Tuci - Tucibi - Pink cocaine

Hallo knakkers wie o wie heeft een keertje tuci gesneuven en kan mij vertellen of het het waard is om het te proberenšŸ˜› ben erg benieuwd

Manu76

Badass junkie
Hey knakker/ rakker,
Waarom zou je het willen? Hier een soortgelijk onderzoek:

Hey knakker/ rakker,
Waarom zou je het willen? Hier een soortgelijk onderzoek:

oh thanks ik ga het checken, ik ben gewoon erg benieuwd aangezien ik in een video zag dat ze voorspellen dat het zelfs bekender en meer gewild gaat worden dan coke en vraag mij dus af wat voor een ander gevoel het kan geven dan coke speed 3mmc etc

Casrus

DF-koning
ik vind hier trouwens niet echt iemand die uitlegt hoe het echt voelt of waar je het een beetje mee kan vergelijken

Roze Barbie Troep van Rare Barbie (van de Barbie Movie). Lichte OEV's. Cathinonen? Lichtelijk entactogenen?

De Jeffree Star van de drugs: roze en nadrukkelijk aanwezig, maar niet noodzakelijk iets wat je aan zou willen schaffen.

Maar de Chemsex-date was leuk!

Laatst bewerkt:
Ik vind het helemaal niets. Alsof je gif inneemt. Duizelig, misselijk, lastig te doceren. Geen up gevoel. Geeft bij mij zeer onrustig gevoel. Kan er niet mee functioneren, het legt me als het ware lam. Vervelend was dat ik het gebruik meerdere keren niet gepland had, dan dacht ik…probeer het weer. Denk dat ik wat ik nog over heb gewoon weggooi. Zakje was getest: tromadol, mdma, cafeine…de rest vergeten. Het werkt ook vrijwel direct heel heftig bij kleine hoeveelheden. Note: heb er 2x van moeten overgeven. In combi Jelly Kamagra s’nachts barstende, barstende hoofdpijn. Dat kwam grotendeels door Jelly denk ik.

Casrus

DF-koning
Ik vind het helemaal niets. Alsof je gif inneemt. Duizelig, misselijk, lastig te doceren. Geen up gevoel. Geeft bij mij zeer onrustig gevoel. Kan er niet mee functioneren, het legt me als het ware lam. Vervelend was dat ik het gebruik meerdere keren niet gepland had, dan dacht ik…probeer het weer. Denk dat ik wat ik nog over heb gewoon weggooi. Zakje was getest: tromadol, mdma, cafeine…de rest vergeten. Het werkt ook vrijwel direct heel heftig bij kleine hoeveelheden. Note: heb er 2x van moeten overgeven. In combi Jelly Kamagra s’nachts barstende, barstende hoofdpijn. Dat kwam grotendeels door Jelly denk ik.

Tramadol... Wilden ze je een epileptische aanval geven?

Brakka Mang

Badass junkie
Ze maken er maar iets van, ik heb dat zo vaak gehoord. Heb zo vaak gezegd dat je dingen niet moet verkopen als je niet weet wat erin zit. Levensgevaarlijk, als je in het ziekenhuis terecht weet je nog niet wat je hebt gebruikt en hun niet hoe te handelen.

Het is gelukkig op. Verkeerde zuinigheid dat weggooien zonde is. Daarna geen drxgs of medicijnen meer aangeraakt. Even klaar mee. Voel met de week meer energie terugkomen gelukkig.

Brakka Mang

Badass junkie
Het legt je lam....thats why Diddy did it 🤣

Bovenaan