• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen van XTC+speed+alcohol combo

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
Hallo allen,

Hier volgt een tripreport van toch wel mijn vaagste avond van allen.

Gewicht 70 KG

Begin avond
Ik begon met wat biertjes te drinken in het cafe zonder voorbereid te zijn op een zware avond, een maat van me belt me op nadat ik ongeveer 15 glazen bier op heb en ga naar hem toe.

Hij had wat coke bij en ik vind dat meestal wel lekker als ik aangeschoten ben, dus we hadden 0.5 gram met zn tweeen opgesnoven.

Midden avond
We werden een beetje verveeld van het niks doen en we hadden zin in meer, ik had toevallig in mijn jaszak nog ergens 5 pillen liggen, we pakten ieder 2.5 pillen, ik heb jaren ervaring met XTC en wist dat het redelijke pillen waren, niet te zwaar. We wachten op het effect. Hij werd een beetje ongeduldig en ging speed bestellen, de nachtapothekers service kwam aanrijden en hij haalde de pep.

We legden 4 lijntjes uit en pakten ieder 2 lijnen, een uur later waren we lekker in onze eigen wereldje en pakten nog ieder 2 lijnen bij, ik voelde me eigen gewoon in het toppuntje van mijn hoofd en voelde overal tintelingen, paar uur lekker gezeten beetje over vage dingen praten (je kent het wel), onder het genot van 1 biertje per persoon.

Slot
We gingen ieder onze kant op naar huis, eenmaal thuis aangekomen namen de drugs een andere wending, ik heb vaak zulke avonden gehad met dezelfde combo's alleen dit had ik toch echt nooit meegemaakt.

Mijn kamer veranderde in een bus die door de buurt aan het rijden was, ik zag door de spleetjes van mn luxaflex steeds weer nieuwe huizen etc.. ik stond op uit mijn bed en maakte mn luxaflex open om te kijken waar we reden, ik was stomverbaasd dat ik mijn eigen achtertuin zag.

Ik ging weer terug op bed liggen en de nacht werd gevuld maar de grootste waanideeën en zware hallucinaties, ik ging vaak naar de wc om te plassen en het voelde als slaapwandelen, niks klopte, ik moest over verkeersdrempels lopen in mn kamer en k hoorde stemmen.

In bed liggend kon ik vragen stellen aan "niemand", er werd dan een willekeurig persoon die ik ken uit mn hoofd gepakt en die gaf er antwoord op, ook kon ik gesprekken voeren met mensen die er helemaal niet waren, het leek zo echt, de stemmen, manier van praten net of het echt een die persoon is die tegenover je staat.

Ik fluisterde hardop tegen mijn maten die er niet waren, als zij dan vroegen waarom ik fluister antwoordde ik: mn ouders liggen hiernaast te slapen. Ik begroet mijn vrienden normaal gesproken met een hand, maar als ik ze geen hand gaf vroegen ze waarom ze geen hand kregen, ik antwoordde daarop: omdat dit niet echt is, mijn hand gaat door jouw hand.. zij zeiden dan: ooh ok. Alsof het niets was.

Steeds kwamen er nieuwe mensen mijn kamer binnenlopen (o.a 2 politieagenten :confused:), mijn baas, veel vrienden of mensen die ik wel eens zie.

En ik zag veel rare dingen, pannen tegen de muur geplakt. wc papier als versiering door mijn kamer.

Die middag ging ik even een rondje fietsen buiten met het gevoel dat het uitgewerkt was, alles trilde, mijn fiets en alles, alleen voelde ik de trillingen niet, als ik mn vinger er dicht tegenaan hield vloeide de trillingen van de objecten door mijn vinger heen.

Een hele vage avond+nacht, naar mijn gevoel, tijdens het wakker zijn een reis door de diepste punten van mijn onderbewustzijn zonder onderbrekingen.

Groeten,
Mindtravel

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Mindtravel zei:
Hallo allen,

Ik begon met wat biertjes te drinken in het cafe zonder voorbereid te zijn op een zware avond, een maat van me belt me op nadat ik ongeveer 15 glazen bier op heb en ga naar hem toe.
15 glazen bier :openmouth:
als ik zoveel op heb kan ik al niet meer lopen...
maar nice report, lijkt me wel leuk om gesprekken te voeren met mensen die er niet zijn :) ...

Mindtravel

15 glazen bier, moet ik er ook wel bij zeggen dat ik op een of ander manier een hoge tolerantie heb voor alcohol, heb ook dagen gehad in de zomer dat ik (verspreid over de dag) er wel 40 drink.

rocka

Psychedelic_Fairytale zei:
Mindtravel zei:
Hallo allen,

15 glazen bier :openmouth:
als ik zoveel op heb kan ik al niet meer lopen...
maar nice report, lijkt me wel leuk om gesprekken te voeren met mensen die er niet zijn :) ...

Bij mij hetzelfde! Lijkt me echt teveel alels bij elkaar.... :P

azgaza

Badass junkie
Jezus wat een vreemde 'trip' zeg; lijkt me ook doodeng. Dat zijn echte delerium hallucinaties, klinkt een beetje als bij datura alleen wist je dat het nep was. Wakker dromen.
Niet gezond dus! Maar wel vet om te lezen, maar mij lijkt het doodeng.

J0rrit

Badass junkie
haha. al deze drugs hebben dan schuld aan de hallucinaties, gewoon de combinatie of niet?

Maar wat ik altijd raar vind ( als het een stomme vraag is hoor ik het wel weer zoals gewoonlijk ).--> Van alcohol, coke en speed ga je niet hallucineren, van xtc ook niet heel hard maar het kan wel. Maar van de combinatie ga je wel hallucineren? net zoals de combo coke + wiet, dan heb ik altijd open-eyed visuals, maar bij wiet of sos alleen nooit.

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
haha. al deze drugs hebben dan schuld aan de hallucinaties, gewoon de combinatie of niet?

Maar wat ik altijd raar vind ( als het een stomme vraag is hoor ik het wel weer zoals gewoonlijk ).--> Van alcohol, coke en speed ga je niet hallucineren, van xtc ook niet heel hard maar het kan wel. Maar van de combinatie ga je wel hallucineren? net zoals de combo coke + wiet, dan heb ik altijd open-eyed visuals, maar bij wiet of sos alleen nooit.

volgens mij is die kerel nu aan het trippen da hij zo iets schrijft.
heb het ook al paar keer gedaan tijd geleden in mijn stomme jaren en het enige wat ik had was dat ik mij de dag erna niets meer kon herrineren.
maar hallucineren ????????????????????????????
denk ut toch van niet eig :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

frapannn

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:

Ik kan met de combi kalmeringsmiddelen en wiet hallucineren, als ik me erg goed concentreer.

qinn

Bewuste gebruiker
WooW best vette/wazige trip heb je meegemaakt.
lijkt me best vet om op je kamer te zitte en dan al die dingen mee te maken.
ik zelf heb nog nooit in me 1tje getript omdat ik dan anders te veel ga nadenken over hoe het met me leven zit zeg maar.
maar als ik dit zo lees, denk ik dat ik tog maar 1 keer een avond je voor me zelf reserveeren :grin:

Maja mooie trip report :grin:

Mindtravel

Ik denk zelf dat de XTC-speed combinatie de grootste rol heeft gespeeld in de trip. Het was inderdaad ook een hevige trip, was echt een andere dimensie. Het was geen gezonde trip, en zeker ook niet (komende maanden) voor herhaling vatbaar.

Wat me ook opvalt is dat ik mezelf die nacht ook gewoon perfect voelde en totaal geen (merkbare) last van hartkloppingen e.d.

Bovenaan