Truffels

Jonko

Newbie
Ik heb onlangs te horen gekregen dat truffels niet onder het verbod vallen, en binnen enkele weken zelfs alweer vrij verkrijgbaar zijn, mijn vraag is nu, is het waar?

want als er weer truffels zijn, interesseert dat hele verbod mij niet meer..

pasquali

Bewuste gebruiker
Het interresseerd mij wel degelijk want als je dus in het bezit bent van iets anders dan truffels ben je strafbaar! Dat slaat toch werkelijk nergens op!
Pure dictatuur!
Bovendien bevatten truffels slechts twee derde van de actieve stof (psilocybine) dan elke ander willekeurige paddestoel.
En zeg nou zelf een hawaiaantje hier en daar was toch prachtig geweest?

Jonko

Newbie
pasquali zei:
Het interresseerd mij wel degelijk want als je dus in het bezit bent van iets anders dan truffels ben je strafbaar! Dat slaat toch werkelijk nergens op!
Pure dictatuur!
Bovendien bevatten truffels slechts twee derde van de actieve stof (psilocybine) dan elke ander willekeurige paddestoel.
En zeg nou zelf een hawaiaantje hier en daar was toch prachtig geweest?

idd slaat het nergens op, maar growkits blijven ook legaal dus ik denk dat iedereen wel aan zijn trekken komt :)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je in het bezit bent van paddo's ben je volgens mij niet strafbaar hoor. Je mag ze alleen niet verkopen.
Natuurlijk is het jammer dat je geen paddo's meer kunt kopen, maar ik ben in ieder geval al erg blij dat de truffels nog wel worden verkocht. Dat er minder in zit, zal me niet interesseren. Dan eet ik er gewoon meer :stoned:

bigles

Experimenterende gebruiker
zijn truffels net als paddo's dan? qua effect die kenje wel nog altijd in smartshops ?

Royban

Experimenterende gebruiker
Ja, de stof die erin zit is hetzelfde, alleen minder aanwezig.
Het effect is daarom ook iets milder maar alsnog leuk :)

Bovenaan