AmberXCX
Newbie
Hey! Ik heb vorige week speed en 3MMC na elkaar gebruikt en kon daar nog niet zoveel over vinden dus ik heb een tripreport bijgehouden.
18.30 40mg bommetje speed genomen thuis nog.
19.15 Merk wel dat ik me heel opgewekt en blij voel, het is niet intens en voelt redelijk lichaamseigen. Ik ben onderweg naar mijn vrienden via het openbaar vervoer.
19.20 Hartslag is wel iets versneld. Het is fijn om gewoon in de bus te zitten met muziek aan
20,05 Ik voel me erg energiek maar voel me niet echt strak. Ik ben ondertussen lekker alcoholvrij bier aan het drinken met mijn vrienden.
20.55 Zit nog steeds lekker in mijn vel, alles voelt prettig. Ik neem een tweede capsule van 30mg.
21.20 Het voelt nog steeds lekker
21.40 Ik merk dat ik wel echt een praatkick heb. De tweede capsule heeft niet veel toegevoegd maar ik voel me nog steeds goed dus misschien is dat het wel.
22.25 Ik heb nog steeds veel energie en een praatkick. We zijn nu in een cafe aan het chillen.
23.40 We staan in de rij voor het drum n bass feest. Mijn mond is droog maar voor de rest voel ik me redelijk nuchter nu.
00.00 3MMC gelikt. We zijn binnen op het feest.
00.20 Ik voel de come up het voelt fysiek goed.
00.55 Tweede dosis 3MMC genomen
01.05 Ik heb niet het gevoel dat ik heel strak sta maar voel wel lichte euforie
02.20 Ik neem nog een dosis 3MMC en snuif er ook wat bij
02.30 Ik voel me nu wel meer high, het voelt lekker
03.25 Ik neem nog wat 3MMC oraal en nasaal
03.35 Ik voel me euforisch
Nog lekker gedanst tot het af was om 05.30, toen richting een after gegaan.
06.30 Ik ben wel fysiek moe maar mentaal nog wakkeer, vandaar ook de after, ik kan toch nog niet slapen.
Uiteindelijk ben ik om 08.10 richting huis gegaan maar heb maar een uurtje echt geslapen. De dag erna voelde ik me wel moe maar geen emotionele kater
Al in al was het een leuke avond maar de werking van de 3MMC was wel echt verminderd door het nemen van speed eerder op de avond
18.30 40mg bommetje speed genomen thuis nog.
19.15 Merk wel dat ik me heel opgewekt en blij voel, het is niet intens en voelt redelijk lichaamseigen. Ik ben onderweg naar mijn vrienden via het openbaar vervoer.
19.20 Hartslag is wel iets versneld. Het is fijn om gewoon in de bus te zitten met muziek aan
20,05 Ik voel me erg energiek maar voel me niet echt strak. Ik ben ondertussen lekker alcoholvrij bier aan het drinken met mijn vrienden.
20.55 Zit nog steeds lekker in mijn vel, alles voelt prettig. Ik neem een tweede capsule van 30mg.
21.20 Het voelt nog steeds lekker
21.40 Ik merk dat ik wel echt een praatkick heb. De tweede capsule heeft niet veel toegevoegd maar ik voel me nog steeds goed dus misschien is dat het wel.
22.25 Ik heb nog steeds veel energie en een praatkick. We zijn nu in een cafe aan het chillen.
23.40 We staan in de rij voor het drum n bass feest. Mijn mond is droog maar voor de rest voel ik me redelijk nuchter nu.
00.00 3MMC gelikt. We zijn binnen op het feest.
00.20 Ik voel de come up het voelt fysiek goed.
00.55 Tweede dosis 3MMC genomen
01.05 Ik heb niet het gevoel dat ik heel strak sta maar voel wel lichte euforie
02.20 Ik neem nog een dosis 3MMC en snuif er ook wat bij
02.30 Ik voel me nu wel meer high, het voelt lekker
03.25 Ik neem nog wat 3MMC oraal en nasaal
03.35 Ik voel me euforisch
Nog lekker gedanst tot het af was om 05.30, toen richting een after gegaan.
06.30 Ik ben wel fysiek moe maar mentaal nog wakkeer, vandaar ook de after, ik kan toch nog niet slapen.
Uiteindelijk ben ik om 08.10 richting huis gegaan maar heb maar een uurtje echt geslapen. De dag erna voelde ik me wel moe maar geen emotionele kater
Al in al was het een leuke avond maar de werking van de 3MMC was wel echt verminderd door het nemen van speed eerder op de avond