lot zei:
hier ben ik dus best in geinteresseerd heb DF ff doorgespit en sites gelezen maar daar staan de usual dingen op.. nou mijn vraag jullie ervaringen?
*heb je wel visuals en duren die erg lang?
*hoe ervaarde je het?
*kan je ze nemen als je daarna terug moet naar je ouders de niet weten dat je drugs gebruikt/hebt gebruikt?
*blijf het allemaal nog een beetje realistisch?
*goede plaats om ze te gebruiken?
* nog verdere info?
alvast bedankt
- begin met een halve portie
- doe het alleen met je beste vrienden/vriendinnen
- doe het met niet te veel de eerste keer
- doe het in een vertrouwde omgeving waar liefst geen of toch niet te veel volk voorbij komt
- pak toch zeker 6 tot 8 uur voor terug naar je thuis terug te keren.
- doe het alleen wanneer je er echt goesting in hebt, en best zeker niet doen wanneer je kopzorgen hebt
- lach de persoon die ook aan het trippen is niet uit, of vertel hem niet dat hij er erg gek uitziet ofzo, je hebt erbij zitten die dan echt beginnen na te denken.
tuurlijk als je merkt da iedereen zich is aan het kapotlachen en perfect amuzeerd dan maakt het geen hol uit.
ik heb eig nog nooit slechte gedachtes gehad tijdens het trippen.
ik zit me altijd gewoon kapot te lachen met alles en iedereen.
heb al heel veel tussen nuchtere mensen getript en op plaatsen waar heel veel volk komt die allemaal nuchter zijn, die mensen weten wel meestal niet wa er gebeurd, of ze denken da iik ergens uit een gekkenhuis ontsnapt ben ofzo.
maar maakt allemaal geen hol uit, lachen is de boodschap.
staat het ze niet aan en kijken ze lastig, dan schakelen we over op uitlachen

(zo doe ik natuurlijk wel alleen op plaatsen waar ik zeker ben dat ze me nie kennen

)