truffels eten op volle maag?!?!?

Hallo allemaal, ik was van plan om strax 7,5gram sclerotia te eten maar ik las net ergens dat het niet zou werken op een volle maag en ik heb net eigenlijk best goed gegeten... denken jullie dat het nog effect geeft als ik 7,5gram neem of moet ik meer nemen?

alvast bedankt

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat zou ik niet durven zeggen, meestal wordt aangeraden een uurtje of 6 van tevoren niets te eten maar ik moet zeggen dat ik me daar zelf ook niet altijd aan gehouden heb en alles werkte altijd prima. Truffels heb ik nooit gedaan, 7,5 gram, is dat een heel portie?

KoxBox

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Dat zou ik niet durven zeggen, meestal wordt aangeraden een uurtje of 6 van tevoren niets te eten maar ik moet zeggen dat ik me daar zelf ook niet altijd aan gehouden heb en alles werkte altijd prima. Truffels heb ik nooit gedaan, 7,5 gram, is dat een heel portie?

Nee een halve, en het zal wel werken maar het zal waarschijnlijk wel een uur duren eer het inslaat en de trip kan minder zwaar zijn.

Autsider

Belezen gebruiker
Wat heb je gegeten? Het maakt veel uit of je een halve pan rijst heb gehad of een kaas pizza, al is beide wel krap. 7.5 gram vers uit de winkel? zoja klinkt het erg weinig.

TrippyShit

Badass junkie
Mijn laatste paddotrip had ik uurtje van tevoren nog hotwings bij de kfc gegeten. Half portie genomen en was voor die hoeveelheid een hele flinke trip :P Zegt dus niet zo heel veel. Ligt er idd ook aan wát je hebt gegeten. Zou zeggen gewoon doen. Misschien iets meer dan je van plan was voor het geval dat. Gewoon lekker trippen :wink:

Nou ik heb gisteravond om 21:00 de truffels genomen... na 20minuten werd ik misselijk en heb alles :kots: .snap niet hoe het komt. heb dus ook helemaal niets gevoeld. ... morgen nog eens proberen maar dan maak ik er thee van. :)

KoxBox

Badass junkie
Willempjuh zei:
Nou ik heb gisteravond om 21:00 de truffels genomen... na 20minuten werd ik misselijk en heb alles :kots: .snap niet hoe het komt. heb dus ook helemaal niets gevoeld. ... morgen nog eens proberen maar dan maak ik er thee van. :)

Dat komt waarschijnlijk doordat er nog eten in je maag zat...

Bovenaan