• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 3mmc

Omoptesnuiven

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Ik begrijp nog niet helemaal hoe je onder het juiste onderwerp een report kan zetten, geen idee of het zo goed is.

Eerst even een uitleg:

Dit ‘report’ gaat over 3mmc (snuiven), al van inmiddels 2 a 3 maanden terug.
Wilde tijdens het gebruik een stuk typen over hoe BIZAR mijn hersenen dan werken.
En was ook heel benieuwd of mensen hetzelfde ervaren.

Maaaaaar tijdens het typen van dat report toen, heb ik de tekst overgezet naar mijn notities om te bewaren, omdat het typen niet meer lukte. Klinkt heel vaag allemaal; ik zet het report hieronder gewoon neer en geef daarna nog een toelichting en hoe het was afgelopen. KOMTIE:

Hoi!

Hier mijn ervaring:

Ik heb het al vaker gebruikt, sinds kort.

Vind het vooral leuk in mn 1tje, kan ik lekker mn eigen muziek luisteren, en vooral er op los gaan samen met m’n brein. Die slaat op hol.

Ik app iedereen (uitkijken dat ik niet te vrolijk app), er vind een serieuze schoonmaak plaats, ik heb gewoon zin om alle dingen te doen die normaal blijven liggen. Ik doe al wel 10 min over dit stukje. Ik denk niet slapen en niet eten. Nou had ik voor ogen er op los te typen met mn verstand op 100%.

Want dat vind ik nog het meest bizarre aan dit spul: Het lijkt wel of ik een ander deel van mn hersenen gebruik. Als ik met iemand ben dan geef ik een gratis reading over die persoon. Dan begrijp ik exact hoe diegene in elkaar zit en (12:23’ff tijd bijhouden ik typ alles verkeerd) ik weet de beste adviezen te geven. Als lijkt dat nu niet zo. Want ik typ van hak op de tak. Iets te veel gehad zo straks. (12:26 😂) oja, ik ben aan het gebruiken momenteel. Voor als dat nog niet duidelijk was.

Het hersen gedeelte: die momenteel wel lijkt af te sterven, ik weet wat ik wil typen alleen mn vingers werken niet mee. (12:31) ... (12:34) ik kom later terug mijn god. Ditninisnhoen ikntyp sondrrlldkb sonderbmb tevverbegerenn.!! Jlokllllnomgniknmoetnslapen.!!

Kan niet slapen. Weer een poging misschien moet ik naar de toetsen kijken ipv de tekst. Kut het lukt niet. Alsof mn lichaam niks met de seintjes doet. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.. als dit maar weer over gaat. Ik ga nu douchen en niet meer bijnemen!!! Wat vanochtend al het plan was. Inmiddels heb ik niet meer vertrouwen in mezelf. Typenngaatnrfhlllllrfutbechtnnirrtnbbmeeerzzzz. Had veel meerneiklenntgorjejb .!@“” lama ongelooflijk!!!!!! Best eng. Alleen kan me er nu ook niet te veel zorgen om maken. Komt zo wel .. wilde gaan typen hoe geweldig 3mmc is maar dit word een heel ander verslsmagbbn verslag. Nu ga ik douchen. Bizar dit.m

———————————————————

Dat was m. Wtf😂
Ik had toen al een nacht doorgehaald en stelde het stoppen steeds uit. Wat ook bijna niet lukt met dat spul. Het was hartstikke geweldig, lag al uren op bed en wilde dus dat stukje gaan typen. Maar omdat ik steeds tegen mijzelf zei; dit is je laatste snuif, nam ik dan een extra grote punt. Of het daar aan lag : geen idee.

Heb echt intens lang gedaan om het typen omdat het gewoon niet lukte. Ik zag scherp, ik dacht ‘scherp’, maar ik kon niet typen. Mijn vingers leken gewoon niet van mij te zijn, ze bewogen wel maar niet waar ik wilde. En dat werd steeds erger na dat verslag. Ik had niet meer bijgenomen en het heeft uiteindelijk 9 uur aangehouden. Ik ben ZO in paniek geweest die middag, dat ik bijna 112 had gebeld. Ik moest de deur nog uit en ik had ‘stiekem’ gebruikt. Omdat de mensen met wie ik het meest om ga het niet vinden kunnen om alleen te gebruiken. Dus: paniek. Ik kon niet meer typen, en ik had stiekem gebruikt dus kon niemand bereiken. Vervolgens ga je googelen. En een overdosis 3mmc kan je ledematen uitschakelen, ofzo. Natuurlijk had ik ook het gevoel dat dat ging gebeuren 🙄
Ik had uiteindelijk iemand gebeld die het niet uit maakt wat ik doe, zodat iemand wist wat er aan de hand was. Maar die moest er eerder om lachen. Had ik ook niks aan. Dit is allemaal nog steeds in de middag trouwens.

Toen moest ik de deur uit, moest er een stuk voor heen en terug lopen. Toen ging het iets beter en was de paniek minder. Maar op de terugweg, werden mijn armen opeens spastisch. Als ik ze ontspande begonnen ze te shaken en had er 0 controle over. Toen liet een auto mij voor, wilde ik zwaaien ; schoot mijn arm alle kanten op. Kan er nu keihard om lachen, maar ik kon toen wel janken. Dacht echt dat ik hersenschade had en wist niet wat me verder te wachten stond. Heb de hele terugreis met mijn armen aan mijn tas geklampt gezeten, maar ze bleven shaken. Schaamde me kapot.

Eindelijk weer thuis. Hoefde niet meer weg. En die space armen waren ook voorbij, thank god. Alleen typen lukte nog niet.
Daar stond ik dan, met het besef dat het dus (ook bij mij, ik denk altijd dat ik van staal ben) fout kan gaan. Stel ik had 112 gebeld: 3mmc is nog niks over bekend. Je bent je eigen proefkonijn. Dan konden ze ook nog eens niks. Ik voelde me vreselijk, heb uiteindelijk wel die avond mn beste vriendin erover verteld.
Het was echt een kut uitwerking doordat dit allemaal gebeurde en er paniek bij kwam.

LESJE GELEERD. Misschien ga ik het ooit nog gebruiken (ik zei dat ik het nooit meer ging gebruiken maar die grap ken ik inmiddels wel van mezelf, met alle drugs)
Maar ben dr echt van geschrokken. Ennnnn als dit niet was gebeurd had ik, hoe erg t ook klinkt, niet raar vanop gekeken als ik er verslaafd aan raakte. Niet normaal dat spul. Voelde me ineens zo dom en onverantwoord.

Nou achteraf gezien was bijv dat typen best logisch, drugs is een aanslag op je spieren en hersenen. Wel een eyeopener die ik nodig had. En drugs blijft drugs, t’is geen gezond stuk fruit ofzo. Al voelt het soms wel zo😂 Het is zo leuk, maar te leuk.

En vond ook dat ik het er op moest zetten, want ik heb het gevoel dat 3mmc helemaal de shit is nu. Het is echt takke verslavend het laat je bijna denken dat het

Volgens mij is dit een mega warrig en lang verslag, maar jij hebt het wel helemaal gelezen!!! Als waardering heb ik hier een denkbeeldig puntje 3mmc voor jou. Alsjeblieft. .

Een hele fijne 2e kerstdagavond nog verder🙋🏼‍♀️

Omoptesnuiven

Het laat je bijna denken tijdens gebruik dat het goed voor je is*

Die zin was niet af, ergens op t eind

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Die laatste post, geniaal. Op de meeste drugs kan je wel denken dat je de slimste bent en iedereen de tofste maar op de comedown word dat meestal verteerd als slap gelul 🤣. Psychedelica kunnen daarentegen wel langdurige inzichten en wijsheid bezorgen. Dat is natuurlijk een ander verhaal dan je ff heer en meester op een upper te voelen.

Omoptesnuiven

@PsyTeks
Als ik wil reageren op een reactie, moet ik dan op citeer dit bericht klikken?

Hahaha ja echt, ongelooflijk wat er gebeurd in het brein met drugs.

Psychedelica lijkt me daarom ook interessant maar durf niet, ben te bang voor een bad trip 🙈

Trippy langkous

Badass junkie
Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo 😆.

Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geleden😅

En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriëntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht ‘ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.

Omoptesnuiven

Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo 😆.

Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geleden😅

En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is.
Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.
En je komt op ideeën, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens!

Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken 😅
Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul?

Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?

Omoptesnuiven

Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriëntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht ‘ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.

Thanks voor je reactie! Het klinkt wel bijna hetzelfde, ook met dat je weet wat je wil typen. Alleen tijdens dat het gebeurde nog een soort van vloggen, omdat ik bang was dat ik dood zou gaan en de mensen om mij heen moesten weten waar ik mee bezig was en dat het dom was😂 en ik keek niet scheel, zag alles wel scherp.

Dat van jou lijkt me een eerste keer ook eng, ben je bang dat je ogen straks scheel blijven🤣 als ik nu ooit weer zoiets krijg, met typen, dan weet ik dat het wel weer over gaat. Maar omdat het pas 9 uur na laatste inname stopte, was ik echt super bang. Ik heb toen mijn beste vriendin geappt (wat dus amper lukte) na 6 uur ofzo, omdat ik vond dat ik moest vertellen wat er aan de hand was. Met veel moeite kon ik vragen of ik dr kon bellen, maar ze zat bij haar vader en kon voorlopig niet bellen. En het typen ging zo moeizaam op dat moment dat ik niet kon uitleggen waarom ik niet kon typen, en alleen kon bellen. Zij in paniek, ik in paniek, zat toen echt te janken. Uiteindelijk kon ze gelukkig mn spraakmemo’s beluisteren.

Maarummmm 6-APB nog geen 1 keer tegengekomen hier, wat is het en wat doet het? 😁 wel tegen gekomen bij het bestellen.

Omoptesnuiven

Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken 🙈

Bijlagen

• 8BAD811D-AC02-4B87-9509-67B41BA40241.jpeg
    8BAD811D-AC02-4B87-9509-67B41BA40241.jpeg
    96,8 KB · Weergaven: 42
  • CA71E410-94B0-4925-BFF7-DB829F41E9E7.jpeg
    CA71E410-94B0-4925-BFF7-DB829F41E9E7.jpeg
    102,5 KB · Weergaven: 42
  • E5EBE81A-4A70-4A3F-A6FF-19B4D54907BA.jpeg
    E5EBE81A-4A70-4A3F-A6FF-19B4D54907BA.jpeg
    88,7 KB · Weergaven: 42

Trippy langkous

Badass junkie
Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.
En je komt op ideeën, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens!

Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken 😅
Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul?

Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?
Ik kan nog wel redelijk makelijk stoppen met dit spul. Het probleem is alleen dat ik het nu een tijdje niet wil gebruiken omdat ik ook weer een keer xtc/mdma wil doen en daar wil ik ook wat van voelen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet minder gebruiken omdat ik het zo lekker spul vind😬. Hoop dat dit een beetje logisch klonk haha.

En ik verbaas mij nog over hoe lang je 3m kunt gebruiken en het nog blijft voelen. Heb de laatste keer in totaal 14 uur aan dat spul gezeten en pas toen de negatieve effecten groter werden dan de positieve ben ik gestopt.

En 2cb vond ik wel heftig maar bijzonder om mee te maken. Ik had volgensmij iets meer dan gepland haha, want ze zeggen dat 2cb nog een beetje stuurbaar is. Maar ik zag oplaatst echt overal kleurtjes in mijn hele zichtpatroon haha. En zag nog veel meer dingen om op te noemen!

Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Heel herkenbaar. Heb ooit eens wat proberen schrijven maar nooit publiekelijk gemaakt.

Alsook 500mg 5-mapb + ~600mg mdma (ik weet dat het fucking stom is). Heel m'n beeld schudde door elkaar alsof er een aardbeving was.

* modknip: op verzoek verwijderd *

Laatst bewerkt door een moderator:

CuriousExplorer

DF-koning
Raar hoe iedereen zo anders kan reageren op bepaalde drugs.

Mijn langste stretch binge sessie op 3mmc was ooit 3n/4d, en ik voelde mij op de laatste dag nog even fit en helder als op de eerste dag.

Nooit problemen ondervonden met denken, schrijven of spreken eigenlijk .

Behalve 2cb. Toen was ik het padje kwijt. 😂

Laatst bewerkt:

Omoptesnuiven

Ik kan nog wel redelijk makelijk stoppen met dit spul. Het probleem is alleen dat ik het nu een tijdje niet wil gebruiken omdat ik ook weer een keer xtc/mdma wil doen en daar wil ik ook wat van voelen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet minder gebruiken omdat ik het zo lekker spul vind😬. Hoop dat dit een beetje logisch klonk haha.

En ik verbaas mij nog over hoe lang je 3m kunt gebruiken en het nog blijft voelen. Heb de laatste keer in totaal 14 uur aan dat spul gezeten en pas toen de negatieve effecten groter werden dan de positieve ben ik gestopt.

En 2cb vond ik wel heftig maar bijzonder om mee te maken. Ik had volgensmij iets meer dan gepland haha, want ze zeggen dat 2cb nog een beetje stuurbaar is. Maar ik zag oplaatst echt overal kleurtjes in mijn hele zichtpatroon haha. En zag nog veel meer dingen om op te noemen!

Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..
Ja voor mij wel logisch hahah. Ik heb zelf ook steeds weer een andere favoriet. Nu liever geen x of m omdat t bij mij klapt, helemaal de hemel en daarna is t klaar. Liever speed 💁🏼‍♀️

Ja!! Ik heb ook vaak gehad met 3 dat ik een kater verwachtte en vervolgens jij blij ben en actief 🤔

Doe een tripreport!!! Lijkt mij leuk iig. Ben ook benieuwd wat je voelt bij wat je ziet. Of het eng is of juist leuk 😁

Omoptesnuiven

Raar hoe iedereen zo anders kan reageren op bepaalde drugs.

Mijn langste stretch binge sessie op 3mmc was ooit 3n/4d, en ik voelde mij op de laatste dag nog even fit en helder als op de eerste dag.

Nooit problemen ondervonden met denken, schrijven of spreken eigenlijk .

Behalve 2cb. Toen was ik het padje kwijt. 😂
Wat voelde je dat die 3/4 dagen van 3mmc? Ik wel denken en diepgaanste gesprekken uren masturberen 🤷🏼‍♀️ Wel leuk hoor

Padje kwijt, hoe zag dat er uit? 🤔😂

Trippy langkous

Badass junkie
Ja voor mij wel logisch hahah. Ik heb zelf ook steeds weer een andere favoriet. Nu liever geen x of m omdat t bij mij klapt, helemaal de hemel en daarna is t klaar. Liever speed 💁🏼‍♀️

Ja!! Ik heb ook vaak gehad met 3 dat ik een kater verwachtte en vervolgens jij blij ben en actief 🤔

Doe een tripreport!!! Lijkt mij leuk iig. Ben ook benieuwd wat je voelt bij wat je ziet. Of het eng is of juist leuk 😁
ja ik ken dat gevoel van helemaal de hemel en daarna klaar. ik kan zelf ook niet heel lang doorgaan op x of m, ik voel oplaatst gewoon niet veel meer. maar ik vind het nog lekker spul, en een vriend van mij wil het binnenkort een keer doen.

en dan zal ik binnenkort een tripreport doen. en het kan misschien eng zijn, als je er niet klaar voor bent wat je allemaal gaat zien. maar ik vond het zelf wel leuk!

Omoptesnuiven

Heel herkenbaar. Heb ooit eens wat proberen schrijven maar nooit publiekelijk gemaakt.

Bekijk bijlage 13961
Alsook 500mg 5-mapb + ~600mg mdma (ik weet dat het fucking stom is). Heel m'n beeld schudde door elkaar alsof er een aardbeving was.

Juist leuk! Vind ik hahah. Hilarisch en dan ook die ogen er nog onder. Zo kun je een beetje levellen met anderen door zulke berichten te delen. Maar voelde het chill of niet? 🧐

Heb ook nog een verslag met miauw op maar dat is ook een twijfel gevalletje. Ik dacht dat ik ongeveer dat we hadden ontdekt hoe de wereld inelkaar zat.

Ik zie trouwens altijd dat mensen weten hoeveel gram ze nemen. Wegen jullie het vtv ofzo? Ik bijv speed in een hersluitbaar zakje en zet af en toe een rietje erin tot ik er eens zat van ben.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik zie trouwens altijd dat mensen weten hoeveel gram ze nemen. Wegen jullie het vtv ofzo?
Jup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enz

Omoptesnuiven

ja ik ken dat gevoel van helemaal de hemel en daarna klaar. ik kan zelf ook niet heel lang doorgaan op x of m, ik voel oplaatst gewoon niet veel meer. maar ik vind het nog lekker spul, en een vriend van mij wil het binnenkort een keer doen.

en dan zal ik binnenkort een tripreport doen. en het kan misschien eng zijn, als je er niet klaar voor bent wat je allemaal gaat zien. maar ik vond het zelf wel leuk!
Ja stom he . En krijg je allemaal tips van je moet sneller bijnemen blablabla, op een duur is je serotonine op en dan is het klaar.
Voor af en toe is het chill idd. Maar ben ook zeer makkelijk over te halen😂 ‘even 2 maand niet’ heyyyyy weekend wie wil er een pil’

aah okee, ben dr nog niet over uit🤭 heb wel een keer 1 pil 2cb gehad maar dat was na 3 dagen feest met vanalles en nog wat. (Verstandig 😀) alleen de bloempotten en ramen werden wavey maar dat was het. Kon dat nog wel waarderen. Ik zie graag je report tegemoet😎

Omoptesnuiven

Jup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enz
God, ik ben echt een flierefluiter 😂 klinkt een stuk handiger idd

StraatPiraat

Badass junkie
Reageer ik niet iets te veel trouwens? 😅😅 Weet niet wat normaal is hier.
Nee hoor, als je het gevoel hebt dat je aan het spammen bent, dan moet je 't even rustig aan doen voor zover ik het forum etiquette door heb haha.
Ik reageer soms ook op meerdere berichten achter elkaar, maar probeer het zoveel mogelijk in 1 bericht te doen.

Trippy langkous

Badass junkie
Ja stom he . En krijg je allemaal tips van je moet sneller bijnemen blablabla, op een duur is je serotonine op en dan is het klaar.
Voor af en toe is het chill idd. Maar ben ook zeer makkelijk over te halen😂 ‘even 2 maand niet’ heyyyyy weekend wie wil er een pil’

aah okee, ben dr nog niet over uit🤭 heb wel een keer 1 pil 2cb gehad maar dat was na 3 dagen feest met vanalles en nog wat. (Verstandig 😀) alleen de bloempotten en ramen werden wavey maar dat was het. Kon dat nog wel waarderen. Ik zie graag je report tegemoet😎
nouja ik neem dan vaak dus ook bij als ik niks meer voel en dan word ik vervolgens misselijk... en ik ken zelf niet heel veel mensen die x of m doen dus dat is dan wel een voordeel denk ik haha.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik zie graag je report tegemoet😎
trouwens als je nieuwsgierig bent, heb al een tripreport geschreven:

wapboy

Wijs gebruiker
Hahaha idd heerlijk dat afwegen.....als ik 80 wil nemen dan neem ik met 79 geen genoegen en bij 81 gaat er weer iets vanaf :tilttearlaugh:

Bovenaan