• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 2fdck

Hansklok

Bewuste gebruiker
De setting is in mijn slaapkamer op bed.
(Ik heb al wat ketamine tolerantie)

23:30 eerste lijntje 10mg
23:40 ja hoor de welbekende drip ik spuug die uit.
23:45 voel wat maar kan het niet plaatsen

23:50 2de lijntje 10mg

23:58 voel het wat warmer worden. Lekker warm en rustig gevoel. Me zorgen verdwijnen

00:00 3de lijntje 15mg

00:10 geen verandering nog 4de lijntje van 15mg
Voel me meteen zwaarder worden en wat meer in mijn bed zakken.
Merk ook dat ik cravings krijg al vrij snel ook. ( kleinere lijnen zodat ik vaker kan snuiven, vind k leuk )

00:15 Ik voel me echt wel heel chil. Heb spel verzonnen terplekke. Heb 1 lamp die van kleur veranderd met afstandsbediening die staat achter de tv. Ik heb ook een strip over me muur heen die van kleur veranderd deze kan ik alleen bedienen met me mobiel via een app.
Mijn spel: de lichten moeten gelijk gaan op de zelfde kleur. Die strip op me muur heeft een functie 7 kleuren die langzaam veranderen. De lamp ook alleen op andere volgorde dus ik moet klikken met me afstands bediending om de muur lichten bij te houden. Volg die serie voor geen kont meer mee. Hoor micheal wat op de achtergrond debiel zitte doen. Vind het wel grappig. Dat spel is moeilijker dan het lijkt. Me reactie is paar seconde trager dan anders ik moet lachen. Wat ben je weer lekker debiel bezig.

Ik merk toch dat ik nog iets dieper wil gaan

00:22 nieuw lijntje van 15 mg
Voel me nog het zelfde. Chill lekkker confortabel in bed heerlijk. Me zicht word iets anders net als de upcomming bij ketamine merk ik.

00:37 nieuw lijntje van 30mg
00:45 alles kokt langzamer binnen
00:58 ik ga naar de wc met lopen heb ik geen moeite. Blijf goed in balans. Krijg wat oorsuizen niet stoorend.
Voel me wat vrolijk worden.

01:00 ik neem nog een lijn van 30mg en ga dan lekker muziek luisteren

Fack it. ik ga dansen echt weer een x zin in. Heb oordopjes in en Merk meteen weer hoe lekker ik opga in de muziek. Facking chilll k ga wel lekker.
Ben wat zweverig. Voelt alsof ik alles kan doen wat ik wil zonder rem. Niemand die mij judged. Heerlijk man.

01:22 Ik ga ff lekker liggen
Ik heb weer oorsuizen. ja loghies pik had me volume op max gezet net.

01:30 ik besef goed en fijn in het nu leef inplaats van constante gedachtes te hebben over vroeger.
Huh uhhh 2fdck wtf🤨
Ik snap er geen kont meer van.

01:37Ik ga even uit bed en loop naar de wc. Ik merk ineens dat ik me zelfverzekerder voel. ( wattefietsbel dit effect had ik niet verwacht)

01:45. Ik voel wat gerommel in me maag voor de rest voel ik me nog wel chill. Ik ga niet meer bijnemen vind het wel leuk geweest.

In vergelijking tot keta is dit wel iets anders lijkt wel wat op elkaar wat ik vaak heb gelezen. De roes lijkt iets op elkaar. 2fdck is wat warmer, keta is wat groffer vind ik. Vind dat persooonlijk fijner.

02:00 Heb leuke tijd gehad ben nog lekker aan het nagenieten voel de effecten nog lichtelijk.

2:17 hoor en voel steeds dat me maag zit te rommelen. Denk niet dat me lichaam hier blij mee is dit was dus eenmaalig.

Wel Goeie ervaring over de trip.
Mijn voorkeur gaat wel naar de echte ketamine.

Heb deze ervaring live geschreven voor de eerste keer dus kan wat vaag zijn hier en daar. Heb geen zin om aan tepassen en perfect te maken.
Zoek t maar lekker uut maak er wat moois van.
Ik vind het wel mooi zo.

dit was mijn presentatie zijn er nog vragen ?

nausea

Wijs gebruiker
Haha leuk reportje man! Lekker spul is dat ook, stapelen is ook echt the way to go. Heerlijk :relieved: Welke muziek luisterde je tho? Vind muziek altijd een beetje 'koud' klinken op 2fk, kan eigenlijk alleen naar die sentimentele liedjes van the velvet underground luisteren lol

Hansklok

Bewuste gebruiker
Haha leuk reportje man! Lekker spul is dat ook, stapelen is ook echt the way to go. Heerlijk :relieved: Welke muziek luisterde je tho? Vind muziek altijd een beetje 'koud' klinken op 2fk, kan eigenlijk alleen naar die sentimentele liedjes van the velvet underground luisteren lol
Dit is mijn smaak ik luister dus nieuwe NL hiphop. Deze nummers stonden op repeat. Ging hier heerlijk op. Persoonlijke favoriet is wel okee shordy echt zo club tune. Ga daar lekker van uit me plaat ouwe

Bijlagen

• 16B6ADEE-77BC-440D-978A-31C7706ADBA3.jpeg
    16B6ADEE-77BC-440D-978A-31C7706ADBA3.jpeg
    385 KB · Weergaven: 8

nausea

Wijs gebruiker
Dit is mijn smaak ik luister dus nieuwe NL hiphop. Deze nummers stonden op repeat. Ging hier heerlijk op. Persoonlijke favoriet is wel okee shordy echt zo club tune. Ga daar lekker van uit me plaat ouwe
Thx! Luister weinig naar hiphop maar ga morgen ook 2fk doen dus zal d'r dan naar luisteren haha

nausea

Wijs gebruiker
Aight ! Ja ik ging er iniedergeval lekker op dus jij vast ook. Waar ligt jou voorkeur dan 2fk of keta ?
Nog nooit echte keta gehad lol dus echt geen flauw idee :tongueout: Als 'k het ooit tegen kom probeer 'k het sowieso wel! 2fk vind 'k echt heerlijk spul wel, vooral icm wiet of kratom en soms een benzo'tje. Met wiet doet het me bijna denken aan lsd, die euforie.. O-pce is ook een lekkere rc, heb me zelden zo fokt gevoeld haha, weet nog dat 'k echt 3 of 4 uur naar kleren heb zitten kijken en heb de tijd van m'n leven gehad lol, echt een aanrader!

Hansklok

Bewuste gebruiker
Nog nooit echte keta gehad lol dus echt geen flauw idee :tongueout: Als 'k het ooit tegen kom probeer 'k het sowieso wel! 2fk vind 'k echt heerlijk spul wel, vooral icm wiet of kratom en soms een benzo'tje. Met wiet doet het me bijna denken aan lsd, die euforie.. O-pce is ook een lekkere rc, heb me zelden zo fokt gevoeld haha, weet nog dat 'k echt 3 of 4 uur naar kleren heb zitten kijken en heb de tijd van m'n leven gehad lol, echt een aanrader!
Jaa zeker doen ! Haha Helemaal naar de klere ouwe? Flauw weer.. Hoezo keek je zolang naar die kleren dan zag je heftige visuals ofs of hoe moet k me dat voorstellen ?
O-pce heb ik nog geen durf voor om te doen man. Miss in de toekomst maar voor nu slanik over denk ik.
Ik ben helemaal weg van keta, dronken gevoel gevoel die roes en geen kater kom maar doooor.

nausea

Wijs gebruiker
Jaa zeker doen ! Haha Helemaal naar de klere ouwe? Flauw weer.. Hoezo keek je zolang naar die kleren dan zag je heftige visuals ofs of hoe moet k me dat voorstellen ?
O-pce heb ik nog geen durf voor om te doen man. Miss in de toekomst maar voor nu slanik over denk ik.
Ik ben helemaal weg van keta, dronken gevoel gevoel die roes en geen kater kom maar doooor.
Hahaha nee 'k zag echt geen reet man, alleen maar wazig :tongueout: Ook als 'k m'n ogen een poosje dicht hield zag 'k geen reet gebeuren, maar zat gwn naar die dingen te kijken en na te denken over het leven en shit. Vond het srs leuk ajdjdjjs

O-pce was de eerste keer heel heftig maar daarna niet zo meer hoor, wel het proberen waard!

cutepool

Bewuste gebruiker
Oraal werkt beter dan gesnoven - langer en sterker. Ik vind het lekker lang werken (ook nasaal) in tegenstelling tot K.

• Like
Waarderingen: ljuv
Bovenaan