• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

truffels: zware bad trip

spacelord

Wijs gebruiker
Ik ging vorige maand op vakantie met mijn vriendin naar Rotterdam (ben van België klein detail:tongueout:) en had nog nooit truffels geprobeerd. Ik heb al wat ervaring met lsd en paddo's dus nam ik de allersterkste soort (atlantis in de smartshop). Tege 4 uur kwamen we aan in de hotelkamer en ik had de hele dag bewust nog niets gegeten om het maximale uit mijn trip te halen. Ik verorberde de hele portie met wat chips tege de gore smaak en wachte rustig af op mijn bed wat er zou gebeuren. Ik heb veel gaten in mijn geheugen wat er precies gebeurde maar ik zal zo goed als ik kan alles probere te beschrijven.

Ongeveer een 3 kwartier na de inname begon de muziek intenser en anders te klinken dan normaal. Ik had shpongle opgezet wat op zich al zeer spacy muziek is maar het leek alsof de muziek niet van deze wereld was. Ik staarde naar het plafond en zag overal slierten en vormen zich bewegen op de muziek. De muziek viel naar de achtergrond en ik kreeg het gevoel dat mijn geest naar een ander universum gekatapulteerd werd waar ik via telepathie toegang had tot de geest van Shiva (echt het meest vreemde gevoel ooit). Mijn vriendin kleedde zich uit en zei me dat ze van de bil wou gaan. Ik was niet in staat te reageren dus ging ze haar gang. Toen ze zich ritmisch op mijn lid bewoog versmolt mijn ziel met de hare en viel ze als een soort gelatinepudding uit elkaar op mijn lichaam. Haar bewegingen bleven als een soort foto in de atmosfeer staan waardoor ik niets meer kon onderscheide van haar lichaam. 2 uur lang voelde ik me in een soort indische tempel.

Opeens was de batterij leeg van mijn luidspreken en toen gebeurde het. Ik werd brutaal uit de andere dimensie getrokken en viel in een diepe leegte. Ik kon alleen denke van 'ik MOET die muziek ik MOET die muziek terugroepen!' maar dat lukte niet zonder batterij dus begon ik lichtjes te pannikeren. Ik wist ook dat mijn vriendin wilde gaan eten maar ik kon echt niet meer normaal doen om de bus te nemen maar durfde het haar niet te zeggen. Toen ze zei 'ik heb honger gaan we eten' begon ik zwaar te panikeren omdat ik haar niet wilde teleurstellen. Ik voelde me opeens misselijk en begon te zweten en was bang dat ik bad ging trippen wat effectief ook gebeurde. IK stond recht en de hele kamer draaide en leek onder water te staan waardoor ik een verstikkingsgevoel kreeg. Ik liep naar de badkamer en kotste in de toiletpot. Mijn eigen ziel wurgde me waardoor ik 2 minuten zonder adem zat na het kotsen (en dat mijn beste psychonauten is echt een vreselijke ervaring als je tript).
Ik strompelde terug naar het bed en heb daar 2 uur vreselijk ligge slechtgaan denkend dat ik doodging, nooit meer normaal zou worden en voelde me vreselijk ziek. De ergste gedachten drongen mijn geest binnen en elk geluid was een inbreuk in mijn domein (ik hoorde voetstappen op de gang die in mijn geest weergalmden en mijn vriendin nam een beetje chips maar het kraken van de zak leek een oorverdoven lawaai). 2 uur lang liggen wenen en in foetushouding wachten tot die vreselijke ervaring voorbij was.

Uiteindelijk is het voorbij gegaan maar telkens als ik nog eens over mijn nek ga zit ik weer zonder adem. Mijn lichaam herinnert zich belijkbaar telkens die nare ervaring.

drain bamage

Badass junkie
Heftig man.
Goed beschreven trouwens, aardig wat details.
Echt zwaar kut man maar hopelijk heb je er wel wat van geleerd.

Even een vraag voor 1 ieder:
het lijkt wel alsof mensen vaker bad gaan op truffels dan op paddo's is dat omdat de effecten extremer zijn?

abby

Belezen gebruiker
drain bamage zei:
Even een vraag voor 1 ieder:
het lijkt wel alsof mensen vaker bad gaan op truffels dan op paddo's is dat omdat de effecten extremer zijn?

Ik denk dat het is omdat mensen truffels onderschatten omdat ze over het algemeen lichter zijn dan paddo's

Arthur King

Wijs gebruiker
Duidelijk report, inderdaad heftig!
Denk je dat het uitgaan van de muziek daadwerkelijk de reden was dat je bad ging?
Of had je ook geen ideale set/setting?

spacelord

Wijs gebruiker
Arthur King zei:
Denk je dat het uitgaan van de muziek daadwerkelijk de reden was dat je bad ging?

Het was een goede setting niemand kon ons storen maar ik denk dat het uitgaan van de muziek niet als enige een factor gespeeld heeft. Ik had tijdens mijn trip een soort schuldgevoel TOV mijn vriendin (zij is daar nogal tegen) en ik wist dat ze ging vrage om te gaan eten op een bepaald moment maar ik durfde haar niet teleurstellen door te zeggen dat ik niet in staat was om de kamer te verlaten. De muziek die stopte met dat gegeven tesamen maakte mijn bad trip. Kan ook zijn doordat ik claustrofobisch werd omdat de kamer nogal klein was.

Op paddo's ben ik ook slecht gegaan in augustus. Was met vriendin pizza gaan eten en er was overal volk rond me aan het lopen (we zate op een drukke weg op terras) en ik werd angstig, begon te zweten en ja uit het ene volgt het andere en voor jet weet is je kop een boksbal van externe negatieve invloeden.

Ik ga morge nog eens trippen maar op een halve portie deze keer. 2 bad trips na elkaar zijn er teveel aan.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
spacelord zei:
Arthur King zei:

Het was een goede setting niemand kon ons storen maar ik denk dat het uitgaan van de muziek niet als enige een factor gespeeld heeft. Ik had tijdens mijn trip een soort schuldgevoel TOV mijn vriendin (zij is daar nogal tegen) en ik wist dat ze ging vrage om te gaan eten op een bepaald moment maar ik durfde haar niet teleurstellen door te zeggen dat ik niet in staat was om de kamer te verlaten. De muziek die stopte met dat gegeven tesamen maakte mijn bad trip. Kan ook zijn doordat ik claustrofobisch werd omdat de kamer nogal klein was.

Op paddo's ben ik ook slecht gegaan in augustus. Was met vriendin pizza gaan eten en er was overal volk rond me aan het lopen (we zate op een drukke weg op terras) en ik werd angstig, begon te zweten en ja uit het ene volgt het andere en voor jet weet is je kop een boksbal van externe negatieve invloeden.

Ik ga morge nog eens trippen maar op een halve portie deze keer. 2 bad trips na elkaar zijn er teveel aan.

Zo een goede setting was het dus niet

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Dat is nogal klote ja..

Probeer eens een andere setting dan een krappe hotelkamer of een terras aan een drukke weg om te trippen. Ga lekker in een rustig bos zitten terwijl er een zonnetje schijnt ofzo.

Je vriendin zou ook wel wat meer begrip moeten tonen. Als je in een trip zit moet je geen druk voelen om weg te gaan om ook maar iets te doen. Doe het de volgende keer met iemand die ervaring heeft met trippen of er geen problemen mee hebt dat je tript.

Eigenlijk vind ik het in beide gevallen niet vreemd dat je trip kut is geweest. Ik zou het ook niet trekken om op die locaties 5 uur lang relaxed te trippen. Zou je niet eerst denken aan de omstandigheden waarin je tript ipv net zolang doorgaan totdat het een keer leuk uitpakt?

drain bamage zei:
De effecten zijn zeker niet extremer. In tegendeel zelfs. Maar veel belangrijker dan de sterkte van het middel is de set en setting. Als je deze niet zorgvuldig kiest en erover nadenkt, dan gaat het fout zoals hier het geval is.

whyme

Belezen gebruiker
Best wel heftig inderdaad. Ik vind alleen de reacties van je vriendin een beetje.. Vreemd. Zoals je het beschrijft lijkt het echt alsof ze totaal niet aan jou denkt, terwijl jij degene bent die tript.

En 5 uur lang trippen in een klein hotelkamertje is niet echt relaxed, onbekende ruimte ver weg van huis. Veel onbekende mensen in de ruimtes langs je(je hoorde de mensen op de gang al lopen) kan eigenlijk bijna niet goed gaan...

zommes

Badass junkie
Ik ben echt een sadist, op de een of andere manier zit ik altijd keihard te lachen als ik dit soort reports lees... Bedankt & sorry dus.

Goed report, maar waarom ga je met iemand trippen die tegen trippen is? Dan krijg je inderdaad van die complicaties die je niet moet hebben. Ook lijkt me ergens in de natuur een veiligere setting dan opgesloten in een hotelkamer in een grote stad.

spacelord

Wijs gebruiker
Ze is er tegen maar laat me mijn gang gaan en zolang ik het neit teveel doe vindt ze het niet erg

Heb vandaag nog een portie cubensis genomen en ik denk dat het de laatste keer is dat ik mushrooms doe. Het is mentaal gewoon te zwaar ik heb steeds het gevoel als ik trip dat ik nergens meer vat op heb en niets meer begrijp. Alsof niet er nog toe doet en je een stukje van het goddelijke, het mystieke merkt een soort openbaring van het 'meer' om te tonen dat er nog veel meer is buite deze wereld.

Ik ben ook neergegaan in een frituur:tongueout: gewoon BOEM licht uit en eve stond mijn tijd stil. Gelukkig heeft mijn kameraad me kunne opvange.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heftig, maar inderdaad, waarom trippen in het bijzijn van iemand die dat niet tof vind?

Ook al laat ze jou je gang gaan, het is nog steeds niet echt bevorderlijk voor je trip.
Als ze ook niet nieuwsgierig is is het inderdaad beter om er mee te stoppen, of een andere vriendin zoeken die je wel accepteert.

Ik zou het niet eens aandurven om te gaan trippen met iemand in dezelfde ruimte die dat niet cool vindt.

stomme eend

Bewuste gebruiker
heftig, en ook wel herkenbaar van de bad trips die ik ooit had.
Ik hoop dat je voor je volgende trip een relaxtere setting weet te vinden!

whyme zei:
Best wel heftig inderdaad. Ik vind alleen de reacties van je vriendin een beetje.. Vreemd. Zoals je het beschrijft lijkt het echt alsof ze totaal niet aan jou denkt, terwijl jij degene bent die tript.
Nou, voor mensen die niet zo veel met drugs hebben, zoals zijn vriendin dus, draait niet alles om de drugsgebruiker he.... Dus uh, als zij honger heeft, dan snap ik wel dat ze gewoon wil eten.
Daarom is het gewoon niet zo handig om zoiets te doen met mensen die niks met trippen hebben of er misschien zelfs eigenlijk op tegen zijn. Het kan een rem zijn voor jezelf, en je kunt het begrip van die ander missen op het moment dat je trip niet zo loopt als je had gehoopt.

spacelord

Wijs gebruiker
Ze had veel gebrip aangezien ze 2 uur lang tege me aan heeft gelegen omdat dat de enige manier was om me kalm te houden. Als ze een meter van me vandaag ging begon ik weer helemaal te panikeren.

Bovenaan