• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Try-Out: 5-DBFPV

Zoals de titel al zegt, een experimentje. Er is niet veel info te vinden over dit goedje. Qua dosering heb ik besloten me een beetje aan de 'tripsit' milligrammen te houden. Ik snuif het liefst (snellere kick) en begon met 18 mg (21:30).

Na 30 minuten werd ik een beetje lichtjes in mijn hoofd, hele lichte tintelingen, eigenlijk niet meer dan dat. Nog maar eens 12 mg erbij. Er gebeurt eigenlijk weinig behalve dat ik zweterig wordt en dorst krijg, drinken dus, drinken drinken drinken (geen alcohol). Uurtje later nog eens 15 mg, alleen maar meer zweten, drinken etcetera. Klein beetje hoofdpijn trouwens.

Realiteits-zin blijft gewoon normaal, mmm, nee, voor mij is dit niet voor herhaling vatbaar.

Om de avond goed te maken nog een lijntje 3-MMC genomen, 20 mg 3-MEO-PCP (dat is wel kicken). Toen was het overigens al 02:00 's-nachts.

Uiiteindelijk nog 2 mg flualprazolam (3:50) om goed te slapen.

Vanochtend fit weer wakker geworden. By the way het is een beentje bruinsig poeder met behoorlijk wat harde stukjes, goed hakken dus als je wil snuiven :grinning:.

5-DBFPV.jpg:grinning:

Laatst bewerkt:

witte270

Bewuste gebruiker
Wat ik een beetje uit je verhaal opmaak is dat het niet een hele bijzondere stof is. Vond je dat de combinatie 3MMC en 3-MEO-PCP het nog een beetje omhoog tilde wat betreft niveau? Of was het toen al uitgewerkt? In dat geval ben ik ook benieuwd naar je ervaring met combineren van deze twee

Vchip

Badass junkie
Vind het onveilig van je, om de drie middelen op 1 dag te nemen. En om mmc en 3meopcp te combineren.

Nu, nog een late reactie van de chemicus, een 50-er, hierboven die alles door elkaar nam, ik ben daar behoorlijk mee in de problemen gekomen, misschien niet eens door de gemelde combinatie trouwens.dat was ook de vraag, of die pcp of pce samengaat met 3mmc, ja hoor, dat gaat, het is net zo gevaarlijk als 3-Meo-pcp/pce alleen. Ik ben best wel ruimdenkend maar begrijp niet dat je dat hier gewoon kunt kopen. Levensgevaarlijk. Voor 2 tientjes drie keer dood. Dat was het topic niet weet ik, zorg dat je rc-benzos bij de hand hebt en iemand erbij, mocht je de 3- meo toch willen testen, je raakt er ook een jaar of 2 geheugen van kwijt, da’s echt kicken als je dan op de klok van je iPhone kijkt (niet dus hè). Gaat je hart aan de haal: rc-benzo’s erin, niet te zuinig.

De combi 3-mmc en flualprazolam of etizolam staat als je het maar regelmatig genoeg doet garant voor heerlijke psychoses. De genoemde angstremmers zijn overigens heel tricky, angst komt 3x zo hard terug bij te snel stoppen, waardoor je rare dingen gaat doen. Iha zijn de rc-benzos linker qua afbouwen dan de peppers, met die laatste stoppen vergt alleen wil, een sterke wil he.

Bovenaan