• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport 10,5g Utopia truffels

Sillous

Belezen gebruiker
Hier is ie' dan; m'n eerste echt gedetailleerde tripreport :)

Ik was niet van plan om een tripreport te maken want ik ben lui(!)
Maar als schrijver wil ik wel altijd voor mezelf en voor de voldoening mijn thoughts neerpennen en terwijl ik bezig was dacht ik van oke,
dan maak ik het af en dan hebben jullie er ook iets aan.
🙂

Ik zit dus in het park nu ik dit schrijf nu is het 14:00 (in ben begonnen om 10:20. Maar het duurde toch best lang voor begon te werken naar mijn gevoel.)
Geen truffel ervaring gehad eerder.

De rest van de report is dus wat ik al geschreven heb voordat ik besloten heb om ook op DF te posten. Dus enjoy, i guess?
🙂

"het is zondag en ik zit op een bankje in het stadspark in Hartje Gent

Ik luister Insomnia op het luidste.

Het is 13:33 wanneer ik voor het eerst naar mijn gsm kijk.

Bewust geen horloge aan.

Ik ga niet de moeite doen om te beschrijven wat ik nu denk en meemaak.
Het is prachtig, magistraal, vredevol, hemels en volmaakt.

Het is ik en de natuur in bijna de puurste vorm; volledig in sychroon en afgemaakt.
Te veel woorden, inzichten, patronen, realisaties en zinnen in mijn hoofd om als schrijver te bevatten.
En toch, toch, ondanks alles dat ik niet beschrijven kan, schrijf ik dit op.

Voor U en voor mezelf."

-10,5g Utopia truffels (vers). Rauw gekauwd

Algemeen: filosofisch en rustig.
Heeft de neiging om over veel dingen overlappend met elkaar beginnen na te denken maar net niet intens genoeg dat het te veel wordt.

Opent geen nieuwe filosofische denkpatronen maar verdiept/versterkt de "1 met alles en de natuur" mentaliteit dat diepgang geeft aan gedachtes en filosofische denkwijzes.

Speelt weinig in op emotie en gevoel (wellicht door de lichte dosis)

Helder en nuchter visueel beeld v/d werkelijkheid: Geen show of spektakel. 100% veilig in verkeer en openbare plaatsen (subjectieve ervaring!).
Heeel sterkt versterkte geurzintuig, en verbeterd het beeld (het opmerken van mieren, bladeren die overal vliegen, stof, schaduwen/contrast)

(opmerking: volgens recensies en beschrijving zou Utopia erg visueel zijn en sterk in alle mogelijke kenmerken. In dat opzicht ben ik teleurgesteld)

Vredig met de natuur: (geen angst voor bijen en andere andere insecten die op je hand komen.
niet sociaal geremd voor voorbijgaande mensen.
Heel lichte geometrische patronen op muren te zien mits concentratie.
Struiken bomen en gedroogd gras lijken identiek op skunk, kush en marijuana.
Neigt om meer stil te staan en de tijd te nemen om naar dingen te kijken en te appreciëren.

Opmerkelijk: De stemming van muziek past zich aan aan jouw gemoedstoestand en niet andersom.
Dus geen behoefte om shuffle muziek te skippen.

Toevoeging:

De comedown is heeeel rustig en gaat geleidelijk.
Heb niet echt een piek de ervaren maar het meest intense moment was toen ik de spiegel staarde. (ik gok zo'n 2uur na inname)
Kon mezelf sturen. Van clown achtige gezichten naar naar hagedis shapes, snake achtige ogen, kwaadaardige overheid gezichten, duivelse expressies noem maar op...
Ook geen ogen hebben maar gewoon zwart gat wat wat mij het meest bijbleef!

Maar ik heb wel echt de overhand tijdens trips. Angstige beelden creeren deed ik bewust dus ik kon zomaar uit die trance stappen zeg maar.
Dit deed ik puur voor entertainment en nieuwsgierigheid. dus die visuals duurde ook echt maar enkele seconden.

Wat een bad tript betreft ben ik dus minder angstig voor maar ik heb niet genoeg ervaring denk ik om me daar over uit te spreken denk ik.

Voor de volgende keer: hogere dosis, andere inname want enorm misselijkheid en toch iets licht eten, pen en papier bij de hand nemen,
Lofi playlist maken, en minder visuele verwachtingen hebben (is misschien persoonlijks want met rc lsd ook nog niks visueels ervaren)

Anonspider

Experimenterende gebruiker
Leuk dat je een goede trip had! Het is inderdaad geweldig en niet te omschrijven aan degene die nooit hebben getruffelt.

Voor visueel zou ik high hawaiians proberen. Mijn eerste en nog enige keer was high hawaiians 11g maar toch na een hemelse reis ook in een bad trip beland, omdat ik geen optimale set en setting had. Mijn volgende keer is weer high hawaiians maar dan 5-7g.

Die visuals die ik kreeg bij high hawaiians, blijken 1 van de sterkste te zijn, waren niet te geloven. Vooral de eerste keer. Echt bizar dat zoiets magisch bestaat. Zat in een donkere kamer voor de pc met muziek aan en te kijken naar wat dames die een leuke lichtshow gaven.. Adembenemend haha..

Wat betreft de spiegel. Dat is natuurlijk je brein waar je dan naar kijkt.

ljuv

DF-koningin
Leuk reportje! Komt over als een prettige en vriendelijke eerste ervaring.
Voor meer visuele effecten zou ik eerder een iets hogere dosis pakken (maar ook niet meteen te veel want je zei het goed, de gedachtenstromen kunnen ook snel te overweldigend worden). De soort truffel maakt echt geen gigantisch verschil. De hoeveelheid werkzame stof in elk doosje truffel kan dan wel weer verschillen, dus je weet het nooit helemaal. Iedereen reageert er toch anders op...

Bovenaan