• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels:ongeloofelijk harde trip

hoi beste mensen dit is mijn eerste post op dit forum hier mijn eerste trip report , TRUFFELS
het was 11 in de ochten en had doorgehaalt had wat mdma gebruikt en de hele avond gedronken.
echter om 11 uur s'ochtends was ik al redeleijk ' nuchter ' na met een paar vrienden gechillt te hebben besloot ik om in mijn eentje verder te gaan en kocht een portie truffels , al wandelend begon ik ze op te eten en vond het een stuk makkelijker om naar binnen te krijgen dan andere paddo's een licht bittere nootjes smaak . maar niet vies ofo.
Na een uur wandelen en kauwen merkte ik dat mijn gedachte gang al aan het veranderen was, beetje in de filosofische sferen ( vandaaar de naam Philosopher's stone ) ging in het park liggen en liet mijn gedachtes lopen , maar had helemaal geen visuals , ook niet als ik mijn ogen dicht deed . Ik besloot verder te gaan wandelen naar een ander stuk in het park en vond een prachtig verborgen plek aan het water en mijn gedachtes verliepen nog steeds heel anders dan normaal , een beetje alsof je 3 , 4 conclusies teglijk trekt en tegelijker tijd ook het verband tussen die conclusies ziet en hop vervolgens weer ingschakelt op een andere gedachtestroom de een ging sneller dan de ander. er waren al 2 uur verstreken en had mijn bakje bijna leeg.

het water begon te ademen en de bomen ook , ik merkte dat er een verband was tussen mijn ademhaling en het adem effect van de bomen en water
ik besloot om naar huis te gaan , ik was al aardig moe en wou gaan slapen , de truffels leken ook al uitgewerkt . ging nog wat eten maken en besloot mijn laatste truffel er door heen te verkruimelen

niet veel later begon de zwaarste trip ooit ! man oh man ik kan me nog steeds niet alles er van herinneren maar ik dacht op dat moment dat ik was doorgedraaid en het nooit meer zou goed komen , nee wacht het begon zo ( nu ik aan het schrijven ben komen er allemaal stukjes terug die ik vergeten ben ) voordat ik ging slapen had ik opeens heel erg de behoefte om mijn lichaam te strekken , dit resulteerde in van die boedhistische monnik bewegingen en ik voelde de energie ook en bewoog mijn armen en lichaam ( de manier waarop ik ademde had opnieuw veel invloed op mijn bewust zijn ) in een steeds complexere manier . ik deed dit voor de spiegel en zag mijn gezicht vervormen en mijn handen waren gaan hangen net als dat trucje van yuri geller met het lepeltje dat hij slap maakt .
goed op dit moment was er nog 'niks ' aan de hand ik ging liggen en merkte dat slapen niet ging omdat ik inmiddels hevig aan het trippen was en hoorde de zeer mooie muziek , muziek zonder herhaling het veranderde continu en er zat geen herkenbare patroon van melodie in ofzo
op een gegeven moment begon de muziek te veranderen in een pulserende aphex twin achtige zoom en het begon alles uit elkaar te trekken en booooom ik verdween in de visuals ze waren zo sterk dat ik niks anders meer zag krachtige felle kleuren en patronen zeer gedetailleerd , dus niet een vlek hier een vlek daar , maar 1000en verschillende gekleurde lijnen en patronen die synchroon bewogen op de ' muziek ' wat inmiddels geen muziek meer was maar een raare time stretch effect , ik dacht dus op dat moment dat ik door ging draaien en kreeg hele rare stuiptrekkingen , mijn handen en gezicht spande helemaal samen , later was ik met mijn hele lichaam aan het stuiptrekken , een beetje hoe je als kind een achterlijke nadoet , zo deed ik met mijn handen , ik besefte dat ik het beste met de flow mee kon gaan omdat het anders in een akelige bad trip zou resulteren , toen ik dit deed ging ik extreem hard , het time strechende geluid en kleuren veranderden in een piep die steeds hoger werd en ik er helemaal in gezogen werd.
een tijdje later werd ik wakker met nog steeds heftige visuals en begon aardig in paniek te raken omdat ik allang nuchter had moeten zijn . ik besefte me weer dat deze gedachte link kan zijn voor je trip dus weer besloot ik om met flow mee te gaan en mijn ogen dicht te doen en proberen te genieten van de visuals en geluiden en alle vreemde gedachtes , ging er zo hard in op , kan de details niet duidelijk geven maar wat ik me kan herinneren is dat het zoo heftig was dat ik bij me zelf dacht , ok als ik hier zonder ( psychische ) kleerscheuren vandaan kom dan is dit de heftigste shit wat ik ooit heb meegemaakt. en werd een tijd later wakker normaal , wel met een lichte mindfuck . dit is zo ongeveer een jaar geleden , ik moet zeggen dat ik na mijn heftige trip mijn leven veel beter op de rails heb , sterker nog ben best succesvol in het gene wat ik doe ,

wel even voor de duidelijkheid ik had de avond daarvoor al drugs en alcohol gebruikt dit had zonder twijfel invloed op mijn trip , alhoewel ik denk dat als ik dat laatste stukje niet had gegeten er waarschijnlijk niks gebeurd zou zijn

oke grt

bedankt dat je niet eens de moeite hebt gelezen om het te lezen.
ik weet het het ziet er onoverzichtelijk uit .

het is ook mijn eerste post . In het vervolg zal ik wat DUIDELIJKER proberen te zijn
maarre gast je hebt toch geen iq van onder de 90 dast je dit niet kan lezen ?

Royban

Experimenterende gebruiker
Tuurlijk kan hij het wel lezen, iedereen kan het lezen, maar het is zegmaar, onlogisch geschreven, maarja het is je eerste report gewoon blijven oefenen :grin:

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Nooit denken dat het niet meer zal goedkomen want je kan er blijven in hangen op die manier, je weet toch dat alles zich in de hersenen afspeelt en dat je alleen je trips kan begrijpen als je je lichaam begrijpt.

Het lichaam is een tempel tot uw god (je braaaaaaaains....)

Bovenaan