Tripmaatje gezocht

Seliom

Newbie
Heb eigenlijk maar 1 kleine vraag. Mijn oude tripmaatje zit in het buitenland dus nu ben ik opzoek naar een nieuwe.

Kortom ben opzoek naar een nieuwe tripmaat om zo af en toe een keer truffels mee te doen.
Omgeving Zevenaar zou geweldig zijn.

Psychonaut123

Experimenterende gebruiker
Waarom zou je dat willen? Ben je bang om dit alleen te doen? Ben je opzoek naar iemand die ervaren is? Waarom enkel truffels? Kon behoorlijk bout aflopen... Wat zijn verder je intenties? Hoe oud ben je? Vertel verder :smoke:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Seliom zei:
Heb eigenlijk maar 1 kleine vraag. Mijn oude tripmaatje zit in het buitenland dus nu ben ik opzoek naar een nieuwe.

Kortom ben opzoek naar een nieuwe tripmaat om zo af en toe een keer truffels mee te doen.
Omgeving Zevenaar zou geweldig zijn.

Zou je graag willen helpen maar ben van West-Vlaanderen, België ;/

Greets Herbalisme

dernael

Bewuste gebruiker
Jammer dat je niet in omgeving flevoland woont, anders had ik je graag verder willen helpen.

Alleen zijn truffels niet mijn ding helaas, heb het een paar keer geprobeerd, maar nog geen effect gevoeld. non at all... Vraag me af waarom dat is.. en daarbij, vind ik truffels smeriger dan paddo's xD

Cheers!
Dernael.

zEETWAH

Newbie
Dit soort topics mogen eigenlijk niet, omdat ookal heb jij misschien een goede bedoeling, er kunnen ook mensen zijn die dat niet hebben.. En we kunnen dat niet van jou weten..

Het zou redelijk dom zijn om op dit verzoek in te gaan.

Bovenaan