trippen door speed...

crazy jack

Experimenterende gebruiker
een tyd geleden heb ik op een avond om 7 uur met een maat van me ieder een gram zeer sterke pep gekocht.we snoven eerst ieder een kwart,we zijn tot 9 uur sochtends door de stad gelopen.toen begon het.

we zaten op een bankje,en ik zag iemand in een boom zitten.ik denk,wat doet die daar nou weer?dus ik liep er heen,ik keek omlaag,en weer omhoog en hij was weg.snachts hadden we ook allebei dat als we omkeken dat we een schaduw de hoek om zagen glippen.alsof iets ons volgde.we zagen mensen lopen,die als we er voorbij liepen,ze vervaagde,ook met een groep golden retrievers van wel 20 stuks,die ook opeens vervaagde.

dit heb ik van sochtends tot savonds gehad,mn maat zag iemand door zn kamer lopen,ik heb zelf ook mensen en schimmen gezien,de hele dag lang door.

ik zelf denk dat t door t slaaptekort kwam,volgens mij stonden er bij ons deurtjes open in ons onderbewustzijn die ons een kijkje in t geestenryk lieten nemen...ik heb dit een paar keer gehad,na 40 uur wakker te zijn ,kennissen van mij hebben t ook wel eens.en die zien soms ook mensen,die er eigenlijk helemaal niet zijn.

hebben meer mensen hier op dit forum hier last van?

Jeller

Badass junkie
nochtans warne ze nog niet zo lang wakker.. kdenk niet dat het aan de speed ligt eigenlijk, dat komt pas na langer dan 36 uur wakker zijn ofzo.. mss zat er wel iets op de speed maar lijkt me nogal onlogisch

J0rrit

Badass junkie
Vraagje: als je egt heel veel speed zou snuive in een korte tijd zou je dan niet best waus zijn ook al is t speed, waar je normaal dus gwn nuchter van bent? =of blijf je altijd gwn super helder en geconcentreerd?

A

Anonymous

Gast
Het is niet de speed waar van je tript, maar door het feit dat je lichaam en hersens overstuur is lijkt niets meer wat het lijkt.

hardcoreslave

ikdenk dat t meer een combinatie van speed en slaaptekort waar door je gaat trippen

ik heb t ook wel is gehad dat ik dingen zag en/of hoorde wat er niet was, maar ik kan er altijd wel om lachen vindt t wel grappig :) maar dan moet ik wel al bijna 3 nachten wakker zijn ofzo eerder zie ik dat soort dingen namelijk niet.
en ik hou het meestal bij 2 (vrijdag en zaterdag)

zommes

Badass junkie
"Trippen" lijkt mij een beetje een verkeerde benaming..

Psychotisch of paranoide is meer de beschrijving van de ervaring.

crazy jack

ik denk dat t idd gewoon door de slaap komt,nuchter kan je dit ook meemaken als je 40 uur lang wakker blijft.je lichaam is wakker,maar je geest slaapt half,dus een soort dagdromen wordt t dan.

flash kieke

Wijs gebruiker
para zijn is echt kut,daarom gebruik ik het niet meer,of ik snuif niet meer dan 2 lijnen,maar aan een gram denk ik niet meer aan.

Pep is nu kut spul voor mij,en dat heb pas nu door.

Dat iedereen naar jou begint te zien oke,maar in een dancing of op de bus met veel volk is echt kut.

Heb wel eens dat ik al om 4uur of zow uit de dancing wil omdat iedereen precies begint te praten over u en zit te zien.

PEP IS KLOTE SPUL.En dat merk je pas na een lange tijd gebruiken.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
para zijn is echt kut,daarom gebruik ik het niet meer,of ik snuif niet meer dan 2 lijnen,maar aan een gram denk ik niet meer aan.

Pep is nu kut spul voor mij,en dat heb pas nu door.

Dat iedereen naar jou begint te zien oke,maar in een dancing of op de bus met veel volk is echt kut.

Heb wel eens dat ik al om 4uur of zow uit de dancing wil omdat iedereen precies begint te praten over u en zit te zien.

PEP IS KLOTE SPUL.En dat merk je pas na een lange tijd gebruiken.
da komt nie door de pep da ge para word
da komt gewoon door uw slaapgebrek
vind da op sommige momenten nog wel best grappig
dingen zien en horen die er gewoon totaal nie zijn
daar maakt ge uw eigen gewoon gek mee na een tijd
zit dan gewoon mijn eigen altijd uit te lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Florian01

Belezen gebruiker
Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"

JewCookie

Wijs gebruiker
Florian01 zei:
Haha, ik heb weleens na een zwaar wiekend als ik sochtens naar mijn huis fiets dat ik in elke auto die langs de weg geparkeert staat mensen ziet zitten, ook struiken en borden die van een afstand op mensen lijken, sommige mensen vinden het vervelend dat hallicuneren, maar je kan dr ook anders tegen aan kijken "whot te fuk is hij nou nog zolaat aan het doen in z'n tuin!!?"

ik geniet er ook van als ik para ben.. :) :P

A

Anonymous

Gast
Maar wij spreken uit ervaring...(niet dat dat zo'n goed teken is, maar ik laat me niet zomaar meeslepen in andermans meningen en verhalen)

A

Anonymous

Gast
Nou je houdt jezelf alleen maar voor de gek; je verteld jezelf dat je wakker bent en geen honger hebt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
BobG zei:
Nou je houdt jezelf alleen maar voor de gek; je verteld jezelf dat je wakker bent en geen honger hebt.

ik eet als ik speed gehad heb, en ik slaap ook.. haal bijna geen nachten door..

idd bij mij juist hetzelfde
bob als ge der nie veel vanaf weet moet ge ook niks over zeggen.
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
en ik zal er echt nie minder om eten.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.
ben nu al wakker van vrijdagmorgen 4.30 en ik kan nog altijd perfect eten.
maar nu begint het echt wel tijd te worden voor te gaan slapen.
begin weer vooral vanalles te horen wa er nie is.
en nu en dan lichtfliten die er ook nie zijn :flushed: :flushed:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
mja ik kon vroeger toch ook nog vrij goed eten op speed hoor, zit vooral in het hoofd. want eenmaal die eerste hap erdoor is volgt de rest wel vanzelf. toch als het lekker is :)

A

Anonymous

Gast
schranziewanzie zei:
ik kan een nacht overslaan nog blijven doorpakken en dan gerust bbq doen bij mijn thuis.
als ik echt wil slaap ik (nie tegoei maar kan wel ff slapen), wil ik nie slapen ook geen probleem.

Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
schranziewanzie zei:

Kijk wat je nou zegt, je zegt dat je onmenselijk lang door kan blijven gaan door die rommel. Je zegt wel dat er minder fijne dingen aan vast zitten, maar daar schijn je dus doorheen te kijken.
ja da ligt gewoon aan mijn eigen he.
ik heb geen tijd gehad voor te slapen.
ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens :mrgreen: )
ik ben thuis gekome van vissen heb ik me gewassen en geeten enz.
en ben daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
ben thuis gekomen van de markt heb ik me terug gewassen en geeten en shit.
en toen ben ik terug vertrokken en ben ik gaan zwemmen op het heidestrand.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
dingen horen en die dingen zien krijg je gewoon door slaapgebrek.

flash kieke

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
Florian01 zei:

Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
En dan pas ga je te weten komen hoe erg pep wel is.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
JewCookie zei:
Florian01 zei:

Dat is tof ja.
Maar na een redelijk lange tijd gebruiken(scheelt van mens tot mens af).Ga je op een ander manier para worden.
hangt van uw eigen af he
als gij iedere dag gaat zitten snuiven dan zal je wel para worden.
maar ik ben een weekendgebruiker en jah HEEL SOMS eens door de week.

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
JewCookie zei:
Florian01 zei:

Dat is tof ja.
hangt van uw eigen af he
als gij iedere dag gaat zitten snuiven dan zal je wel para worden.
maar ik ben een weekendgebruiker en jah HEEL SOMS eens door de week.

Ik was ook een weekend gebruiker :)
Ik heb het maximaal 3 keer gedaan door de week.

J0rrit

Badass junkie
Dat is tof ja.

dit heb ik gehad nadat ik 2 weken lang egt veel gedaan heb. weekend sowieso door de week ook best. Toen zag ik als ik die dag pep had gebruikt ( ook al voelde k t nie meer egt ) dingen ram anders, en dinge beetje bewege en ik schrok van alles, dacht dat objecte mensen ware enz. dit vond k ram freaky t leek net alsof k een hele klein trip had. Heb toen beslote dat k t ff niemeer doe want kvind t egt een mindfucker zo

Psykaholik

Wijs gebruiker
[/quote]

Ik was ook een weekend gebruiker :)
Ik heb het maximaal 3 keer gedaan door de week.[/quote]

tis nie voor te stoefen ofzo. (integendeel zelfs vind het eig kut voor te zeggen)
maar ik pak wel al een pak langer drugs als u denk ik.
ik ben al bezig van sinds ik 14 ben en ben er nu ondertussen 20 (in november 21)
natuurlijk nie iedere week he zijn ook tijden geweest da ik helemaal niks pakte. (buiten weed dan)
maar van da paranoia worden da ligt dus echt wel geheel aan uw eigen hoe dat gij met drugs kunt omgaan.

A

Anonymous

Gast
schranziewanzie zei:
BobG zei:
schranziewanzie zei:

ik ben van vrijdag op zaterdag op stap geweest ik ben thuis gekomen en ik ben vertrokken vissen. (al trippend vissen weer maar eens :mrgreen: )
na da feest wat dus weer 9 uur smorgens was zijn we ff over de markt gaan wandelen.
lichtelijk normaal denk ik da ge dan iets of wa neveneffecten begint te krijgen.
maar ondanks dat allemaal te doen, en iets meer als 2 gram goeie pep erdoor te hebben gejaagd voel ik me toch echt doodnormaal en ik kan nog perfect eten.
Aha, ik zal toegeven, mijn slaap is heilig, als ik snachts niet genoeg slaap haal ik het smiddags meteen in met een tukkie :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
schranziewanzie zei:
BobG zei:
schranziewanzie zei:

Aha, ik zal toegeven, mijn slaap is heilig, als ik snachts niet genoeg slaap haal ik het smiddags meteen in met een tukkie :)

slapen kunt ge later nog meer als genoeg als ge in uw kist ligt.

A

Anonymous

Gast
Ja, maar ik kmap alleen maar op als ik ga slapem. zodra jij gaat slapem voel je je de volgende dag kut? Zie je daarom af van slapen?

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ja, maar ik kmap alleen maar op als ik ga slapem. zodra jij gaat slapem voel je je de volgende dag kut? Zie je daarom af van slapen?
bleh
ik zie niet af van slapen.
maar tis weekend en 80 graden buiten.
dan kan ik het nie over mijn hart krijgen voor te gaan slapen als ge terug komt van op stap te gaan.
nu is het eens warm daar moet ne mens toch van profiteren he.
dan lig ik liever buiten aan een strand als gans idioot in mijn saunakamer.

A

Anonymous

Gast
Hoe bedoel je? Ik gooi mn ogen dicht en ik ben weg :) Je kan het weekend ook wel door zonder dat..

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Hoe bedoel je? Ik gooi mn ogen dicht en ik ben weg :) Je kan het weekend ook wel door zonder dat..
da gaat zeker.
maar zonder dat was i khet gans weekend nooit nie rond gekomen.
tis ook nie iedere week zo he.
alle ik gebruik wel iedere week maar normaal slaap ik overdag wel altijd even.
maar nu is het gewoon mooi weer en er is veel te veel te doen.
ieder zijn hobby he :wink: :mrgreen:

A

Anonymous

Gast
Inderdaad.. Ik slaap de meeste tijd van de dag, gewoon omdat het me afleid..

ik heb maar eens 1week doorgedaan, en het enigste wat ik de laatste dagen voelde was gewoon lijk dat ik er niet meer was , beetje zweven zo... van onvoldoende slaap..

Bovenaan