• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 1p-lsd 200ug

Sebase

Newbie
Afgelopen weekend heb ik 1p-lsd gebruikt!

Ik had 2 blotters van ieder 100ug.

Vorige week heb ik een lsd-25 blotter gebruikt en er werd gezegd dat deze 230ug bevatte. Nou dat was zeker niet het geval, de 200ug aan 1p-lsd die ik nam was veel heftiger dan ik ooit verwacht had, hieronder mijn trip report!

Ik had een tripsitter, mijn vriendin was er deze avond bij.

Rond 9 uur nam ik de 1p-lsd in. Was even met mijn vriendin snel de afwas doen en daarna gingen we een serie kijken tot ik het voelde, had een blowtje gedraait om tijdens de serie te roken. Al gauw (na 3 kwartier) werkte het al heel goed. Omdat het zo bizar inkickte raakte ik een beetje in paniek, door mn hoofd ging vooral het idee dat de stof nog niet "bekend" is bij het grote publiek en dus ook nog niet 100% veilig is.

Mijn hart begon super snel te kloppen, ik begon te hyperventileren en wilde eigenlijk dat het weg ging.

Na een half uur in heftige paniek te zijn begon ik erg misselijk te worden, ik had een intense bodyload, kon voor mijn gevoel niet mn bed uit komen.

Op een gegeven moment kwam mijn vriendin met het idee om even een frisse neus te halen en eventjes buiten rond te lopen.

We begonnen een stukje te lopen, de hele wereld draaide en ik werd alleen maar angstiger door naar buiten te gaan. Op dat moment zijn we omgekeerd en weer terug naar huis gegaan. Onderweg kwamen we ook nog mensen tegen die hun hond aan het uitlaten waren. Ik was ook kapot bang voor deze mensen en moest er echt in een boog omheen.

Toen we weer binnen waren met nogsteeds ernstige paniek keek ik op de klok. Een uurtje verder van het moment van inkicken. Ik moet nog 11 fcking uur dit volhouden? Hoe moet ik dit volhouden? Mn hart ging nogsteeds bizar te keer en hyperventileren was ook zeker nog niet gestopt.

Ik ging op de bank liggen en mn vriendin legde mijn hoofd op dr schoot en bleef mij zo kalm mogelijk houden. "Het komt goed, het gaat weer over, ik ben bij je!"

Na een halfuur wilde ik weer graag in bed liggen en zijn we weer naar boven gegaan en daar verder gaan liggen, mijn vriendin bleef mij hier ook zo rustig mogelijk houden. Op een gegeven moment begon mn hart een stuk rustiger te kloppen. Het leek wel of ik heel eventjes weg was, eventjes sliep. Ik werd wakker en voelde me ineens super goed. Ik had als het ware een herboren gevoel, alles was ineens goed.

Ik deed mn ogen open en kwam letterlijk in een sprookjeswereld terecht. Zoveel mooie kleuren, zoveel mooie patronen overal in, geweldig!

Mijn vriendin zette een filmpje op van natuurverschijnselen. Ik zat te kijken of mn leven ervan afhangt!

Na een tijdje zette ze een filmpje op met "relaxing sleep music".

Dit filmpje had een aantal plaatjes die zo prachtig gekleurd waren dat ik daar echt een band mee kreeg. Mijn vriendin was erg moe en wilde slapen (met mij ging het helemaal prima)

Toen ze ging slapen begon alles pas echt!

Ik heb de rest van mn trip alleen maar zitten spacen op het filmpje, ik raakte er echt volledig in trans van. Ik wist zeker dat de video gemaakt was voor een trip en dat het precies op lsd was afgestemd. Elk prachtige plaatje wat in de video voorkwam creëerde een nieuwe sfeer/dimensie in mijn kamer. De hele kamer veranderde zo dat het precies bij het plaatje past.

Ik begon een blowtje te draaien (wat een uur leek te duren) en toen ik hem opstak begon alles weer bij voorafaan.

Ik werd de tv in getrokken en was daar in het filmpje, ik was in die dimensie en zodra er een ander plaatje kwam (om de 40seconden ongeveer) kwam ik weer in een andere dimensie terecht.

Er stond een ventilator aan en die trok mn aandacht op een gegeven moment. Ik bleef ernaar staren en ging er helemaal in op. Ik voelde op een gegeven moment mn mind de ventilator ingetrokken worden, de bladen voelde ik door mn mind heen schieten en ik zat in de ventilator, het bizarste gevoel wat ik ooit heb gehad!!

Uiteindelijk zat ik weer vastgeketend aan de video op de tv. De deltawaves die afgespeeld werden namen mij weer mee naar die wereld, ik voelde mijzelf over de geluidsgolven weer terug die wereld in schieten, zo bizar.

Mijn hele kamer veranderde in space/ruimte, ik zag overal sterren die verbindingen met elkaar maakte en zweefde door de ruimte liggend op mn bed. Soms een stuk meer snelheid door de ruimte (met heftige tunnelvisie)

Hierna tripte ik nog behoorlijk maar begon aardig moe te worden, ik was super relaxed en deed mn ogen dicht, tripte nog door in mn hoofd, super intense gedachtes maar uiteindelijk viel ik in slaap en was mn trip voorbij.

Deze ervaring was zo intens, niet te verwoorden. Ik heb zeker een tijdje nodig om eventjes alles te verwerken.

Ik raad iedereen aan zeker een tripsitter bij je te hebben (zeker als je onervaren bent), als mn vriendin er niet was geweest zou ik echt rare dingen hebben gedaan om ervoor te zorgen dat ik van dat heftige gevoel af was en had mn gedeeltelijke bad trip echt veel erger geweest, dankjewel he vriendin!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mooi dat het alsnog een goede trip werd.

Dit geeft ook wel het gevaar aan van valse informatie over de dosering van lsd zegels. Mensen vertrouwen die informatie en nemen een (volgens hen) vergelijkbare dosering met een lsd analoog die wel correct gedoseerd is. Sowieso nooit direct met twee zegels/pillen/capsules van een voor jou onbekende stof beginnen.

Wiet versterkt lsd(-analogen) trouwens ook enorm. Ook iets om rekening mee te houden.

Alsnog, mooi spul he? :wink:

Sebase

Newbie
Volgende keer ga ik ook zeker niet die 200ug in een keer nemen, ff een uurtje er tussen denk ik.

Ik ben zeer tolerant voor wiet, ik blow zelf dagelijks dus ik dacht dat het wel mee zou vallen.

Nou ik merkte duidelijk toen ik die blow opstak dat het zeker heftig effect had! Toen mn trip niet meer bad had gaf dit wel een fijn effect!

Bovenaan