• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trippen van gas.

Waarschijnlijk denken jullie , wat van gas? Maar ja dat kan ! Ik zat eergisteren in mijn kamer met een brikee opvuller. Ik zat op mijn bed en begon eraan te zuigen. Daarna stond ik recht , ik zag mijn bed en mijn kast bewegen , en opeens voelde ik iemand dat mij vastpaktte & hoorde allerlei stemmen. Ik vloog op de grond en begon te tieren, het was echt raar en wel de eerste keer dat ik dat meemaakte. Ik had al heel de tijd het gevoel dat er geesten in mijn kamer zaten , het klinkt waarschijnlijk raar maar dat voelde ik echt. Het was dan over en ik begon er opnieuw aan te zuigen.5 minuten zonder te stoppen. Dan pas begon mijn trip. Ik keek naar mijn vingers, ik had maar 4 vingers meer, ik keek voor ik, en zag een hoofd naar mij toekomen met maar 1 oog en overaal rondom ik zag ik mensen die er niet waren, ik was helemaal weg van de wereld. Ik ging lopend weg uit mijn kamer. Terwijl dat ik aan het lopen was zag ik die mensen nog altijd en voelde ik ze ook. Ik kwam wakker uit mijn trip op de grond met mijn moeder naast ik. Ik had geroept voor heel mijn huis zonder dat ik het door had.

dain

Bewuste gebruiker
Dit is echt ongelooflijk ongezond! Er zijn ook al ontploffingen gebeurd door jongeren die er zo fout mee omgaan. Je hersens gaan er echt kapot van.

Normaal post ik hier niet meer, omdat ik toch alleen maar word gewarned :rolleyes: , maar hier ben ik serieus over, heel domme actie.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
dain zei:
Dit is echt ongelooflijk ongezond! Er zijn ook al ontploffingen gebeurd door jongeren die er zo fout mee omgaan. Je hersens gaan er echt kapot van.

Normaal post ik hier niet meer, omdat ik toch alleen maar word gewarned :rolleyes: , maar hier ben ik serieus over, heel domme actie.

Dit is dan ook één van je normale posts, helemaal met je eens.

Bovenaan