Truffels tijdens concert?

Hi DF´ers,

Ik heb eerder truffels op met een vriend in het bos (ca. 11gr Atlantis). Dat is erg goed bevallen.
Mooie visuele patronen, kleuren die wat versterkt waren en ook nog even een soort kaleidoscoopeffect mogen meemaken.

Nu ga ik binnenkort naar een acid rock / psychadelic rock festival voor een dag. Samen met een andere vriend.
En mij lijkt het dus super relaxed om dit onder invloed van truffels bij te wonen.

Maar... is dat ook zo? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met psychadelica en muziekfestivals / concerten. Let me know!

MaddMonkey

Badass junkie
Ik vind dat het zeker een toevoeging kan zijn, mits de setting er goed voor is. Zou vooral een wat lagere dosering nemen als je het van plan bent, dan hou je de trip meer in controle aangezien je wel in een omgeving bent waar veel op je af kan komen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Zelf zou ik kiezen voor 2C-B boven truffels, omdat je hier wat helderder in je hoofd van blijft. Dit zou ik echter niet aanraden als je geen eerdere ervaring hebt met 2C-B. Truffels kan best heftig zijn bij een concert door de vele prikkels die je in een bos niet hebt (mensenmassa, lichten, hard geluid). Desondanks kan het prima leuk zijn op een lage dosis.

Bovenaan