• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[Tripreport] 1 pil Xtc

J0rrit

Badass junkie
khad vrijdag met 3 vrienden een schijf genomen. We hadden t allemaal nog nooit gdaan dus we wilde t us doen. We namen eerst allemaal een halve. Na 45 min voelde we ons energiereik, ma we hadden nie het gevoel dat dit het egte xtc-gevoel was. We voelde nix bijzonders alleen wat opgelate en we wilde gwn bewegen. 45 min later namen we onze andere helft, die een half uur later insloeg. Ik was op t begin fftjes duizelig maar dat was snel over. Ik voelde de hele tijd golven van koudachtige tintelingen door mijn hele lijf, een super raar maar wel super chill gevoel. We liepen super snel en bleven maar energie houden. Wat k wel merkte is dat ik me egt euforisch voelde en k had een heel hoog zelfvertrouwen, opzich wel kix. Ook leek ik me heel licht te voelen, iets wat k nog nooit als effect van xtc gehoord heb, ma het voelde zeker zo. Voor dat k naar huis ging nog een stick gerookt maar kon nog 2 uur lang niet slapen, vette ervaring dus!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Maar pas op, tis wel een uber verslavende stof, omdat alles zo geweldig is, wil je niet anders meer....

spacekonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
is t erg om precies een week drna weer een schijf te nemen en de dag drna weer?
dan werkt het effect niet goed meer , word het een stuk minder bijzonder , het magische gaat er vanaf en je loopt meer kans op hersenbeschadiging

spacekonijn

Badass junkie
voor een persoon van 70kg word afgeraden meer dan 140mg te nemen , bij hogere dosis kan al hersenschade ontstaan.

mja gewoon niet te vaak doen want aan 140mg hebben we natuurlijk niet genoeg :P

axefreak

Newbie
Nou ja Scope, Ik en de andere 2 houden het gewoon op 1 a 2 pillen
en natuurlijk niet te vaak he,,, zonde van het effect :P

Lovertje...??

heey allemaal, ik heb laatst wat leuks meegemaakt. ik was met een paar vrienden naar een hardcore party geweest, daar heb k van een jonge een paar pille gekocht, het waren hartjes, volges mij lovertjes. ik hoorde dat je er een beetje van gaat halucineren, dus ik meteen ingenomen. ik mertke niet veel maar na een half uur liep ik de wc's binnen, en kreeg in een keer een soort klap op me kop, en voelde de pille super goed. ik wou even naar buite, ik weet al niet meer waarom, maar het moest. eenmaal buite zag ik rare dingen, zoals een boom met een lamp erop gericht, die leek op een mega grote zak friet, met mayo erop. daarna zag ik een plas verf op een skate ramp liggen, en dacht dat het me jas was.. maar kon hem niet oprapen, vreemd he?? en voordat ik naar binnen liep zag ik nog 2 bladeren liggen, en dacht dat het een zak snoep was. et was egt wazig, maar heb genoten van die avond...
Hardcore Uber Alles..!!!

Bollie

Bewuste gebruiker
mushiemadness zei:
hallucineren van xtc?...
tuurlijk kan da...
Kheb een keer een glazen muur gezien in midden van een discotheek, en brilletjes op de neus van m'n maten ( ook al dragen die geen ).
Dit kan natuurlijk niet van 1tje, maar wel als je een hele nacht doorvreet. Pakt na een stuk of 4, kunnen er al rare dingen voorkomen hoor...

J0rrit

Badass junkie
Bollie zei:
mushiemadness zei:
hallucineren van xtc?...
tuurlijk kan da...
Kheb een keer een glazen muur gezien in midden van een discotheek, en brilletjes op de neus van m'n maten ( ook al dragen die geen ).
Dit kan natuurlijk niet van 1tje, maar wel als je een hele nacht doorvreet. Pakt na een stuk of 4, kunnen er al rare dingen voorkomen hoor...

nou, ik had laatst pillen waarvan ik na ene al ging hallucineren en iemnad op de weg zag staan die erna weer verdween, hele rare shit. Ma dat was vermoedelijk ook mda en niet mdma want ik was heftig van de kaart voor 1 pilletje

flash kieke

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
DarkScope zei:
dan werkt het effect niet goed meer , word het een stuk minder bijzonder , het magische gaat er vanaf en je loopt meer kans op hersenbeschadiging

Ik onder vin dat niet hoor,ik blijf dat gevoel alty hebben.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
spacekonijn zei:
DarkScope zei:

hoe je het het toch nog maar 2 keer gedaan :wink: :wink:
ge spreekt uw eigen weeral tegen he kerel :P :P :P

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
spacekonijn zei:
DarkScope zei:

Wanneer heb ik dat gezegt dat ik het nog maar 2keer heb gedaan? :rolleyes: :smoke:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
spacekonijn zei:
DarkScope zei:

Wanneer heb ik dat gezegt dat ik het nog maar 2keer heb gedaan? :rolleyes: :smoke:
eum geef me ff de tijd zal het eens zoeken :wink: :wink: :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
oke.

Heb mss gezegt,maar als je al mijn antwoorden leest van in het begin tot nu,zie je wel dat ik meer dan 2 keer heb gebruikt :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
oke.

Heb mss gezegt,maar als je al mijn antwoorden leest van in het begin tot nu,zie je wel dat ik meer dan 2 keer heb gebruikt :wink:
k heb nie veel zin voor het te zoeken eerlijk gezegd
maar als je meer gebruikt dan zou je duidelijk moeten merken da het effect minder en minder word
zeg nie da je dan niemeer flipt maar het fijne/euforich gevoel ontbreekt er jammer genoeg aan

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
oke.

maar als je meer gebruikt dan zou je duidelijk moeten merken da het effect minder en minder word
zeg nie da je dan niemeer flipt maar het fijne/euforich gevoel ontbreekt er jammer genoeg aan

Ik heb weekenden dat ik het heel hard voel en weekenden dat ik het minder hard voel.

Maar heeft ook te maken met welke stemming dat je zit.
Als je super blij bent ,en je pakt een pil heeft het een heel ander effect dan als je kwaad bent en dan een bol neemt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
oke.

Ik heb weekenden dat ik het heel hard voel en weekenden dat ik het minder hard voel.

Als je super blij bent ,en je pakt een pil heeft het een heel ander effect dan als je kwaad bent en dan een bol neemt.
is ook nie altijd waar.
kan er mss wel iets mee te maken hebben.
maar de reden waarom je het de een weekend hard voelt en de andere week weer nemeer is ook gewoon da iedere bol verschilt van hoeveelheid mdma er in zit
zelf moet ik geen gewone bollen niemeer hebben omdat de meeste bucht zijn.
geef mij maar pure mdma :openmouth: :openmouth: :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
oke.

is ook nie altijd waar.
kan er mss wel iets mee te maken hebben.
maar de reden waarom je het de een weekend hard voelt en de andere week weer nemeer is ook gewoon da iedere bol verschilt van hoeveelheid mdma er in zit
zelf moet ik geen gewone bollen niemeer hebben omdat de meeste bucht zijn.
geef mij maar pure mdma :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Heb alty de zelfde pillen van dezelfde dealer.

Als ik mdma kon krygen zou ik dat ook derect kopen.

Bovenaan