• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels tussen de toppen van de bomen

heejzer

Experimenterende gebruiker
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie: Mijn (ondertussen al ex) vriendin wie ik F noem en ik
Wat: Truffels en achteraf wat mdma
Waar: Tussen de toppen van de bomen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo iedereen. Misschien heb je me hier wel al gezien, misschien ook niet. Ik post hier dan ook niet zo veel maar ik vind het altijd wel interessant om hier wat te lezen. Dit is dus mijn 1ste report, ik heb er nog nooit een gemaakt omdat ik van de meeste trips vind dat ze de moeite niet waard zijn om op te schrijven. Niet dat het geen goede trips waren, integendeel zelfs, maar ik schrijf gewoon niet echt graag. Deze vind ik nu wel de moeite waart.

Hiervoor had ik al 1 keer truffels gegeten maar dat was niet echt veel. Ik had het gratis gekregen van een wildvreemde op een feestje. Ik liep rond met mijn laatste 6 biertjes (ik had nog 6 bonnetjes en het feest was afgelopen binnen het kwartier…) een vreemde komt op mij af en vraagt een biertje aan mij. Ik dacht “Waarom niet ik krijg het toch niet zo snel op” en ik geef hem een biertje. Hij haalde een zakje boven met wat truffels in. Hij gaf me, als ik goed kan schatten, ongeveer 5gr. Ik heb me goed geamuseerd en veel gelachen maar zelfs voor een eerste keer was dit wat weinig dus was ik vastbesloten om dit nog een keer te proberen.

Overlaatst had ik dus 30 gr van die magische knolletjes besteld. Toen ik ze had afgewogen bleek het 26 gr te zijn, aangezien Ik ze samen ging op eten met F hadden we elk 13 gr. Wij hadden besloten om ze op te eten in een bos dat een half uurtje met de bus van mij thuis is verwijderd. Het bos was vroeger een kleigroeve daardoor is het 1 grote put met helemaal onderaan een klein meertje en er rond bomen, bomen, wat struiken en nog meer bomen. Een ideaal plekje om ongestoord te trippen.

Eenmaal aangekomen in het bos rond 17u00 besloten we eerst onze truffeltjes op te eten en dan onze wandeltocht verder te zetten. F vond de smaak van de truffels verschrikkelijk maar ik vond ze best nog te eten. We zijn eerst even het water eens gaan bekijken, wat erg mooi was met de lichtinval die er toen op zat en dan verder in het bos gewandeld. Ik kon me nog herinneren van toen ik een jaar of 12 was dat er ergens in het bos een bunker staat. Het leek ons leuk om daar eens een kijkje te nemen.

Al wandelend naar de bunker begon mijn vriendin (ongeveer een kwartier na inname) de eerste effecten al te voelen en nog geen 5 minuten later ik ook al. Ik begon me licht euforisch te voelen en de omgeving begon op een schilderij te lijken. Het lijkt dan of alle kleuren zich met de kleur ernaast mengen. Ik weet niet hoe ik dit beter kan uitleggen maar ik denk dat sommigen me wel zullen begrijpen. Na even genieten van de eerste effecten en een tocht tussen de brandnetels en doornen was er plots een hoge, steile heuvel met daarop een bunker in zicht. Omdat de bunker op een heuvel staat staat hij tussen de toppen van de bomen. Ik vond het wel speciaal dat ik tussen de toppen van de bomen kon trippen.

We waren goed voorbereid, een goede plek, een doek om op te liggen, wat eten en drinken, een mp3 speler met wat goa, jimi hendrix en the doors en boxkes geleend van een vriend zodat we naar de mp3 speler konden luisteren. Er was alleen 1 ding wat ik niet had meegerekend.
Ik had al een paar dagen het gevoel dat mijn vriendin me niet mee graag zag, ik probeerde dit te verdringen, ik hoopte dat mijn gevoel niet klopte en probeerde dit te gewoon te vergeten.
Plots schoot deze gedachte terug in mijn hoofd. Ik kon die gedachte er niet meer uit krijgen. Hierdoor begon ik me erg ongemakkelijk te voelen, mijn hoofd dat aan niks anders meer kan denken en erg overweldigende visuals. Nu ik achteraf probeer terug te denken op wat ik toen heb gezien weet ik het niet meer, ik weet alleen nog drukte en chaos. Na ongeveer een half uurtje begon ik mijn gedachten onder controle te krijgen. Ik heb dit ook bewust niet gezegd tegen mijn vriendin omdat ik niet wou dat ze zich zorgen maakte om mij en ik wou er op die moment ook niet over praten. Ik had een vrij introverte trip. Ik heb wel gezegd dat ik me even niet goed voelde maar dit was ondertussen wel beter.Ik besloot om even mijn ogen dicht te doen.

Eerst zag ik niks, alleen een beige achtige kleur. Dan leek het alsof die beige kleur een soort van vlies was tussen mij en.. de rest van de wereld. Plost begon er een gezicht te duwen aan de andere kant van het vlies, het vlies rekte uit en het gezicht kwam erdoor maar was ook bedekt met het beige vlies. Al snel begonnen er veel verschillende mensen door te komen en het vlies ging naar achter. Nu zag ik een hele wereld bedekt in dat vreemde beige vlies. Iedereen kwam heel traag richting mij, een beetje zombie achtig. Ze pakten me vast aan mijn benen, mijn lichaam, mijn armen, iedereen wou mij aanraken. Het leek alsof ik god was, alsof een aanraking met mij pure extase was. Toen werd het me wat te druk dus heb ik mijn ogen open gedaan, ik besefte plots dat ik eigenlijk op die bunker zat, tussen de toppen van de bomen.

(Vanaf hier weet ik de chronologische volgorde van wat er is gebeurd niet echt meer maar ik schrijf ze gewoon op hoe ze in me op komen)

Ik wou op onderzoek te gaan.
Ik ga eens kijken naar die boom daar
Eens kijken hoe hoog we hier staan
Ik heb zin in een jointje
Eens kijken naar het mos aan de zijkant van de bunker
Aja ik ging een jointje rollen
Ik wil eerst eens naar die boom gaan kijken
Hoelang zou die boom er al staan? Eigenlijk is het wel maf dat uit een enkel zaadje zo een massieve ophoping van hout kan ontstaan
Het beton van de bunker van dicht inspecteren
Nu heb ik nog steeds geen joint gerold

En het is nog wel even doorgegaan met alles te willen zien en me er vragen over te stellen. Het is me uiteindelijk wel gelukt om mijn aandacht lang genoeg te houden op een joint. F begon haar plots ook slecht te voelen. Ik probeerde haar beter te laten voelen, haar gedachten af te leiden maar niks werkte. Ze zei hier ook niet veel over maar ik veronderstelde dat dat was om dezelfde reden als de mijne.

De visuals waren zeer helder en duidelijk, zeker na de joint. Toen ik met mijn armen wild in het rond zwaaide en plots stopte had ik 3 armen. Ik kon de valse eruit halen door eens te bewegen met de echte. Toen ik het opnieuw deed waren het er nog meer. Ik had het gevoel dat ik een hindu god was. Ook stond er de hele tijd in mijn ooghoeken een persoon met een muts op een pintje te drinke. Als ik me draaide bleef hij in mijn ooghoeken staan maar als ik in mijn ooghoeken keek kon ik hem vrij duidelijk zien, alleen het gezicht was een beetje een schaduw. Het leek of ik had een soort beschermengel die er altijd stond en ingreep als het nodig is. Alles wat verder lag leek op een schilderij en alles wat dichtbij was kon ik bekijken alsof ik een microscopisch oog had.

F voelde haar nog steeds slecht dus we hadden besloten om te vertrekken naar huis. Dit was rond 21u00, de piek van de trip was voorbij maar de afbouw was nog bezig. We moesten nog een uur wachten op onze bus maar we hebben even gelegen in een dichtbijzijnd parkje, ik heb nog even genoten van de restjes van mijn trip maar mijn vriendin wou dat het zo snel mogelijk voorbij was. Ik vind het spijtig dat ze zich een groot deel van de trip slecht heeft gevoeld. Eenmaal aangekomen in de thuisstad is ze naar huis gegaan omdat ze wou slapen om de volgende ochtend weer normaal wakker te worden.

Toen ik thuis kwam dacht ik er op dat ik nog steed mdma pillen had liggen (85mg). Ik wou ze niet tijdens de trip nemen omdat ik vond dat ik al hard genoeg ging.

00u00
Mijn trip is volledig voorbij. Ik neem één pil.

01u00
Nog niks, ik neem er nog één.

02u00
Nog steeds niks... Hoe kan dit nu??? Ik neem de derde

02u30
De eerste effecten van de mdma beginnen op te komen.

Hierna kan ik me niet meer goed herinneren wat er is gebeurd, ik heb dit altijd bij mdma
Ik begin terug visuals te krijgen. Ik kan de tv niet meer volgen, ik kan hem gewoon niet meer zien. Ik begin te klappertanden en kan mijn ogen niet op een punt focussen. Als de mdma was uitgewerkt eentje bijnemen. Ik heb in deze staat nog tot in de vroege uren met mijn huisgenoot zitten praten, en genieten van de visuals.

Achteraf gezien was het een vrij heftige trip en had ik misschien beter 10 gr genomen voor een eerste keer maar ik heb er zeker geen spijt van. Het feit dat ik me even slecht voelde in het begin niet meegerekend heb ik een schitterende trip gehad. Alleen spijtig dat F zich de hele tijd slecht heeft gevoeld. Ook achteraf toen ik mdma had genomen een schitterende herbeleving van mijn trip samen met het mdma gevoel waar ik spijtig genoeg niet veel van herinner.

Voor iedereen die tot hier heeft gelezen bedankt. Sorry voor de schrijffouten.

azgaza

Badass junkie
Erg interessant report om te lezen, goed geschreven vind ik ook wel, ik zou zeggen: probeer maar eens vaker :)

heejzer

soldiermoney zei:
Wat een aparte trip!Niet het leukste reportje, maar altijd leuk om een keer een hele andere trip te lezen:)

Inderdaad niet de leukste trip, wel de meest intensieve. ik heb me toch wel een tijdje slecht gevoeld maar achteraf bekeken is dit nog vrij goed meegevallen, in zo'n situatie kan ik mezelf goed kalmhouden en me er even aan doen herinneren dat dit wel nog over zal gaan

azgaza zei:
Erg interessant report om te lezen, goed geschreven vind ik ook wel, ik zou zeggen: probeer maar eens vaker :)

bedankt, ik heb mijn best gedaan om alles zo goed mogelijk te verwoorden en alles in het AN te zetten.
Ik heb trouwens dit weekend een nieuwe ervaring opgedaan die ik wel nog wil delen. Het is er eentje over de combo MD + Keta. Een zeer vreemde ervaring.

Elohtibbar

Badass junkie
Interessant report. Ga zelf over 1,5 week aan de truffels, jij raadt dus aan om met 10 gram te beginnen? Was ik sowieso al van plan hoor, maar had toch in m'n achterhoofd dat het misschien wel erg weinig zou zijn.

En dat vervelende gevoel dat je had, over dat je vriendin je niet meer graag zag, klopte dus achteraf? :(

heejzer

Rabbithole zei:
Interessant report. Ga zelf over 1,5 week aan de truffels, jij raadt dus aan om met 10 gram te beginnen? Was ik sowieso al van plan hoor, maar had toch in m'n achterhoofd dat het misschien wel erg weinig zou zijn.

Dat had ik dus ook in mijn achterhoofd, daarom heb ik dus wat meer genomen.
Ik zou inderdaad aanraden om met wat minder te beginnen. Als je nog niet veel ervaring hebt met trippen misschien zelfs 7,5. Maar dat moet je zelf uitmaken.

Rabbithole zei:
En dat vervelende gevoel dat je had, over dat je vriendin je niet meer graag zag, klopte dus achteraf? :(

Spijtig genoeg wel...

Bovenaan