truffels - 1ste keer

tek__

Newbie
hallo, ik wil gauw voor de eerste keer truffels doen. Normaal zou ik 16gram Mexicana of Atlantis willen nemen. Ik wil een goeie visuele trip hebben, maar ik wil ook niet slecht komen voor men 1ste keer. Neem ik dan het best Mexicana of Atlantis?

D

Dalput

Gast
tek__ zei:
hallo, ik wil gauw voor de eerste keer truffels doen. Normaal zou ik 16gram Mexicana of Atlantis willen nemen. Ik wil een goeie visuele trip hebben, maar ik wil ook niet slecht komen voor men 1ste keer. Neem ik dan het best Mexicana of Atlantis?
Ik heb de eerste keer 10g Atlantis genomen, en die shit was hevig. Ik zou je gewoon aanraden om te nemen zoals voorgeschreven, nooit overdrijven de eerste keer :rockband: .

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik zou ook beginnen met 10 gram. Beter dat het de eerste keer wat meevalt (wat bij 10 gram helemaal niet hoeft, daar ga ik al lekker van trippen hoor) dan dat je teveel hebt genomen en niet weet wat je overkomt.

Ik zou ook beginnen met de mexicaantjes, hoewel deze wel iets minder visuals geven.

Maar mocht het niet genoeg zijn kun je binnen een maandje alweer opnieuw trippen en dan neem je gewoon meer/andere soort :)

Truffelboy

Experimenterende gebruiker
Atlantis is sterker dan Mexicana, ik zou je dus aanraden om met mexicana te beginnen en dan niet gelijk 15 gram ofzo, maar eerst gewoon 7,5 gram en als dat je bevalt, kun je altijd nog de rest van je bakje opeten. Mijn eerste keer was ook 7,5 gram, en daar ga je (voor je eerst keer dan :grin:) ook wel lekker van :wink:.

Truffels moet je nooit onderschatten, en als je besluit de andere helft van je bakje erbij te doen en je gaat bad, suikerwater is je vriend :P

KoxBox

Badass junkie
Stop aub met posten over dingen waar je geen reet van af weet.

Chocolade laat je NIET harder trippen en suiker helpt NIET tegen een "bad-trip". Ga je eerst nog maar eens grondig inlezen vooraleer je hier nog meer onzin komt spammen.

lolnoob

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:

Chocolade laat je NIET harder trippen en suiker helpt NIET tegen een "bad-trip". Ga je eerst nog maar eens grondig inlezen vooraleer je hier nog meer onzin komt spammen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat zoveel mensen zeggen dat nadat ze suiker hebben gegeten het toch wel wat afzwakt. Meer een placebo effect?

KoxBox

Badass junkie
lolnoob zei:
KoxBox zei:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat zoveel mensen zeggen dat nadat ze suiker hebben gegeten het toch wel wat afzwakt. Meer een placebo effect?
Inderdaad placebo.

yxes

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
lolnoob zei:
KoxBox zei:

Inderdaad placebo.

+1 vraag me af wie het ooit verzonnen heeft

E

Ezkaton

Gast
Of zoals een van de betere smartshopeigenaars mij vertelde: Psilocybine afbreken dat doet je lichaam, en zogenaamde tripstoppers zijn grote onzin.

Arthur King

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
lolnoob zei:
KoxBox zei:

Inderdaad placebo.
Ik had laatst een stukje uit The Doors of Perception gelezen, daarin stond dat trippen (op mescaline weliswaar) de bloedsuikerspiegel verlaagd. Zit er dan toch een kern van waarheid in, of is dit slechts de bron van de mythe?

°Thomas°

het verschil dat je daar in gaat merken zal dan toch wel miniem zijn hoor.

Ik zou aanraden die mexicaantjes te nemen. Persoonlijk vind ik die atlantis op niet veel trekken eigelijk.

grtss

Einstein

Badass junkie
Arthur King zei:
Ik had laatst een stukje uit The Doors of Perception gelezen, daarin stond dat trippen (op mescaline weliswaar) de bloedsuikerspiegel verlaagd. Zit er dan toch een kern van waarheid in, of is dit slechts de bron van de mythe?
Verlaging van de bloedsuikerspiegel heeft niks te maken met de psychedelische effecten van paddo's, het is een toevallige bijwerking. Extra suiker eten helpt hooguit tegen vermoeidheid als je toch al een lage bloedsuikerspiegel had.

Lwbnjio

Vrijdag ook mijn eerste keer truffels! :grin: Ben heel benieuwd. kga een driekwart bakje doen.

paddofiel

KoxBox zei:
lolnoob zei:
KoxBox zei:

Inderdaad placebo.

Een bad-trip is eigenlijk ook één groot placebo...

Bovenaan