Trippen/hallucinatie's

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar mij lijk het een goede plek, kan ook niet vinden of die al bestond ofzo.

Ik heb dit weekend XTC gebruikt voor het eerst en had veel hallucinatie's. Echter weet ik dat allemaal nog maar HEEEEL vaag. Ik wou dus weten of er een drugs is waar je veel of rustgevende hallucinatie's krijg, ik vond het echt geweldig maar soms ook heel erg eng.

Ik zat zelf te denken aan LSD of Paddo's maar dit schijnt nogal heftige gevolgen te kunnen hebben?
Is er geen drugs waar je ook goed van hallucineren en trippen maar minder als paddo's of LSD?

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Je hebt verschillende extracten en ik had de lichtste dus lag waarschijnlijk ook wel daaraan want het werkte niet.maar ik was tog 7,50 kwijt en dat vind ik behoorlijk duur want voor die prijs kan ik een heeeeeele moooie dikkke vettte toetert smoken :stoned:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Dat was ik ook van plan te proberen maar iemand anders zei weer dat, dat nog erger is maar dat is denk ik enkel met een grote dosis?

Ik ga er even wat van opzoeken ik weet enkel dat je erg ga trippen maar weet niet wat er dan gebeurd, of je het onthoud/echt bewust meemaakt, wat het is, harddrugs neem ik aan ook?

Even zoeken, bedankt voor je reactie.

€7.50 voor iets wat niet bij je werkt is achterlijk ja :angry:

Debris

Bewuste gebruiker
LSD, lekker rustig en lief trippen.
DMT (open eyes), alles is lief en leeft, 20min lang (kleine dosis)
Ketamine is iets agressiever.

opdonderonder

SALVIA IS SOFT
je kan het in de smartshop kopen... er zijn vier verschillende extracten ik zal niet de sterkste nemen maar ook zeker niet de lichtste

Spor

Wijs gebruiker
specdavor zei:
Het schijnt dat Salvia ook hallucinerend werkt en het is minder heftig dan paddos

Je bent werkelijk de eerste die ik dát hoor zeggen... Heb zelfs van mensen gehoord dat salvia gekker en gestoorder als DMT kan zijn, dus als dat al mogelijk is zou ik het niet aanraden als iets wat minder heftig als paddo's...

Ik zou zeggen een lage dosis 2cb. vanaf 15mg zou je moeten trippen, dus ik zou 20 nemen (neem zelf altijd 30 om te beginnen voor een aardig tripje) is bovendien veeeel minder slecht als mdma. Geen kater enzo, ook wel heel ander soort visuals. maar heel stuurbaar en "vriendelijk"

have fun :)

opdonderonder

Ok nou de meningen verschillen dan wel enorm hierover want ik heb bij 2cb juist weer te zieke verhalen gehoord. en bij Salvia vind ik de verhalen om me heen tog nog (redelijk) normaal vergeleken met paddos.
Kan je ook goed bad gaan op SALVIA dan?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
specdavor zei:
SALVIA IS SOFT
je kan het in de smartshop kopen... er zijn vier verschillende extracten ik zal niet de sterkste nemen maar ook zeker niet de lichtste

ECHT ZO FOUT!

Reageer alleen als je er verstand van hebt AUB. Salvia wil dan niet altijd bij iedereen altijd werken, maar ik kan zeggen dat mijn sterkste salvia ervaring sterker was dan mijn sterkste DMT ervaring. Je weet nooit wat er met salvia gaat gebeuren.

Ik zou je 2-cb aanraden. Dit omdat het mentaal licht is, en toch leuke visuals geven. Lsd vind ik mentaal iets zwaarder, maar 50ug zou in princpe ook wel kunnen. Paddo's vind ik mentaal echt een stuk zwaarder, je raakt er behoorlijk van in de war.

Aan jou de keus.

Immo

Badass junkie
Ik zou gewoon met een bakje paddo's beginnen in verband met de korte duur. Makkelijk aan te komen ook.

azgaza

Badass junkie
Paddo´s zijn niet slecht om mee te beginnen, het duurt inderdaad kort en het is makkelijk te krijgen. Ik raad wel aan niet te veel te nemen, want paddo´s zijn mentaal weer een van de verwarrendere intensere middelen waar bijvoorbeeld LSD veel meer op de visuals lijkt de focussen, maar ik begon ook met paddo´s en dat was bij mij een prima keuze.

Debris

Bewuste gebruiker
Ik heb al vage verhalen gehoord over salvia, denk toch dat Salvia en DMT een beetje op hetzelfde niveau zitten.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Heb zelf ook salvia geprobeert werd van 5 x extract beetje vaag de meest mensen merken er niks van van 5 x extract

als ik jou was zou ik beginnen met paddo's halfbakje en effe 1,5 uur wachtenm en als je je dan nog goed voelt de andere helft

Angramar Temenos

Badass junkie
Hellraiser_[NL] zei:
Heb zelf ook salvia geprobeert werd van 5 x extract beetje vaag de meest mensen merken er niks van van 5 x extract

als ik jou was zou ik beginnen met paddo's halfbakje en effe 1,5 uur wachtenm en als je je dan nog goed voelt de andere helft

Van een half bakje niks voelen... Ja hoor :tearsofjoy: :tearsofjoy:
De eerste keer word je er volgens mij zo waus als een banaan van...

Napster

Belezen gebruiker
1e x paddo's met een half portie hawiaanse voelde ik bijna niks.. Terwijl ik op een hele gewoon lekker trip het is bij iedereen verschillend.

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Hellraiser_[NL] zei:

Van een half bakje niks voelen... Ja hoor :tearsofjoy: :tearsofjoy:
De eerste keer word je er volgens mij zo waus als een banaan van...

Mijn eerste keer was 2/3 hawaiiaanse, bijna niks gevoeld...

Angramar Temenos

Badass junkie
Mijn eerste keer was half bakje mexicaanse, harder getript dan vele malen erna dat ik hele bak nam.. Mischien relatief, omdat het m'n eerste trip was.

TrippyShit

Badass junkie
BigBadWeirdo zei:
Mijn eerste keer was 2/3 hawaiiaanse, bijna niks gevoeld...

Mijn eerste keer was ook een halve portie hawaiiaanse waar ik niet bijster veel van voelde.
Hoor wel vaker van mensen dat hawaiiaanse niet bijzonder zijn. Volgensmij vind je ze of heel leuk of je vind ze niks. Ik vind zelf na verschillende soorten paddo's mexicaanse altijd het leukst.
Mijn heftigste trips waren ook op mexicaanse. Het verschilt gewoon per persoon volgensmij.

Ontopic:

Ik zou idd gewoon paddo's proberen. Makkelijk te krijgen en duren niet al te lang, als je ze niet op een lege maag eet. Heb op lege maag ze 7uur wel is gehaald. Gewoon naar de smartshop gaan met 1of2 goede vrienden 2 porties halen en allebei een halve of meer als je met 3 doet bijvoorbeeld. 2c-b moet ook een goed beginners-tripmiddel zijn maar is moeilijker aan te komen. Ik moet er wel bijzeggen dat dit heel anders 'trippen' is dan bij mdma.
Mdma is gewoon van de kaart zijn en heel realistisch hallucineren. Wat ik overigens zelf niet eng maar te gek vind :P 'Echte' tripmiddelen geven een hele andere trip en ook ander soort hallucinaties. Lees je er eerst goed over in wat een paddotrip precies inhoud, ookal zal het altijd wel wat anders zijn dan je verwacht :P

Bovenaan