Tussenschot neus

riflexz

Bewuste gebruiker
Mijn eerste lijn die ik opsnoof was ongeveer 4 jaar geleden, ik gebruik sindsdien niet elk weekend. Maar toch de laatste 2 jaar wekelijks. Nu ziet mijn neus denk ik er nog normaal uit. Maar toen ik eraan dacht vorig weekend toen ik op speed zat, ben ik al altijd verkouden. Altijd is er wel eentje die verstopt is. Ook tijdens warm weer, ben ik altijd verkouden.

Zou het kunnen dat ik door snuiven van speed & coke, na al die tijd, dat mijn tussenschot fucked up is?
Ik heb ook astma, en ik ben wel allergisch voor stof, pollen, katten, etc, mss ligt 't daaraan?
:stoned:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je zo astmatisch en allergisch bent voor veel dingen, lijkt het me uberhaupt heeeeel onverstandig om speed (en coke) door je neus heen te boren... Wat speed betreft kun je dan beter een bommetje nemen voortaan.

btw: dit verplaats ik wel even naar de pepafdeling...

Mr. Decay

Belezen gebruiker
ik ben het helemaal met marla eens, als je het in bommetjes doet, krijg je er, vind ik ook nog eens een fijner speedgevoel van dan wanneer je het door je neus haalt..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Michael denkt ook dat zijn neus er nog nog normaal uitziet, een foto van je neus is nu wel vereist zodat wij kunnen bepalen of je neus er daadwerkelijk nog normaal uit ziet.

:wave:

riflexz

Bewuste gebruiker
hehe, wel hier een foto van mijn neus:

Ziet er denk ik toch normaal uit?
En ik probeer laatste tijd, meer bommetjes uit, ik vind het anders werken, maar beter, langer, intensiever.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
daar kan met gemak nog wel een grammetje DMT doorheen, brandt ietsie pietsie meer als 2cb en 100 x erger dan spatzuivere pep .....

bommetjes zijn fijn, schone pep is nog fijner.

Succes met je neusslijmvliezen behandeling ...

:hearteyes:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Als je zo astmatisch en allergisch bent voor veel dingen, lijkt het me uberhaupt heeeeel onverstandig om speed (en coke) door je neus heen te boren... Wat speed betreft kun je dan beter een bommetje nemen voortaan.

In 1927 werd ontdekt dat amfetamine een verlichting geeft bij astma en bronchitis. De farmaceutische industrie bracht een inhaalleer machientje op de markt waaraan de patient kon snuiven zodat de luchtwegen worden geopend. Dit werdt na onderzoek naar speed van de markt gehaald.

ik heb zelf ook astma en ben er achter gekomen dat als je speed in een der mate lichte dosis gebruikt verwijdt het zeker jou luchtwegen. Maarja ik wil nou eenmaal meer :wink: en nog eentje dan ... En doe er nog maar een. En dan vind ik het niet gek dat ik het na een paar dagen wat benauwd krijg door de overkill aan het "medicijn". Ook zullen je organen samen krimpen waardoor benauwdheid op kan treden. Dus als je een lichte dosis neemt werkt het wel, maar als je daarna meer neemt werkt het niet meer. Dus je kan net zo geod een puffer halen bij de apotheek, waar tegenwoordig een ander verwant inzit. En dan kan je speed lekker recreatief gebruiken en wat ook altijd helpt is stomen/neusspray e.d.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
NIet meer snuiven maar gewoon bommen.
Elke dag stomen met menthol en dan moet het wel redelijk snel wegtrekken.

Bovenaan