• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TRIPREPORT:Truffels

Deniz

Newbie
Is het mogelijk dat mijn gebruikersnaam word veranderd, beetje laat maar besef het nu pas.
Als het veranderd kan worden zal ik het report er direct weer opzetten, zou dit kunnen?

KoxBox

Badass junkie
Deniz zei:
Haha ik voel me nu enorm in de zeik genomen :P
Ik snap het niet:P?
Niets van aantrekken! :grin: Er was hier een reportje geschreven door een jochie van 15 jaar die voor het eerst wiet had gerookt. Die was beginnen gooien met glasscherven en in iemands arm beginnen steken met een plastic vorkje.

Lijkt me wel een mooie eerste kennismaking met die truffeltjes. Vind het wel raar dat die persoon van de smartshop je juist die soort heeft aangeraden. Die zijn nochtans een van de sterkste dacht ik...

Deniz

Newbie
Haha ooo oke.
Ja ik vertelde dat hallicuneren me wel echt vet leek. En dit werd mij geadviseerd. Het zou geen grote mindfuck veroorzaken maar wel leuke vormpjes etc. 't deed 't 'm ook wel goed hoor. Als ik geslaagd ben, (17e uitslag). Zal ik opzoek gaan naar wat sterkers naar nogwat heftigers. :stoned:

Las her en der wat dingen over de cactussen maar dat word afgeraden als men nog geen "ervaren" tripper is.. Gewoon nog een keer truffels of.. heb je nog wat anders leuks waar je jezelf goed mee kan vermaken? :mrgreen:

KoxBox

Badass junkie
Deniz zei:
Haha ooo oke.
Ja ik vertelde dat hallicuneren me wel echt vet leek. En dit werd mij geadviseerd. Het zou geen grote mindfuck veroorzaken maar wel leuke vormpjes etc. 't deed 't 'm ook wel goed hoor. Als ik geslaagd ben, (17e uitslag). Zal ik opzoek gaan naar wat sterkers naar nogwat heftigers. :stoned:

Las her en der wat dingen over de cactussen maar dat word afgeraden als men nog geen "ervaren" tripper is.. Gewoon nog een keer truffels of.. heb je nog wat anders leuks waar je jezelf goed mee kan vermaken? :mrgreen:
Paddo's... Maar ik zou eerder op zoek gaan naar LSD. :hearteyes: :grin:

Pandaboy

Experimenterende gebruiker
KoxBox zei:
Deniz zei:
Haha ooo oke.

Paddo's... Maar ik zou eerder op zoek gaan naar LSD. :hearteyes: :grin:

Vergeet de DMT niet kox :grin:

Heel mooi geschreven report trouwens, structuur kan nog al eens ontbreken op DF maar hier is het tegendeel waar :P

KoxBox

Badass junkie
DMT zou ik niet direct aanraden aan iemand die nog zo goed als geen ervaring heeft met tripmiddelen.

Pandaboy

Experimenterende gebruiker
Ik vond (persoonlijk) DMT gemakkelijker om te doen toen ik nog weinig tripervaring had aangezien een degelijke dosis LSD meteen 8 uur trippen is. De DMT piek is na een kwartiertje al voorbij en meestal ging ik zo hard dat er geen tijd was om bad te gaan :grin:

Maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk, DMT kan best overweldigend zijn

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Deniz zei:
Is het mogelijk dat mijn gebruikersnaam word veranderd, beetje laat maar besef het nu pas.
Als het veranderd kan worden zal ik het report er direct weer opzetten, zou dit kunnen?

Daarvoor zul je even een Mod moeten PM'en. En waarom laat je het report gewoon niet staan ?

Bovenaan