Truffels en cocaine

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden de combinatie van truffels en cocaine gedaan, en wou dit graag delen voor mensen die benieuwd zijn naar het effect van deze combi. Als er mensen zijn die dit ook hebben geprobeerd ben ik ook erg benieuwd naar hun ervaringen!

Mijn persoonlijke ervaring met truffels is dat het effect mij elke keer weer overdonderd. Hoe trippie! Ik ben een behoorlijk ervaren cocaine gebruiker, en heb al wel wiet, drank, xtc en mdma met cocaine gemixed. Bij al deze drugs soorten ervaar ik cocaine als een ontnuchterend middel. Maar zou dit ook werken met psychedelic drugs? In mijn ervaring: Totaal NIET! Ik had 22 gram high hawaiins op. Na ongeveer 3 uur trippen begon ik aan de cocaine. Ik en een maat van me, hadden nu toch echt verwacht dat zodra ik het zo snuiven, de trip van de truffels minder zou moeten worden. Maar na de 1e 4 dikke lijnen voelde ik helemaal niets. Na 20 min. Leek mijn trip wel onrustiger te worden. Visueel gezien werd alles wel wat scherper, maar ik werd er alles behalve nuchter van. En mn neus voelde wel flink verdoofd aan en door de truffels dacht ik elke keer dat mn neus smolt of weg was XD.
Het was een leuke ervaring en heb na de truffels mn coke opgesnoven. Buiten was het alweer licht en wat me nog wel opviel wat ik eerder nooit echt bij truffels en/of coke heb gehad, dat alles wat wit of vel was waar daglicht op scheen was net alsof ik recht in de zon keek.

Raad ik dit mensen aan?

Nee, die 50 euro is een beetje weggegooid daarna. Het heeft wel wat effect gehad maar het was het mij niet waard.
Bedankt voor het lezen, ik hoop dat dit verhaal iemand heeft kunnen helpen!

Mvg

Jaa ik had eigenlijk ook het zelfde resultaat verwacht. Alleen nadat de truffels iets minder werden werkte de coke wel ontnuchterend. Maar tijdens de piek werd ik er totaal niet nuchterder van... ik snap niet hoe dat kan eigenlijk

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Apart. Ik heb het zelf nooit met truffels gecombineerd, maar wel eens met andere dingen, en eigenlijk had het overal hetzelfde effect: Ik werd er nuchter van.
Desalniettemin had ik laatst wel een gesprek met iemand onder het trippen, over dingen achter de hand houden om je trip te kunnen stopzetten als je echt heel erg fout ging. Zelf heb ik altijd wel een benzo in mijn tas zitten tijdens het trippen, voor het geval dat (nooit gebruikt) en kwam ik met het idee om in plaats van een benzo cocaïne apart te houden. Mijn mede tripper zei toen echter tegen mij dat hij/zij dit wel eens heeft geprobeerd, en dit inderdaad niet altijd je trip kan stopzetten maar ook een aanvullend effect kan geven aan je trip. Heel apart dat dit dus ook zo'n effect kan geven aan sommige mensen. Ik heb wel ervaring met speed en psychedelica: Aanrader :) Het verstoort de trip niet, maar geeft je wel een extra lekker gevoel. Het versterkt juist het gevoel dat je hebt in je lichaam dat je sowieso al op psychedelica hebt. Toen ik dat deed terwijl ik erg blij was tijdens het trippen, werd ik ineens extra blij. Ik vond het een matige (doch fijne) versie van candyflippen, maar dan alleen qua gevoel en niet qua zicht.

Bovenaan