Tripreport v/d Maand [TvdM juli '08] Datura aka hell

Tractuspuer

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Nou hier komt het dan..
De domste en ergste drugs die ik ooit gedaan heb..

Background:

Ik studeer al enige tijd in de USA en had niet veel drugs tot mijn beschikking.
Ik woon op kamers, dus geen ouders etc die problemen kunnen geven, dus elk weekend was het wel raak met o.a. DXM, LSA en natuurlijk wiet:P
Dat was zo'n beetje het enige waar ik aan kon komen. :stoned:
Op een avond kreeg een telefoon van een vriend van mij, we noemen hem B.
B verteld mij dat hij iets heeft dat op paddo's lijkt, en dat hij het samen met mij wil proberen.
Nou ik kan je nu vertellen, het lijkt niet op paddo's...
Ik ging naar B zijn huis die avond, en was heel nieuwgierig naar deze nieuwe drugs, ik had totaal geen research gedaan, ik beschouwde mijzelf sterk, met mijn PCP ervaringen.
Eenmaal aangekomen bij zijn huis liet hij mij een zakje met zaadjes zien, en ik vroeg hem hoe hij eraan kwam.
B verteld mij dat hij het langs de kant van de snelweg had gevonden, daar zag hij een datura plant, en plukte de "pods'' met de zaadjes erin.
Ik moest lachen, want ik verwachte niet dat je hard kon trippen van spul dat langs de kant van de weg groeide, en verwachte dus ook niet veel van de trip, man wat was ik verkeerd.
Ik stond aan het begin van een nachtmerrie.
B en ik gingen voor de tv zitten, allebei met een glas water.
B deed het eerst hij werkte 50 zaadjes weg, ik volgde zijn voorbeeld.
begin: het is 21:30
00:00
ingenomen en we besluiten een film te kijken.

00:15+
Voelen niks, ik voelde me zelfs een beetje dom, ik dacht dit gaat niet werken..

00:45+
We beginnen lacherig te worden, een beetje sloom.
Ik begin ook steeds meer dorst te krijgen, en heb een hele droge mond.
B haalt een fles water, en die is binnen no time op.

1:15+
Ik kijk naar de film en begrijp niet waarover het gaat.
B staat op tegenover me en praat zacht tegen zichzelf, hij loopt naar de tafel en gaat daarop zitten.