• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport GHB en MDMA

Sara H.

Newbie
Lengte: 191 cm en 168 cm
Gewicht: 106 kilo en 67 kilo
GHB: 475MG per ml
MDMA: 180mg per pil

Op 6 juni hadden R en ik wederom een dagje vrij genomen om een dagje lekker te sexen met drugs op. We hadden besloten om te starten met GHB. We hebben dit 1 keer eerder gedaan op een dag vrij maar merkte er toen weinig van. We hadden wel besloten het nog 1 kans te geven. GHB was getest en zo konden we de start dosering goed bepalen. Deze keer zouden we met meer ml starten dan de vorige keer. Ook besloten we er een beetje alcohol bij te drinken om zo al een beetje een lekkere setting te creëren. We zouden starten met GHB, bij geen of weinig effect na een uur bijnemen en bij geen of weinig effect daarvan overgaan op de MDMA en de GHB voor goed achter ons te laten.

We ontbeten allebei met 1 broodje en namen om 9.00uur de eerste GHB. Hij 4.6ml en ik 3.0ml. De GHB spoelde we weg met een mixdrankje. Muziek was lekker aan en we hadden het in de tussentijd druk met elkaar.

Na een half uur voelde we ons niet echt veel anders. Wel relaxed en ontspannen maar dat is eigenlijk altijd wel zo. Ik vond het vooral lijken of ik een beetje aangeschoten was. Ik was iets anders blij, had zin in sex en voelde me heel lekker. Maar dit was niet echt heel anders dan normaal. Hij voelde zich ook niet heel anders. Om 10.00uur besloot hij dat we bij zouden nemen. Hij nog 3.5 en ik nog 2.5ml.

Deze hakte er bij mij iets meer in maar niet echt op een manier die we wilde. Ik lag heel lekker te chillen, mijn ogen vielen ook wat meer dicht. Ik voelde me heel relaxed, dat dan weer wel. Maar goed dit is niet echt wat we wilden. Ik voelde me eigenlijk gewoon een beetje dronken. Hij moest me af en toe flink prikkelen om me bij de les te houden. Om 10.45 besloten we de MDMA te nemen. Hij nam een grote halve en ik een kleine halve.

Na 20 minuten sloeg hij echt in bij mij. Ik voelde me ineens heel scherp en helder en had energie voor 10! Ik sprong echt letterlijk om hem heen.. bleef zeggen hoe leuk hij was en hoe lekker en had zin om alles te doen! Hij kon dit nog vrij helder observeren want bij hem duurde het nog even voordat het halfje werkte. Al snel daarna ging hij bij hem ook goed werken en bleven we praten en sexen. Leuk is hoe open je dan bent en word naar elkaar. De behoefte om echt te zeggen wat je van iemand vind word alleen maar groter. Je praat heel makkelijk over je emoties en de emoties lijken ook 2 keer zo groot te zijn. We hebben heerlijke sex gehad, tussendoor heel veel gesproken over van alles en nog wat, uiteraard gedanst en samen tillend en stuiterend door de ruimte gegaan.

Om 11.45 nam hij nog een derde erbij, om 12.45 namen we beide nog een kwartje en om 14.00uur ook. We hebben de hele dag nog lekker in onze eigen bubbel geleefd met elkaar. Om 18.30 voelde we ons wel redelijk nuchter weer.

We denken dat voor ons de conclusie is dat GHB iets doet wat we niet nodig hebben. Het maakt je relaxed en ontspannen en zorgt ervoor dat je minder nadenkt en minder grenzen kent. We zijn echter al heel relaxed, ontspannen en grensverleggend met elkaar. Geef ons dus maar lekker spacen op een pilletje samen.

We zouden graag nog andere drugs uitproberen om op te sexen. Iemand ervaringen ergens mee en/of aanraders?

KetaKech

Belezen gebruiker
Ik was echt net van plan een tripreport te schrijven over de coke die ik net heb gedaan, waar ik dus sex op heb gehad. Stay tuned, hij staat er zo op!

Purplext

Badass junkie
Ik heb op pep echt weekenden flink wat plezier beleefd. Als ik dan eenmaal mijn focus op seks had, kon ik aan niks anders meer denken.
Enige nadeel is dat bij mannen de erectie soms moeizaam wordt, niet teveel nemen dus!

Sara H.

Newbie

Ik heb hem gelezen! Dank je! Misschien toch nog op het lijstje idd.. geen idee waarom maar vind coke toch altijd wel spannend.. ik wil daar eerst meer over lezen en wellicht even bij de brijder langs. We zijn eigenlijk gewoon niet zo een helden nl maar vooral erg nieuwsgierig

Sara H.

Newbie
Ik heb op pep echt weekenden flink wat plezier beleefd. Als ik dan eenmaal mijn focus op seks had, kon ik aan niks anders meer denken.
Enige nadeel is dat bij mannen de erectie soms moeizaam wordt, niet teveel nemen dus!

Oh tof! Ja dat zie ik denk ik nog wel zitten ja.. slikte je het dan in pil vorm of snoof je het? En kan je er kamagra bijnemen om ervoor te zorgen dat hij het gewoon blijft doen?

Oh en heb je toevallig ook seks gehad op xtc / mdma? En wat is dan het verschil tussen dat en speed?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Xtc is vooral knuffelen en strelen, op pep is het gewoon keiharde urenlange seks.

Het is maar een gedeelte die hem niet overeind kan krijgen met pep. Er zijn ook veel mensen die daar totaal geen last mee hebben, zoals ik dus.

Purplext

Badass junkie
Oh tof! Ja dat zie ik denk ik nog wel zitten ja.. slikte je het dan in pil vorm of snoof je het? En kan je er kamagra bijnemen om ervoor te zorgen dat hij het gewoon blijft doen?

Oh en heb je toevallig ook seks gehad op xtc / mdma? En wat is dan het verschil tussen dat en speed?

Acht.zes heeft het wel mooi samengevat :)
Die erectieproblemen komen echt niet standaard voor, dus zou er niks bijnemen.

Met goede speed kun je wel een flinke nacht door, dus doe het als je daarna lekker vrij bent.

Sara H.

Newbie
Xtc is vooral knuffelen en strelen, op pep is het gewoon keiharde urenlange seks.

Het is maar een gedeelte die hem niet overeind kan krijgen met pep. Er zijn ook veel mensen die daar totaal geen last mee hebben, zoals ik dus.

Nou helemaal helder lijkt me! Top dank je wel! Ik ga eens kijken of ik er aan kan komen..

Bovenaan