Trippen zonder dat het opvalt

djstayla

Belezen gebruiker
Ik zat me nu ineens te bedenken..wat is de beste drug om op te hallucineren zonder dat het echt opvalt aan je, en je nog wel gewoon normaal kan doen. zoals normale gesprekken voeren maar tegelijktijd visuals hebben :grin: of is dit er uberhaupt niet :beer:

Echelon

Belezen gebruiker
mescaline...
je blijft erg helder en het is voor mij eigenlijk de enige hallucinogeen waarbij ik geen probleem heb met nuchtere mensen om me heen.

djstayla

Belezen gebruiker
Echelon zei:
mescaline...
je blijft erg helder en het is voor mij eigenlijk de enige hallucinogeen waarbij ik geen probleem heb met nuchtere mensen om me heen.

San Pedro poeder bijvoorbeeld? :)

Echelon

Belezen gebruiker
bijvoorbeeld :)

niet innemen waar nuchtere mensen bij zijn trouwens... wat een putsmaak :kots:
waarom wil je trippen zonder dat het opvalt?

Immo

Badass junkie
Echelon zei:
waarom wil je trippen zonder dat het opvalt?

Lijkt me toch wel een stuk fijner als het niet opvalt, bijvoorbeeld wanneer je uit gaat. Zelf valt het altijd wel op bij mij. Ik heb nog geen middel gevonden waarbij het niet aan mij te merken is.

Atropa

Bewuste gebruiker
Daar, op de rand van de stoep, staar ik even voor me uit. Om me heen, de mensen die kris kras door elkaar heen lopen, alsof hun hele afgelegde weg van te voren is ingevoerd en ze gehoorzamen in daar waar ze verteld zijn te gaan. Ik ben bang ontdekt te worden voor het saboteren van deze eeuwige facade. In elk tweetal ogen zou een klokkenluider kunnen zitten met alle gevolgen van dien.

De posters met attractieve kleurrijke afbeeldingen die ik ken als enthousiast prikkelend, zien er nu opeens heel grijs uit, ze hebben krachten waardoor ze mensen een angel in hun huid kunnen zetten van afstand. Deze angel verdwijnt als mensen het pand met blinkende ramen binnengaan.

Terwijl ik ter mentale houvast de rits van m'n jas toch nog even hoger dichtdoe, steek ik poedelnaakt over straat. Het is even wennen, met je hele hebben en houden publiekelijk de winkelstraat aanschouwen die je al 22 jaar kende. Al het stadsgeluid, nu slechts een driehoekige berg vol twijfelende stemmen, en de voetstapen winkels in en uit, nu klinkend als ijzere enkel banden.

Elk intiem geheim staat op me lijf en gezicht geschreven, elke aanblik met een tweetal ogen is een kaatsing waarin ik de persoons reacties oppik die ze in de meest uiteenlopende situaties zouden hanteren ter reactie. Sommige identiteiten krabbelen zich terug, anderen verzetten zich scherp of weten er zelf geen raad mee. Alles in luttele seconden van oogcontact.

Ik moet oppassen niet alles tot in z'n vertakkingen door te willen denken.

Ik adem diep en zit even op een bankje, dit is gevaarlijk, denk ik bijna hardop. Niets doen en kijken midden op een stadsbankje maakt mogelijk van elk gedaante een potentiele terminator. Ik probeer te kalmeren met de gedachte dat de andere gedaantes zien wat ze zien en meer niet.

Even walmt er een frietlucht langs, ik kijkt schuin van me en zie hoe een vader z'n jonge kind een ijsje in de handen schuift met een witte laag ijs erop met spikkels. Terwijl de man zelf druk voor de hapkar staat en voor zichzelf een keuze maakt loopt het kind energiek om vader heen. "Hier blijven Bart" roept de vader.

Het kindje wil niet zozeer weg, maar is ogenschijnlijk gefascineerd door wat hem in de handen is gedrukt. De glimlach door de betoverende verschijning van het ijsje geeft de aanleiding tot beweging. Het kindje leeft, is zich bewust van lucht en verbeelding. Het wordt vergeten wanneer vader hem aan de hand pakt en begeleid over straat, het kindje protesteert niet maar gaat zonder glimlach mee en begint het ijsje op te eten.

Het is moelijk, je_ zelf navigeren in plaats van jezelf, op de weg terug kom ik nog wat wielrenners en hardlopers tegen. Zij lijken net als ik op deze dag ergens van ontdaan te zijn. Zonder twijfel arriveer ik thuis, het was een lastige antropologische schooldag maar ik wordt er weer aan herrinert dat ik geen zware rugtas van m'n lichaam hoef te laten glijden. Dat, is waar ik het voor deed.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat ik op een lage dosis lsd wel vrij normaal kan overkomen op anderen. Je denkt soms misschien dat het erg opvalt, omdat je soms zo complex en chaotisch kan gaan denken, maar een buitenstaander die er geen weet van heeft, zal echt niet zo snel denken dat je tript. Alleen liever kom ik toch zo min mogelijk in contact met zulke buitenstaanders tijdens een trip. Het kost me namelijk wel enorm veel moeite en energie om me normaal te gedragen en dat voelt nou niet bepaald lekker. :wink:

MCHZK

Belezen gebruiker
ik kwam deze zomer een vriend van me tegen op pukkelpop
hij kon perfect normaal doen onder lsd , enkel het praten ging ietsje moeizamer :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Bij 2-cb valt het zo goed als niet op bij mij, mentaal ben ik hier het meeste helder in vergelijking met andere tripmiddelen.

Bij paddo's lukt me dit dus echt niet, heb vaak genoeg dat ik een half uur voor me uit staar en dan denk van wtf doe ik :P .

LSD vind ik een beetje zitten tussen 2-cb en paddo's.

Echelon

Belezen gebruiker
m.a.w... geen eenduidig antwoord :grin:
je zult ze zelf allemaal een keer moeten proberen om te kijken wat het beste werkt.
regel is volgens mij wel, hoe kleiner de dosis, des te controleerbaarder de trip.

Carlitos

Badass junkie
Toen ik onder invloed van lsd was is het een vriend niet opgevallen.
Ik had wel het gevoel dat ie het door had,omdat ik moest lachen en vaag was.
Maargoed het was een vriend dus dan maakte het niet uit als ie het wist.
Lsd vind ik verder niet echt een aanrader,lage dosis zou wel kunnen.. (maar lage dosis is wel iets saaier,het moet hard)

TrippyShit

Badass junkie
Waarom wil je dat als je tript? Dat moet je juist niet doen :P Lekker laten gaan, lukt dat niet, dan niet trippen op dat moment..

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Het beste is om te trippen in een omgeving waarbij het niet uitmaakt dat je tript en dus 'anders' bent. Als je er heel de tijd op gaat letten op het 'normaal zijn' vepest je je trip.
Tenminste, toen ik er in het begin nog heel erg op lette, voelde ik me constant ongemakkelijk.

Mocht je toch willen onopvallend willen trippen. Neem dan een lage dosis:)

:wave: :wave: :wave: :wave:

nicolai

Wijs gebruiker
heb weleens de hele avond met mijn moeder achter de pc zitten pokeren terwijl ik paddo`s op had en zij van niks wist...het is haar ook niet opgevallen. bij mij valt het sowieso niet gauw op als ik drugs op heb.

Echelon

Belezen gebruiker
Riel zei:
een trip kun je niet controleren/sturen. punt. klaar.

tuurlijk wel...
als het je eerste keer is waarschijnlijk niet.
maar als je de drugs goed kent wel.

maaruh... punt. klaar. is niet echt een briljant argument.
mss moet je jezelf even nader verklaren.

Bovenaan