Troep?

whiterose

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb net een jointje gerookt met een paar mensen, maar ik krijg er een ongelofelijke hoofdpijn van.. Normaal heb ik dit nooit, misschien veel takjes? (Het was een voorgedraaide). Maar wat kan het dan anders zijn, want het lijkt me sterk dat er takjes zitten in joints van de shop..

:openmouth:

Funky Monkey

Badass junkie
Misschien de haarlak ofzo :mrgreen: Je kan beter geen voorgedraaide halen. En als je geen zin hebt om te draien doe ik het wel voor je :P

Xtc Bob

Belezen gebruiker
ik denk niet da je van takjes hoofdpijn krijgt als ze gemalen zijn en als ze niet gemalen zijn ligge ze er normaal ook niet tussen want dan zoude er gaatjes in je joint zitte

whiterose

Experimenterende gebruiker
Ja dat klopt wel ja, maar ik zou verder ook niet wetem wat het was..

@Nick de Neger > ik kan niet eens draaien, en ik probeer het ook niet, genoeg mensen die het wel kunnen :P

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik heb vroeger ook een paar keer een hoop takjes in een joint gedraaid en ik heb er nooit hoofdpijn van gekregen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Er zit veeeeel tabak in, in vergelijking met de wiet of hasj of een combinatie van beide. Als ik mijn joints draai doe ik een beetje tabak er in, veel shops doen bij hun voorgedraaide er veel tabak bij om hem dikker te laten lijken terwijl er niet veel in zit :(

yellowmoon

Bewuste gebruiker
of er takje inziet of niet kun je in meeste gevallen niet zien of ruiken maar je hoort het wel als je een dikke hijs inneem

voorged. jointjes van shoppen zijn van slechte kwaliteit in meeste gevallen, en dat er weinig inzit is ook waar maar het is ook bedoeld voor beginners, :mrgreen:
een echte blower draait zijn eigen jointje naar zijn eigen smaak

Bovenaan