.
Ga maar eens een keer samen met je vriendin trippen. Als jullie bijde het aandurfen je helemaal te openen, je zult versteld staan wat er allemaal kan gebeuren.
Wat ook leuk is om dan te doen, is zoals wij het noemen "connected", dit is tijdens de LSD trip lang in elkaar ogen te kijken, mind blowing!

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter

Er is op youtube een docu van 10 minuten, dat dit goed kan uitleggen. Helaas lukt het me nu niet deze te vinden. Heb ruzie met mijn laptop en vooralsnog heb ik nog niet gewonnen :confused:

Oke jammer dat je het niet hebt gevonden, had het anders graag gekeken :grin:

Wat ook leuk is om dan te doen, is zoals wij het noemen "connected", dit is tijdens de LSD trip lang in elkaar ogen te kijken, mind blowing!

Haha zou me daar wel iets bij voor kunnen stellen :grin:
Ik heb tijdens de trip ook vaak de gedachte gehad: dat het hele universum 'connected' met elkaar was.
Misschien is universal flow er een beter woord voor :P

universal*flow

Belezen gebruiker

Carlo86 zei:
Ik heb tijdens de trip ook vaak de gedachte gehad: dat het hele universum 'connected' met elkaar was.
Misschien is universal flow er een beter woord voor :P

Klopt die naam komt ook voort uit mijn eerste trip :hearteyes:

Het filmpje kan ik niet meer vinden :( Maargoed, het komt er iniedergeval op neer dat je ego "verkleind" of soms zelfs helemaal wegvalt, een "egodood" word er dan ervaren. Dit zorgt er voor dat je objectiever je eigen persoon kan observeren.
Bij bijvoorbeeld coke is dit precies andersom. Dit spul vergroot je ego en je objectieve zelf perspectief verdwijnt helemaal. Althans in mijn ervaring. Word er erg arrogant van en wil alleen nog maar zelf aan het woord zijn. etc.
Dit is wel een onderwerp de moeite waard om wat research in te doen!

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter

Bij bijvoorbeeld coke is dit precies andersom. Dit spul vergroot je ego en je objectieve zelf perspectief verdwijnt helemaal. Althans in mijn ervaring. Word er erg arrogant van en wil alleen nog maar zelf aan het woord zijn

Inderdaad dat had ik ook, het enigste wat ik aan dacht, was wanneer ik me volgende lijntje zou nemen...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Lekker open minded report, zo te lezen was het een heerlijk reportje! Goed gevallen en een goede omgeving, en leuke en vrij dingen doen die je wilt.
Met je vriendin is meestal erg bijzonder (tenminste in mijn ervaring)
Peace

dernael

Bewuste gebruiker

Goed om te horen dat de trip je is bevallen!

Trippen met je meisje is zeker een aanrader. :)

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan