Ik heb de eerste keer 10g Atlantis genomen, en die shit was hevig. Ik zou je gewoon aanraden om te nemen zoals voorgeschreven, nooit overdrijven de eerste keertek__ zei:hallo, ik wil gauw voor de eerste keer truffels doen. Normaal zou ik 16gram Mexicana of Atlantis willen nemen. Ik wil een goeie visuele trip hebben, maar ik wil ook niet slecht komen voor men 1ste keer. Neem ik dan het best Mexicana of Atlantis?
.KoxBox zei:Stop aub met posten over dingen waar je geen reet van af weet.
Chocolade laat je NIET harder trippen en suiker helpt NIET tegen een "bad-trip". Ga je eerst nog maar eens grondig inlezen vooraleer je hier nog meer onzin komt spammen.
Inderdaad placebo.lolnoob zei:KoxBox zei:Stop aub met posten over dingen waar je geen reet van af weet.
Chocolade laat je NIET harder trippen en suiker helpt NIET tegen een "bad-trip". Ga je eerst nog maar eens grondig inlezen vooraleer je hier nog meer onzin komt spammen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat zoveel mensen zeggen dat nadat ze suiker hebben gegeten het toch wel wat afzwakt. Meer een placebo effect?
KoxBox zei:Inderdaad placebo.lolnoob zei:KoxBox zei:Stop aub met posten over dingen waar je geen reet van af weet.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat zoveel mensen zeggen dat nadat ze suiker hebben gegeten het toch wel wat afzwakt. Meer een placebo effect?
Ik had laatst een stukje uit The Doors of Perception gelezen, daarin stond dat trippen (op mescaline weliswaar) de bloedsuikerspiegel verlaagd. Zit er dan toch een kern van waarheid in, of is dit slechts de bron van de mythe?KoxBox zei:Inderdaad placebo.lolnoob zei:KoxBox zei:Stop aub met posten over dingen waar je geen reet van af weet.
Verlaging van de bloedsuikerspiegel heeft niks te maken met de psychedelische effecten van paddo's, het is een toevallige bijwerking. Extra suiker eten helpt hooguit tegen vermoeidheid als je toch al een lage bloedsuikerspiegel had.Arthur King zei:Ik had laatst een stukje uit The Doors of Perception gelezen, daarin stond dat trippen (op mescaline weliswaar) de bloedsuikerspiegel verlaagd. Zit er dan toch een kern van waarheid in, of is dit slechts de bron van de mythe?
KoxBox zei:Inderdaad placebo.lolnoob zei:KoxBox zei:Stop aub met posten over dingen waar je geen reet van af weet.