op een woensdagavond hadden ik thai'se gehaald in de focus in maastricht we hadden 1 potje onder 2 mn kameraad at er 2 en ik 6
we dachten eerst niets te voelen we gingen op msn en begonden te lachen .ik keek naar de spiegel in myn kamer en ik lachte me kapot met mn eige kop :dwas di ff weg van de wereld derna we gingen buiten de straten leken precies als op di in een tekenfilm waziger ,fellere kleuren egt n fantasiewereld de lachkicks bleven maar en bleven maar: toen nog wat geblowed
.toen even erna liepen we op straat ik zag een kat hij zag m niet hy stond aan de andere kant ik zei van daar is een kat kom kyken toen hij by me was was di kat weer weg hij draaide zich om en was di kat wer weer ineens ik weet niet of ik di kat egt heb gezien of mss was het een hallutienatie
hoe dan ook t was een te gekke avond net uit mn trip en sffs naar school yippii sportdag ook nog
es zien hoe ik daar ga staan als een lijk da giechelt 
.toen even erna liepen we op straat ik zag een kat hij zag m niet hy stond aan de andere kant ik zei van daar is een kat kom kyken toen hij by me was was di kat weer weg hij draaide zich om en was di kat wer weer ineens ik weet niet of ik di kat egt heb gezien of mss was het een hallutienatie
es zien hoe ik daar ga staan als een lijk da giechelt 
Trip report is ook echt niet door te komen.. maar wat ik er uit op kon maken moet t leuk geweest zijn