Tripmiddelen top 3

Fisherman's friend

Badass junkie
Welke tripmiddelen staan in jullie top 3?
Ik ben geïnteresseerd in psychedelica, een aantal heb ik geprobeerd.
Vanaf mijn 20e heb ik ze gebruikt ,veel soorten paddo's ook zelf gekweekt.

Nu heb ik 2 vragen : welke middelen staan in jullie favoriete top 3 ?
En welke middelen zijn er nog te verkrijgen? ( ik zie nog steeds rc middelen bij komen )
Mijn top 3 is :
4-ho-met op hogere dosering.
Truffels.
2cb-fly op hogere dosering.
De volgende gaat voor mij 1p-lsd lagere dosering worden.

Gunz For Hire

Experimenterende gebruiker
Een top 3 heb ik zelf niet. Enkel ervaring met 2cb (hoog gedoseerd) en vind ik tevens geen bal aan. Ook ooit eens lsd geprobeerd maar waarschijnlijk te laag gedoseerd dus weinig van gemerkt.

Lees dat je van 4-ho-met op hoge dosering houd. Dan kan ik je 4-ho-MiPT aanraden op hoge dosering. Heb hier nu eenmalig een keer met een vriend 40 mg van genomen en het was echt fantastisch. Bereid je wel voor: de bodyload bij de come-up is vrij heftig maar je er geen zorgen over maken helpt prima.

Wij hebben ons kapot gelachen eenmaal in de trip en tijdens onze piek, de film RIO gekeken (die met die vogels) en hebben toen zelfs gehuild van blijdschap. Nog nooit zoiets moois gezien 😂

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Welke tripmiddelen staan in jullie top 3?
Ik wil zeggen: LSD, LSD en LSD. Dat blijft wat mij betreft wel de koning(in). Maar om even niet zo flauw te doen:

LSD, mescaline, DMT (in die volgorde ook).
Ik ben geïnteresseerd in psychedelica, een aantal heb ik geprobeerd.
Vanaf mijn 20e heb ik ze gebruikt ,veel soorten paddo's ook zelf gekweekt.

Nu heb ik 2 vragen : welke middelen staan in jullie favoriete top 3 ?
En welke middelen zijn er nog te verkrijgen? ( ik zie nog steeds rc middelen bij komen )
Qua rc's: 1P-LSD, methallylescaline en 4-HO-MiPT.

Daarbij is 1P-LSD qua ervaring nagenoeg hetzelfde als LSD. Methallylescaline lijkt echt heel erg veel op mescaline. En 4-HO-MiPT heeft wat paddo-achtigs, maar heeft wel echt zijn eigen signatuur.

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik wil zeggen: LSD, LSD en LSD. Dat blijft wat mij betreft wel de koning(in). Maar om even niet zo flauw te doen:

LSD, mescaline, DMT (in die volgorde ook).

Qua rc's: 1P-LSD, methallylescaline en 4-HO-MiPT.

Daarbij is 1P-LSD qua ervaring nagenoeg hetzelfde als LSD. Methallylescaline lijkt echt heel erg veel op mescaline. En 4-HO-MiPT heeft wat paddo-achtigs, maar heeft wel echt zijn eigen signatuur.
Ik heb inmiddels lsd geprobeerd en dat is imo ook het mooiste tripmiddel.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
- Truffels
- Truffels
- Truffels

Ik kom er niet omheen. Ik heb eigenlijk met alle tripmiddelen die chemisch zijn dat de visuals wel mooi zijn, maar hoe ik me voel en de bepaalde soort bodyload vind ik helaas een nadeel. Ik heb dit met alle middelen die ik tot nu toe probeerde.. 2-CB, LSD, 4-Ho-Met etc.. Ik vind het leuk om na een lange tijd weer eens een keer LSD doe, maar ik trip het liefst met truffels.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
1. LSD
2. Psilocybine
3. N,N-DMT

Ik vind dit maar een moeilijke top drie. LSD is wel echt mijn favoriet so far, heb ik ook veruit het meest ervaring mee. LSD heeft het totaalpakket. Als ik één drug op de wereld mocht kiezen die ik mocht behouden als de rest zou worden weggenomen, was het LSD. Ik heb niet voor niets een LSD-molecuul aan m'n huissleutel hangen. ^^ Maar psilo vind ik dan ook weer zo bijzonder, en zo mooi, echter omdat die veel grilliger is en meer op emotie werkt, heb ik het al heel lang niet meer gedaan... Wat ik ergens zonde vind. DMT is 'n lastige. DMT vind ik eindeloos fascinerend (ook weer fascinerender dan psilo en LSD), omdat het zó niet van deze wereld is. Maar dat maakt ook weer dat ik het dubbel vind om DMT in een top drie te plaatsen, omdat ik er wel schijterig voor ben. DMT heeft niets recreatiefs meer, het is puur de fascinatie en 'experience' die me zo raakt, niet dat ik het gebruik ervan nou zo prettig vind... Terwijl ik recent heb ontdekt dat ik moxy (5-MeO-MiPT) bijvoorbeeld erg leuk vind, maar dat is weer echt een recreatief middel.

Dus het is erg afhankelijk van wat ik als basis neem voor deze top drie.

Ik geef mescaline ook een reële kans om in deze top te eindigen, maar daar heb ik helaas nog geen ervaring mee.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zelfde hier alleen op 3 zou DOC of DOM staan :hearteyes:

Echt waar? Wat zijn je ervaringen met DOC en DOM?

Ik heb DOC eenmalig geprobeerd maar had echt geen prettige trip, fysiek veel te heftig, onaangenaam, psychedelisch weinig diepgang behalve een intense time fuck, een dermate grote vertraging/net-niet-stilstand van tijd dat ik me er tot op heden nog altijd over verbaas hoe onze mind tot zoiets extreems in staat is. Terwijl ik verder dus opvallend helder was. In die zin was het wel een heel fascinerende ervaring om mee te maken hoe het voelt als zo’n basaal element als tijd van je wordt weggenomen. Het antwoord tot dusver luidt: dat voelt behoorlijk creepy.

Ik heb het niet meer op andere doseringen uitgeprobeerd, omdat het zo onpraktisch lang duurt. Ain’t nobody got time for that. 😂

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@ChefCurry

:😱 geen LSD , ga je toetsenbord eens wassen met zeep..
Joking maar voor mij is LSD absoluut nummer 1 van fijnste drug/ trip middel.
4-HO-MiPT

En 5 met mist en 2cb zijn ook leuk vooral de eerste 2. Maar misschien heb je nooit LSD gebruikt.

Mijn lijst zou eerlijk anders zijn:
LSD-25 (liefst vloeibare)
ald-52
1(c)p-LSD

Niet Lsd substanties:

Mescaline
Proscaline
4-aco-dmt
5-MeO-DMT
25i-nbome

Ik laat het nu hierbij deze vind ik het fijnste icm met beetje rc dissosatie✌️ in ven en ballonnen met wiet.

Peace

ChefCurry

Bewuste gebruiker
@ChefCurry

:😱 geen LSD , ga je toetsenbord eens wassen met zeep..
Joking maar voor mij is LSD absoluut nummer 1 van fijnste drug/ trip middel.
4-HO-MiPT

En 5 met mist en 2cb zijn ook leuk vooral de eerste 2. Maar misschien heb je nooit LSD gebruikt.

Mijn lijst zou eerlijk anders zijn:
LSD-25 (liefst vloeibare)
ald-52
1(c)p-LSD

Niet Lsd substanties:

Mescaline
Proscaline
4-aco-dmt
5-MeO-DMT
25i-nbome

Ik laat het nu hierbij deze vind ik het fijnste icm met beetje rc dissosatie✌️ in ven en ballonnen met wiet.

Peace
Ik heb idd nog geen LSD geprobeerd. Nu voor het eerst dikke visuals gekregen op de 4ho mipt afgelopen zaterdag. Was vrij heftig maar erg mooi. Ooit probeer ik LSD ook maar nu durf ik dat nog niet.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Niet teveel nemen, en goed voorbereiden.

Zelf zou ik een halve P-LSD nemen of zelfs Al-Lad voor de eerste keer.
Al lad had ik ook naar gekeken maar heb ook gelezen dat sommige dit ook als onprettig ervaren.
Een halve LSD ? Hoeveel ug hebben we het dan over? . Ik zag ook een 1cp lsd spray die je kan microdosen. Mischien is dat wat om mee te starten? Dan begin in bijv op 10ug.

Casrus

DF-koning
Al lad had ik ook naar gekeken maar heb ook gelezen dat sommige dit ook als onprettig ervaren.
Een halve LSD ? Hoeveel ug hebben we het dan over? . Ik zag ook een 1cp lsd spray die je kan microdosen. Mischien is dat wat om mee te starten? Dan begin in bijv op 10ug.
Mijn blotters waren 75 mcg.
Misschien heb je nog iets meer nodig maar 150 mcg (één blotter) is misschien al veel.

Die AL-LAD is psychisch niet zo actief, wat gunstig is als je alleen op visuals uit bent. Dan zou ik wel minstens één blotter van 150 mcg nemen.

Met die spray heb ik geen ervaring. Ook geloof ik dat de tijd die je effectief bij kunt pakken beperkt is. Dus kun je beter in één of twee keer alles innemen. Hier weet ik niet veel van.

Laatst bewerkt:

Nickjeee

Belezen gebruiker
AL-LAD voor een net wat minder overweldigende ervaring vergeleken met LSD. Goede "opstapper" denk ik, als je nog niet zo ervaren bent. 1p-LSD gedaan, is niet van LSD te onderscheiden en legaal te krijgen. Ik kreeg op relatief bescheiden dosering (100 mcg) al wel last van ongemakkelijke overstimulatie. Maar slechts 2x geprobeerd.

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik heb eerst Al-lad gedaan en daarna lsd.
Al-lad heeft meer en andere visuals en is inderdaad minder actief op het psychische gedeelte.
Was een mooie ervaring.(wel op 300 ug)

Goed om in te stappen in lysergamides.

henkie2

Bewuste gebruiker
LSD :redheart:

Onovertreffelijk vanwege de extreme potentie, lange werkingsduur en gemak van inname. LoveSexDreams!

Maar mijn beste trip ooit was met psilocybine truffels.

Verder heb ik inmiddels ook newbie-ervaring met het zelf kweken van paddo's (Golden Teachers). Zit nu nog met een klein voorraadje gedroogde paddo's, maar omdat ze zo smerig zijn en de werkingsduur ervan bij mij nooit langer is dan zo'n 4 uur, neem ik als ik echt wil trippen meestal gewoon 1p-LSD :sunglasses:

Nog steeds op m'n to-do lijstje: San Pedro en/of Peyote, en natuurlijk ayahuasca!

Bovenaan