• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport magic mushroom (alleen)

Voor het eerst alleen getript op mushrooms. Alle voor en nadelen voorafgaand goed afgewogen na het verdiepen in ‘alleen trippen’.
Ik begon voorafgaand met fijne, vrolijke muziek luisteren. Zo zette ik alvast een stemming voordat het zou beginnen te werken.
Toen dat eenmaal gezet was en ik mij comfortabel genoeg voelde, besloot ik het te gaan eten (15:00). Rolde alvast een aantal joints, pakte ander eten en drinken en settelde mijzelf op de bank.
Dit was immers de eerste keer dat ik dit alleen deed, dus draaide uit voorzorg de deur op slot. Je hebt natuurlijk geen idee hoe een trip uitpakt. Een sleutel niet om kunnen draaien staat voor mij gelijk aan dat naar buiten gaan niet geheel slim is.
Na ongeveer een uurtje zat ik vol in de trip. Ik besloot een te mailen naar iemand, gewoon voor de leuk. Maar typen kon ik niet, woorden stonden achterstevoren getypt als ik ze wél correct intikte. Ik zat vol verwondering naar mijn beeldscherm te staren en barstte in lachen uit. Bijna gênant. Ik vond het geweldig. Maar besloot om te stoppen met mailen. Onbegonnen werk, die technologie. Haha.
In de patronen van mijn laminaat begon ik gezichten te zien, waaronder leeuwenkoppen.
Ik voelde me goed genoeg om naar buiten te gaan op 1,5 uur in de trip. Sprong op m’n fiets en heb me verwonderd over de pracht van het donker (het was inmiddels 17:30). De zon ging langzaam onder, het was de mooiste zonsondergang die ik ooit had gezien. Ik zag de volledige lunar eclipse en de maan had nog nooit zo mooi geschenen. Ik fietste verder over boerenland, daar waar elke boerderij op een klein sprookje leek. Het warme licht van de boerderijen verlichtte de donkere beboste paden. Als er auto’s voor mij reden, werd het pad met een gouden gloed belicht. De bospaden leken op donkergroene sprookjesachtige tunnels. In de verte zag ik een gek wezen met 2 grote ogen.. het was een landwerkmachine.. Maar om er geen badtrip van te maken, besloten een andere weg in te gaan. De pracht zette zich voort. Ik besloot in een veld te gaan blowen en daarna mijn ommekeer te maken naar de bewoonde wereld omdat ik moe werd van alle prikkels.
Alle straatlantaarns, auto’s, fietsers.. echt alles was zo kleurrijk verlicht. Eenmaal terug thuis (20:00) was ik nog ver van normaal. Mijn telefoon veranderde nog vaak in kleur maar kon al wel weer typen. Ik besloot nog weer te blowen zodat ik uiteindelijk door naar bed kon. Dat bleken uren te zijn, ik zat me namelijk gewoon te verwonderen over mijn kleurenlamp. Als ik mijn ogen sloot, zag ik 2 zielen met elkaar verbinden. Het was fijn om naar te kijken. Eenmaal in bed heb ik mijn muziek uit gezet en viel in een diepe slaap.
Vanochtend wakker geworden en merk dat ik nog moet landen door de hoeveelheid informatie die mijn brein heeft opgenomen.
Kortom, het was prachtig. 100% voor herhaling vatbaar.
Zo. Dit was mijn spreekbeurt :wink:

buddha31

In memoriam - 24 januari 2023
natuurlijk geen idee hoe een trip uitpakt. Een sleutel niet om kunnen draaien staat voor mij gelijk aan dat naar buiten gaan niet geheel slim is.
Ook al is dit geen waterdichte methode, het is best een goede.
Mijn partner had zichzelf een keer buitengesloten met trippen. Heel gedoe met niet durven aan te bellen bij de buren en een ladder met 'golvende' tredes.

Mjah, eindresultaat was dat ik er stond en ze gewoon de juiste sleutels bij zich had.
Alles is gewoon anders met trippen😅

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi report! :) Maakt dat ik toch in de verleiding raak dit ook weer eens te proberen.

Herkenbaar van die moeilijkheden met technologie. De enige keer dat ik truffels heb gebruikt vroeg m'n tripmaat mid-trip of ik een pizza voor hem in de oven kon steken. In plaats van de pizza stak ik mijn hoofd in de oven, omdat ik niet meer begreep wat het was. 😅

Bovenaan